Cumpar motor de Bashan capacitate (300) 275, racire pe ulei, sau motor compatibil. Va rog sa ma ajutati cu orice informatie despre un astfel de motor.
Motor Bashan 300 4X4
#1
Posted 10 June 2017 - 04:43 PM
#2
Posted 11 June 2017 - 03:48 PM
Cred ca se potriveste si motorul de Bashan de 250 la fel ca al tau dar 2x4,motorul de Loncin de 250,unele motoare de Pionner (cred ca asa se numeste),si mai sunt no name multe..
Motorul este o reproducere dupa motorul de Yamaha TimberWolf(cred),am avut un Loncin cu acelasi motor...
De curiozitate,ce a patit motorul vechi?
Sper ca te-am ajutat,am fost tot in aceeasi situatie cu fostul meu atv,model ca al tau dar 2x4 si stiu ca nu sunt piese pentru ele..
#3
Posted 11 June 2017 - 05:17 PM
#4
Posted 12 June 2017 - 12:23 AM
Cealalta problema nu stiu ce ar putea fi,poate a inceput sa pape ulei de scotea fum albastru,sau mai rau...
Sper sa il faci bine cat mai repede!
#5
Posted 27 June 2017 - 05:08 PM
Gasitorului ofer recopensa
#6
Posted 14 August 2017 - 04:56 PM
Gasitorului ofer timp de 3 ani palinca de sarbatori, de cea mai buna calitate. Chiar am nevoie de motorasul asta.
#7
Posted 18 August 2017 - 12:09 PM
Anunt valabil!
#8
Posted 13 September 2017 - 02:28 PM
Haideti stimati colegi, chiar nu stie nimeni un motoras de basan?
#9
Posted 13 September 2017 - 04:50 PM
motor nu stiu
dar eventual niste sfaturi pot sa-ti ofer....
--olx, lajumate, si orice alte site-uri de mica publicitate
--bikeshop
--iar dpmdv cel mai OK ar fi sa adaptezi un motor de motocicleta de vreo 3-4-600cmc max
eu cred ca se poate adapta fara mari greutati sau costuri exorbitante
e mult mai usor sa gasesti un motor de mobra sa-l adaptezi....
de 3-4 luni de cand cauti acest tip de motor, sigur aveai deja una de motocicleta, montata, functionala, si deja te bucurai de atelaj
e doar parerea mea colegu'
daca ma asculti pe mine, faci cum vrei tu
succes!
#10
Posted 13 September 2017 - 06:33 PM
E foarte buna varianta propusa de tine si incerc sa tin cont de ea, insa nu am meserias pentru asta. am fost la un mecanic care mi-a cerut 600 de euro sa mi-l repare. Am mai fost la unu care mi-a spus ca nu prea se leaga, eventual sa-i aduc motor pentru transplat. eu personal sunt anti talent, asa ca o paranteza, am reusit sa prajesc bateria de la el, eu nu am stiut ca redresorul auto nu este si pentru bateriile de motociclete si atv-uri, si astfel am reusit performanta sa raman si fara bateria, asta asa ca sa intelegeti cat sunt de meserias .
In Sighetul Marmatiei e foarte greu sa gasesc un meserias pasionat care sa-mi puna un motor pel el, de aceia caut un motor pe care sa mi-l poate monta si cineva fara prea multa experienta.
#11
Posted 13 September 2017 - 06:44 PM
Multumesc!
#12
Posted 13 September 2017 - 08:07 PM
A, si ina ceva are ceva daca cumpar o baterie cu un aperaj mai.mare? Cea veche era de 12 amperi, si as vrea una de 14 amperi.
Multumesc!
Nu are nimic, o poti pune. Dar sa verifici si daca are loc in suportul ei, sa nu fie mai mare putin.
#13
Posted 13 September 2017 - 09:24 PM
................, am reusit sa prajesc bateria de la el, eu nu am stiut ca redresorul auto nu este si pentru bateriile de motociclete si atv-uri, si astfel am reusit performanta sa raman si fara bateria, asta asa ca sa intelegeti cat sunt de meserias .
....ceva nu inteleg....?
Nu exista redersor dedicat pentru auto, ATV, motocicleta sau altele.
Daca toti au acumulatori pe 12 V nu ar trebui sa fie problema.
Personal incarc cu acelasi redresor de la acumulatori de peste 100 de A , pana la cea mai mica de scuter (care incape lejer in buzunar)....parca este de 7 A.
#14
Posted 14 September 2017 - 07:17 AM
#15
Posted 14 September 2017 - 08:28 AM
Am vorbit cu cei de la bashan, nu au nimic pentru modelul meu.
....ceva nu inteleg....?
Nu exista redersor dedicat pentru auto, ATV, motocicleta sau altele.
Daca toti au acumulatori pe 12 V nu ar trebui sa fie problema.
Personal incarc cu acelasi redresor de la acumulatori de peste 100 de A , pana la cea mai mica de scuter (care incape lejer in buzunar)....parca este de 7 A.
Pana dimineata nu a mai avut strop de lichid in ea. Am sters tot praful ala alb de pe atv acolo pe unde se scursese. Cine stie poate era bateria veche, alta explicatie nu am.
#16
Posted 14 September 2017 - 09:59 AM
Am vorbit cu cei de la bashan, nu au nimic pentru modelul meu.
Pana dimineata nu a mai avut strop de lichid in ea. Am sters tot praful ala alb de pe atv acolo pe unde se scursese. Cine stie poate era bateria veche, alta explicatie nu am.
Vina ta ar putea fi daca este un redresor de putere, simplu fara oprire automata pus la o baterie mica care neoprindu-se automat cand bateria este incarcata , a tot incarcat-o pana a terminat bateria.
#17
Posted 14 September 2017 - 11:51 AM
Vina ta ar putea fi daca este un redresor de putere, simplu fara oprire automata pus la o baterie mica care neoprindu-se automat cand bateria este incarcata , a tot incarcat-o pana a terminat bateria.
Redresorul este unul artizanal, facut de socrul meu, m-a scos din multe situatii cu masinile, nu numai la mine dar si la vecini. Sunt sigur ca de acolo i se trage. Dar oricum asta-i cea mai mica grija a mea, prostia se plateste. Sa fi fost numai bateria acum eram dus dupa hribi la munte, asa stau acasa si ma tot gandesc ce sa fac in continuare, de vandut nu pot, ca nu l-ar lua nimeni, de reparat ramane sa fac tot ce pot iarna asta.
#18
Posted 14 September 2017 - 07:33 PM
Am schimbat bateria, am reusit sa-l pornesc si am facut si un scurt filmulet. din pacate era prea mare asa ca l-am urcat pe you tube.
Nu-mi place bataia aia de la motor poate pe inregistrare nu se aude foarte bine, iar fumul alb nu poate fi decat din carburator, tinand cont ca nu am racire pe apa, ci pe ulei. as scos filtrul de aer si venea benzina in el!!! l-am demontat si maine fug cu el la un mecanic sa se uite la el, si eventual sa-l curete.
filmuletul poate fi vazut aici:https://youtu.be/xlkqueT4aVY