Jump to content



Photo

Suzuki Kq 750 - Mioveni (Arges)


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 09 October 2016 - 05:42 PM

Salut,sunt nou in bransa cu un suzuki king quad 750 din 2008 si promblema intampinata dupa schimbul de ulei cu ulei Yacco semi-syntetique este consumul mare al acestuia.Am fost incantat fascinat l-am forjat tare sa zic si nu cred ca am facut 300km si deja am un minus de 1l.Multumesc pentru parerile dv ,,,asupra consumului exagerat.
  • 0

#2 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 09 October 2016 - 09:16 PM

Nu cunosc multe despre Yacco pt ca nu imi place sa schimb uleiurile ! Posibil sa fie 2 cauze : 1 da chiar e gata si trebuie refacut motorul sau 2 nu ii place la motoru uleiul semisinteti doar cel ful sau mineral . Inainte de schimb ce ulei a avut si il papa si pe acela sau nu ? Inca un lucru . Cat ulei ai bagat in motor ? Nu ai dat jos uleiul pus filtru nou , bagat pana a ajuns pe maxim la joja si gata ? Ai verificat nivelul dupa ce a mers motorul cam 5 minute la relati ?


  • 0

#3 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 09 October 2016 - 10:03 PM

Eu am schimbat uleiul fostului proprietar care folosea motul 700 sintetic si era in limite dar asta a fost la putin timp dupa achizitie.Am vrut sa fie de mine pus peste tot,2,300l la motor .Acum dupa ce am verificat am completat si am facut o pauza dandu-l jos.Am comandat mineral Bel Ray ceva USA si astept sa vad rezultatele ,dar nu inainte de a monta bordul un nou releu de incarcare,filtru aer pe care le astept pe curier sa soseasca si in plus o exploatare a lui mai delicata.Totusi fum nu scoate ...ptr un indiciu de set motor.
  • 0

#4 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 09 October 2016 - 11:43 PM

Daca ai pus doar 2,3 L inseamna ca ai pus prea putin ulei ( stiu...o sa zici ca asa scrie chiar pe motor). Insa in manualul service scrie ca nivelul se masoara cu joja desurubată. La 2,3 L pusi nici macar nu atinge uleiul. Trebuie sa pui 2,5 L astfel incat nivelul sa fie intre limite si cu joja insurubata(aproape de maxim) si cu ea desurubata (peste minim).

Eu la peste 16000 km am schimbat uleiul de vreo 8 ori (la 2000 km exact ca in manual) si niciodata nu l-am gasit sub minim la efecturarea schimburilor. Ulei doar motul 7100...


Edited by yanq, 16 October 2016 - 11:16 AM.

  • 0

#5 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 10 October 2016 - 11:23 AM

Subscriu si eu ca foloseam 7100 10W40 si puneam ulei mai mult undeva peste maxim cu joja infiletata . De consumat consuma mai ales cand il fortam si uitam ca are si treapta L . Dar nu in cantitati industriale !

 

PS: Daca spui ca te-ai dat cu el de a consumat ulei iti sugerez sa te uiti daca nu trebuie sa sudezi si cadrul !


  • 0

#6 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 10 October 2016 - 11:42 AM

Bun de dat cu el cu 3 pers ,pus un pic la caruta la greu,si forjat un pic mai ca la curse ,dar cum spuneam dupa acest schimb de ulei o sa-l mai protejez pentru a vedea care este realitatea.Pentru cadru, ,,ce simtome ar trebui sa dea daca ar fi ceva grav?Totusi are un scut din aluminiu gros din cap in coada!
  • 0

#7 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 10 October 2016 - 10:06 PM

Salut Catalin, 

 

In acest topic ar fi trebuit mai intai sa iti prezinti ATV-ul insotit de ceva poze si alte detalii care crezi de cuviinta si poate ceva despre tine.

Asta ar fi fost util ca sa ne cunoastem. (vezi si topicurile altor colegi), dupa care puteam discuta si alte probleme ivite.

 

Deci Catalin ,nici acuma nu ar fi prea tarziu pentru o prezentare.


  • 0

#8 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 11 October 2016 - 09:02 AM

Salut tuturor, Ma numesc Catalin sunt din Mioveni/AG,sunt posesorului primului si unicului Atv Suzuki King Quad 750 de culoare negru,inmatriculat pe primarie, achizitionat din Arad in scopul unui ajutor si relaxare binenteles.Este dotat cu troliu,scut aluminiu din cap in coada,carlig remorcare,evacuare sport ,jenti mausse,si projectoare led in locul farului de pe ghidon,si km 6000 din spusele fostului proprietar.Sunt mandru de el ptr ca el mi-a oferit a doua sansa in viata de a ma urca pe un Atv (prima fiind la o proba la Cluj).Voi incerca sa pistez cat de curand cateva poze pe care le am cu acesta,dupa ce ma voi informa care este modalitatea ptr PJ.Multumesc pt timpul acordat ptr citirea acestor randuri. O zi buna tuturor!
  • 0

#9 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 12 October 2016 - 09:25 PM

Asa da, ne place. :)
  • 0

#10 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 25 October 2016 - 09:13 PM

Buna seara,pot spune ca nu am avut de lucru si am schimbat cureaua de transmisie cu documentatie multa etc.Toate bune la proba etc pana cand intr-o seara iesind la o proba mica hop surubul de la variator iesit prin carcasa de plastic ,nema puere,nema sa mai plece dupa loc.Al aduc acasa desfac capacul de plastic si cand colo incep a curge bucatele de zamac din capacul de centrare ori ce rol are acela de vine prins ca o ghiara peste variator.Acum ca vazui vb olteanului,mai fratilor apelai la voi ca poate poate aveti vreunul ,ori cunostinte despre de unde pot cumpara unul SH.Nou am gasit solutia ,dar parca nu ma indur sa mai cumpar ceva acum dupa ce luni mi-a sosit si bateria yuassa si a trebuit sa o achit.Multumesc ptr ajutor in cazul in care aveti ceva info ori poate piesa.
 


Edited by CHRYS, 26 October 2016 - 07:59 PM.

  • 0

#11 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 25 October 2016 - 10:13 PM

Buna seara,pot spune ca nu am avut de lucru si am schimbat cureaua de transmisie cu documentatie multa etc.Toate bune la proba etc pana cand intr-o seara iesind la o proba mica hop surubul de la variator iesit prin carcasa de plastic ,nema puere,nema sa mai plece dupa loc.Al aduc acasa desfac capacul de plastic si cand colo incep a curge bucatele de zamac din capacul de centrare ori ce rol are acela de vine prins ca o ghiara peste variator.Acum ca vazui vb olteanului,mai fratilor apelai la voi ca poate poate aveti vreunul ,ori cunostinte despre de unde pot cumpara unul SH.Nou am gasit solutia ,dar parca nu ma indur sa mai cumpar ceva acum dupa ce luni mi-a sosit si bateria yuassa si a trebuit sa o achit.Multumesc ptr ajutor in cazul in care aveti ceva info ori poate piesa.
Buna seara,pot spune ca nu am avut de lucru si am schimbat cureaua de transmisie cu documentatie multa etc.Toate bune la proba etc pana cand intr-o seara iesind la o proba mica hop surubul de la variator iesit prin carcasa de plastic ,nema puere,nema sa mai plece dupa loc.Al aduc acasa desfac capacul de plastic si cand colo incep a curge bucatele de zamac din capacul de centrare ori ce rol are acela de vine prins ca o ghiara peste variator.Acum ca vazui vb olteanului,mai fratilor apelai la voi ca poate poate aveti vreunul ,ori cunostinte despre de unde pot cumpara unul SH.Nou am gasit solutia ,dar parca nu ma indur sa mai cumpar ceva acum dupa ce luni mi-a sosit si bateria yuassa si a trebuit sa o achit.Multumesc ptr ajutor in cazul in care aveti ceva info ori poate piesa.

Prea multa documentatie ...  Cu ce ai desfacut/strans surubul ? Nu zic de pasta de blocare ca ea nu e asa importanta daca aplici forta corecta la strangere ..

Sugestie cauta pe olx , Parca era pe la targu jiu o firma care dezmembra KQ in ideea de a face un ban in plus , Inca unu tin minte ca este la Arad  , Huricane sau ceva de genu pe olx ( e mai mult cu linhai dar mai are cate un kq )

 

Dupa experienta asta iti recomand sa desfaci ambreajul umed si s schimbi rulmentul ( cumparat identic cu cel din motor ( Koyo ) iesi undeva la max 50 ron . Zic asta in ideea ca in momentul distrugerii carcasei de echilibrare toata forta a mers in ulmentu cu pricina + in cel unisens !

 

Succes si sper ca pe viitor sa fi mai atent la cuplul de strangere recomandat in "documentatie "


  • 0

#12 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 25 October 2016 - 10:37 PM

Multumesc,nu am mers decat vreo 2km si nu in sarcina,ce ma face sa cred ca nu este afectat zic si eu ,iar singura problema a mea a fost ca am bagat un inel de aluminiu intre prima fulie ventilata si bucsa lunguiata fapt ce a dus ca fulia exterioara sa nu intre pe acele canelurui axului unde vine prins surubul si am strans acel inel presat usor si nu sa blocat tare surubul eu strangand nu prea cu forta maxima in ideea ca tinde din rotatie sa se stranga si mai mult.Am folosit la dtrans si desfacut o iprovizatie tip foarfeca avand spre cele doua capete cate un surub cu piulita care au avut ca rol sa tina pe loc fulia prinsa in gaurile ei tehnologice.In caz ca este dus acel rulment de care vb tu cam ce simptoma trebuie sa dea?
  • 0

#13 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 31 May 2017 - 07:39 AM

Buna ziua colegii,Cu ceva timp in urma va spuneam ca atv ul meu consuma ulei iar completarea lui se facea odata cu umplerea rezervorului de combustibil (adica cam la 100 km).Cu ceva timp in urma dupa ce un coleg mi-a atras atentia ca mergand in spatele meu fara protectie la ochi poate ramane orb,mi-am facut curaj si am plecat cu atv la doctor.Desfacut motorul constatat ;segmenti decaliti ,bujie ancrasata si cu urme puternice de funingine neagra,gat admmisie fisurat si cam atat.Camasa,cilindrul dupa spusele doctorului este bucsata si posibil ca primul rand de segmenti sa fi servit la honuirea acestuia.Alte constatari nu.
Am cumparat toate cele necesare inlocuirii si astept montajul lui si binenteles proba.A mai bucsat cineva camasa,a avut aceleasi probleme cu primii segmenti? consum de ulei si carburant diminuat dupa inlocuirea acestora,etc ?Din spusele doctorului si constatarile lui tot Suzuki este consumator de ului,ca mai mult mai putin,dar tot.
 

Edited by CHRYS, 31 May 2017 - 05:46 PM.

  • 0

#14 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 31 May 2017 - 07:56 PM

"A mai bucsat cineva camasa,a avut aceleasi probleme cu primii segmenti? "

 

Poti fi mai detaliat cum se  bucseaza o camasa?

Pot spune ca am ceva experienta in domeniul motoarelor, dar nu am auzit de astfel de operatie.

Daca te referi la honuire, este o alta problema.


  • 0

#15 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 31 May 2017 - 11:51 PM

Din cate am inteles ca exista undeva in afara tarii o firma care face asa ceva iar operatia finala de honuire nu iese ca cea din fabrica daca am detaliat bine ce am inteles de la doctor si asta datorita faptului ca ,camasa din fabrica nu este honuita integral de sus pana jos existand in partea de jos o portiune neprelucrata integral.
  • 0

#16 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 01 June 2017 - 12:41 AM

Hai sa va lamuresc eu .

in cazul KQ , cilindrul e facut din aliaj ( electro plated , ceramic etc ) original el e foarte usor . e un fel de zamac + aluminiu iar "honuirea " ar fi facuta cu un invelis ceramic care sa asigure un transfer termic cat mai bun . Citisem pe afara ca au fost pers care au luat Kit motor ( cilindru +piston si cele necesare ) aftermarket si  ceva cote ( pe la piston era vb) nu a fost exct si ii consuma ulei mai mult ca pana atunci .

Toti recomanda original . Aici trebuie saprecizez ca  in majoritatea cazurilor se uzeaza segmentii ( parca 300 sau 500 ron setu original)  daca nu faci la timp interventia risti sa se deterioreze si cilindrul.

 

Acum dilema cu bucsatul . Cvalo  daca zici ca sti motoare  sti ca unele ( parca si perkins ) au optiunea sa schimbi doar cilindrul defect  sau interiorul cilindrului ( cilindru in care se plimba pistonul ).

Bucsrea consta in punerea cilindrului original pe aparatul de alezat si se incepe alezrea ( largirea cilindrului cu aprox 10 mm  sau undeva pe acolo ) dupa asta se incalzeste ( si cum el fiind de aliaj ) se dilata iar un tub de fonta ( teava   sau cum sa explic sa intelegeti ) este bagata in gaura respectiva )

La prima vedere este ok . dar daca o iei mai atent constati urmatoarele.

Ai un cilindu nou cota zero  la un pret care in multe cazuri ajunge pe la 1000 ron  fata de unu nou care schimba ronul cu euro ..

Pe asta il poti aleza si pe viior costul este mai mic  . adevarat .. dar , ..

Inginerii de la suzuki au gandit si proiectat ca motorul sa functioneze la o anumita temperatura .. fiind un aliaj special gandit cilindrul original are alt transfer termic ..  la cel bucsat ai un perete de fosta care are alt transfer termic , alta dilatare (nesemnificativa ) etc .

Luand astea in calcul nu sunt deacord cu bucsarea chiar daca am facut-o si eu de cateva ori .. ( lucrand cu o firma specializata in asta )


  • 0

#17 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 01 June 2017 - 10:33 AM

Ok,multumesc pentru detalii si pentru parerea personala referitor la...,dar tot nu ai atins punctul sensibil acestui subiect,adica rezultatul in urma bucsarii in ceea ce priveste consumul de ulei si eventual performanta si durabilitatea dupa acest bricolaj sa-i zic.Eu pus in fata faptului implinit adica victima ,iar asta nu o mai pot schimba dacat cu o reinvestitie de circa 600 euro pretul unui cilindru nou.
  • 0

#18 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 01 June 2017 - 07:52 PM

Adi

 

Presupusa operatiune pe care la care ai dat detalii nu cred ca isi justifica nici costul si nici conceptul decit numai in cazul (presupun) ca nu gasesti cilindri sau camasa originala.

Operatiunea amintita implica niste operatii pe care eu le consider delicate, asta numai in cazul cind sunt adoptate solutii a la "redneck"

Din scoala imi amintesc asa:

 - operatiunea de honuire implica o marire de diametru a clindrului care nu poate fi schimbat (deci motorul nu are camasa amovibila). Ca urmare se pot adopta functie de gradul de uzura 2 variante finale: se folosesc pistoane cu diametru sensibil marit, sau daca uzura a fost mai mica se pot recalibra segmentii.

 - se uzeaza de operatiune de honuire si la camasi amovibile in cazul in care peretii interiori ai camasii sunt la "oglinda" iar filmul de ulei de ungere al camasii poate fi disrupt. Functie de masuratori se adopta in final aceleasi masuri pentru pistoane si segmenti.

 

Acum: bataia de cap este prea mare pentru un motor mic de 700 cc ca sa faci astfel de operatii si in care nu isi justifica pretul.

Consider ca e mult mai usor si elegant sa schimbi cilindrul sau camasa (nu am idee cu e la KQ), cu una noua

 

Mno - asa stiu eu si asta e parerea mea


  • 0

#19 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 01 June 2017 - 09:04 PM

Din ce imi aduc aminte de la batrana Dacie, mai intai strunjeam camasile din materialul specific iar apoi honuirea era doar operatia de finisare ( slefuirea usoara ) pentru a aduce camasa spre diametrul pistonului. La finalul operatiei camasa era neteda, dar nu lucioasa. Luciul il capata in timpul functionarii prin miscarea de culisare a segmentilor.


  • 0

#20 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 07 June 2017 - 07:07 AM

Motorul a fost segmentat ,fara probleme la montaj,iar acum ramane de parcurs cateva milioane de km ptr a vedea daca consumul de ulei a disparut definitiv ori a fost diminuat la limita bunului simt (max 500 ml la 1500 km ).Va voi tine la curent evolutia lucrurilor .
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto