Anvelope Suzuki Kq 750
#1
Posted 24 January 2017 - 07:15 PM
#2
Posted 24 January 2017 - 07:40 PM
eu iti recomand tot BH pe 25. Din auzite BH tine cel mai multi km . Si eu folosesc tot BH si sunt multumit de performante si durata de viata .
#3
Posted 24 January 2017 - 09:20 PM
Ti-am mutat topicul. acesta locul pentru discutii. Unde ai postat initial ,topicul era destinat vanzarii de anvelope.
Ca recomandare tot BH 1. Eu zic 25 sau 26 . Cu avantajele si dezavantajele fiecarei marimi.
#4
Posted 24 January 2017 - 09:39 PM
Multumesc Chrys! Adi si eu sunt multumit atata timp cat nu am cu ce face diferenta.Chrys,care ar fi acelea referitor la marimi ?
#5
Posted 25 January 2017 - 09:26 AM
.......... 25 sau 26 ............
buna intrebare Chrys!
ma abonez si eu la acest topic, cred ca o sa fie discutii interesante / utile
(pe viitor as fi si eu interesat de un set de anvelope....)
#6
Posted 25 January 2017 - 09:54 AM
#7
Posted 25 January 2017 - 09:54 AM
Sal, ma bag si eu tinand cont ca trebuie curand sa le schimb si eu. Vorbesc despre dimensiunile standard 25/8/12 si 25/10/12
Acum am modelul de la duro power grip care sunt destul de ok. Sunt cauciucuri tari, pe spate am mers pe pana 0 presiune, am un por undeva si lasa in timp. Cauciucurile au cred peste 4000 km si mai duc 2000 km. Trasee mixte, ciment 40 %.
Am incercat pe alt atv sunf a (copie bh) care pareau destul de ok, dar cam moi si fac uzura repede, eu le-am folosit 2 saptamani, am mai vazut montat pe can am (erau noi) au facut fata la traseu mixt, cost achizitie in jur de 700 ron, atat a zis tipul ca la costat.
Acum am vazut in iarna pe can am modelul Carlise act radial, sa descurcat bine pe zapada si gheata, chiar mai ok decat ma asteptam, eu derapam destul de mult.
Deci in concluzie ma bate gand sa iau acest model.
O zi buna
Edited by adirpe1709, 25 January 2017 - 09:57 AM.
#8
Posted 25 January 2017 - 10:28 AM
#9
Posted 25 January 2017 - 10:56 AM
Clar că părerile sunt împărțite, fiecare vorbind conform percepției pe care o are față de ce profile și ce dimensiuni a încercat.
Pentru stabilitate este firesc sfatul de a folosi dimensiunea pentru care a fost gândită jucăria, chiar diametrul mai mic uneori, deci recomand 25.
În ceea ce privește profilul pot face câteva comentarii pentru Duro Power Grip și Sun F, ambele copiind Bighornul de la care au preluat dezavantajele și au adăugat alte handicapuri care le fac și mult mai proaste decât acesta. Este o părere personală și nu doresc în niciun fel să supăr pe cei care le folosesc, poate că mă înșel eu.
Este de notorietate că acest profil este unul care încearcă să rezolve în mod mixt multe necesități, dar nu excelează decât pe piatră și teren foarte dur, fără a avea stabilitate laterală, pe noroi abundent și zăpadă având un comportament slab, iar cele două surogate au un singur avantaj, sunt mult mai accesibile la achiziție și atât pentru că dacă o să punem în balanță și dezavantajele dintre care unele au fost chiar exprimate în postarea anterioară, o să constatăm că ele ne costă de fapt mai mult (lei/km). Ce face originalul ? se descurcă într-un mod onorabil (sau mai puțin) pe diferite suprafețe și este profilul cu cea mai mare durată de viață.
Despre Carlisle ACT se poate spune că este unul dedicat noroiului ca și BearClaw de la Kenda, ambele fiind aerisite și se descarcă ușor de noroi, dar nu prea stau bine la capitolul rezistență la uzură și ceva vulnerabilitate la înțepături. Unul care este mult mai tare ar fi BearClaw HTR, dar deja este mult mai greu și nu se descarcă așa ușor de noroi.
Un profil care se dorește a fi unul care prezintă rezistența de invidiat a Bighornului, dar îmbină și caracteristici ale profilelor de teren moale ar fi PIT BULL GROWLER, profil care a echipat ATV-urile care au populat pozițiile fruntașe de la Vânează Lupul 2016. Poate merită încercat.
Mai există o variantă de echipare, dar care necesită resurse importante, mai multe seturi de roți cu gume specializate, profil de noroi (Kenda K538 Executioner), profil mixt (STI Black Diamond) și profil de drumuri amenajate (Maxxis Ceros). Cam mult și nu cred că la asta se referea întrebarea topicului.
Pentru MXE cod 48901PE, nu pot emite păreri experimentându-le, dar după profil se pare că fac parte din categoria Carlisle ACT și BearClaw, noroi și stabilitate laterală bună.
#10
Posted 25 January 2017 - 12:10 PM
Sa zic si eu parerea personala legata de BH 1 originalul pe 25 si copia SunF pe 26 . Scula KQ 750 , genti de aliaj ( aici se intelege deja ca a fost latit ) , cumparat cu SunF pe 26 am mers cu el a fost ok . Am ramas de cateva ori etc dupa un an de utilizare am trecut la BH adevarat pe 25 cum zice producatorul . La inceput ce am simptit a fost alt demaraj si alta viata la motor , am mers cu ele cam 2000 km dupa care am dat atv dar fara a vedea uzura pe ele . Stabilitatea a fost alta etc . Aveam doar o problema legata de atv , fiind mai jos dadea cu burta de paman pe unele denivelari . Problema nu erau gumele la mine erau telescoapele spate care erau obosite . Sa intelegeti toti de ce zic asta . KQ cand sta pe loc drept fara greutate pe el ( sofer pasager o tona de bagaje ) bratele spate formeaza un mic V . al meu nu mai facea asta si erau perfect drepte .
Sper ca v-am lamurit , eu continui sa folosesc BH , am mai incercat carlise cu care vine can am din fabrica ( au fost ok mai ales pe zapada ) ma dau si acum cu gumele cu care vin echipat CF moto ( cel de 500 ) si sunt si ele ok dar .. tot mai mult imi place BH mai ales ca nu sunt fan de noroaie si scufundari .
#11
Posted 27 January 2017 - 07:40 PM
#12
Posted 27 January 2017 - 10:22 PM
Sper sa fi facut o alegere buna dupa spusele unora si incercarea mea.
asa sa fie colegu!
sa ai noroc de ele!
#13
Posted 29 January 2017 - 09:27 AM
Ai facut o alegere foarte buna. Acel profil mi-a facut si mie cu ochiul mult timp dar, am ales BH. De ce? Pentru durabilitate. Se zice ca BH sunt mai durabile.
Abia astept sa ti le vad.
#14
Posted 29 January 2017 - 10:54 AM
#15
Posted 29 January 2017 - 10:58 AM
Merci Pitesti !dar.....sa le vezi te va costa, o propunere un traseu bun in sezonul de iarna pentru a ne da cu parerea daca-s bune ori ai doar zvon.
Stai linistit, ca si la noroi exceleaza. O sa le bagam in curand la probe.
#16
Posted 30 January 2017 - 01:23 PM
.......Bighornul de la care au preluat dezavantajele și au adăugat alte handicapuri care le fac și mult mai proaste decât acesta. Este o părere personală și nu doresc în niciun fel să supăr pe cei care le folosesc, poate că mă înșel eu.Este de notorietate că acest profil este unul care încearcă să rezolve în mod mixt multe necesități, dar nu excelează decât pe piatră și teren foarte dur, fără a avea stabilitate laterală, pe noroi abundent și zăpadă având un comportament slab, iar cele două surogate au un singur avantaj, sunt mult mai accesibile la achiziție și atât pentru că dacă o să punem în balanță și dezavantajele dintre care unele au fost chiar exprimate în postarea anterioară, o să constatăm că ele ne costă de fapt mai mult (lei/km)....
Tot din experienta personala spun despe cateva marci..
Iesirea trecuta de la bradet a facut clar diferenta intre anvelope.
Singurele cere au reusit sa inainteze cel mai mult prin zapada au fost BH1 pe 26 ale mele si pe 25 ale lui Marius, si nu au fost cele mai "bengoase" atv-uri , erau dintre cele mai slabe. Kiki a fost cu noi si poate sa confirme. Nu numai ca celelalte nu au reusit sa faca carare prin zapada, dar nici nu au fot in stare sa mearga pe urmele noastre. Si am incercat in 2 locuri, al doilea fiind unde am reusit sa urcam doar eu si marius pe varf (am facut poze in zapada pana la genunchi )
Vorbesc aici de Cf x8 si anvelope noi Duro BUffalo pe 26, profil destul de agresiv si 63 cai
CFmoto Z5 cu anvelope noi CST ABUZZ si 38 cai,
linhai 550l cu sunF 50% profil BH1,
kingquad cu anvelopele 20%
Marius cu 25 inainta mei greu ca mine, fiind mai jos, insa inainta fara alte probleme.
Acum nu am avut termen de comparatie cu maxxis mudzilla sau alte varfuri dar pana acum, intre cele mentionate sunt in top fara drept de apel.
Il asteptam pe kiki cu pitbulul si refacem clasamentul
#17
Posted 30 January 2017 - 03:46 PM
CST ABUZZ sunt superioare ca si aderenta si descarcare fata de orice BH, dar sunt niste situatii aparte care tin de temperatura, consistenta zapezii, latimea si inaltimea balonului, garda la sol, greutatea atv-ului si a incarcaturii.
Conteaza ca in zapada de + 40 cm sa nu te scufunzi de tot ca sa nu intampini atata rezistenta la inaintare si in cazul asta e important daca ai gume cat de 25 sau 26, daca zapada a facut crusta (a fost un dezghet- inghet), daca latesti pneurile scazand presiunea, sau daca atv-ul are 400 Kg + 2 pasageri de 120 kg bucata. Apoi una e sa mergi pe zapada afanata sau batuta, la -15 grade sau aproape de 0 cand e fleoscaita, in cazul asta toate gumele descarca, conteaza doar care are "zbaturi" mai multe si mai inalte sa vasleasca.
Si la fel, in zapada de 10 cm fleoscaita, e mai ok sa ai gumele mai inguste si greutate mai mare ca sa treci prin ea ca sa ajungi la sol sa ai aderenta, mai ales daca dai de un sol pietros.
#18
Posted 30 January 2017 - 04:21 PM
#19
Posted 30 January 2017 - 10:44 PM