Bun, dupa aproape 2 luni de cand nu am mai postat, tin sa revin cu o parere despre cei 200 km pe care i-am facut pana acum (stiu, sunt putini deoarece am fost plecat din oras o perioada).
Toate bune si frumoase, mers rotund, cum trebuie, kilometrii facuti ca la carte. Am avut cateva mici nelamuriri cu el la inceput, fiind primul atv cumparat de nou. In primii 100 km parcursi cu el m-am speriat putin, deoarece brusc scartaia cateodata, se oprea si incepea din nou. Toate bune, pana la urma si-a revenit. Si acum sa va explic cum a ajuns in service, la 200km de casa .
Dupa cei 100 km am mai parcurs vreo 90, opresc la un magazin sa imi cumpar un energizant, ies din magazin, imi beau doza de energizant, si il admir putin ca pe baiatul meu
Imi sareau ochii pe planetara care lucea, care defapt era plina de ulei.. Nu am luat de seama, si m-am dus acasa sa vad care este treaba. Credeam ca, curge planetara, dar de fapt, ce sa vezi, furtunul de la racirea uleiului (cel de sus) era crapat din cauza presiunii.. L-am tinut o saptamana pe bara, fiindu mi frica sa il folosesc deoarece problema se putea agrava, si il sun pe Doru (mecanicul atv rom) pentru o deplasare, in legatura cu revizia, el l-a chemat pe colegul lui, a venit, mi a schimbat uleiul, s a uitat la el, tot in regula inafara de sonda de la rezervor care este stricata, din prima zi, am postat ceva in legatura cu asta, si furtunul care este crapat. L am sunat pe Doru, i-am facut programare la dansul pentru garantie, si a doua zi l-am urcat in duba si l-am dus. Miercuri urmeaza sa ma duc sa il iau. Concluzia, dupa cei 200km, a fost ceva de neasteptat nu ma asteptam ca atv ul asta sa ma multumeasca atat de mult, pe langa faptul cu sonda si cu furtunul este atv ul perfect pentru mine
Ce vreau sa va intreb, mai ales pe cunoscatori. Este normal sa se fisureze furtunul de la racirea de ulei, din cauza presiunii ?