Cfmoto Cforce 450S, Addicted
#21
Posted 31 August 2017 - 06:59 PM
#22
Posted 01 September 2017 - 11:34 AM
Spalatul cu sau fara spuma, cu sau fara jet, cu sau fara apa, cu sau fara spuma carbonica, su sau fara ceara, etc., sunt bagate de catre producatori, tocmai pentru a avea grija cu garantia. De exemplu, daca mergem cu ele la o spalatorie cu perii, sigur nu pateste nimic dar, nici nu se curata cum trebuie. Daca mergem cu el la o spalatorie de tiruri, sigur zboara diverse de pe atv-uri. Dar, daca il spalam acasa cu furtunul, cu o presiune de 2-3 bari cat este la retea, sau daca il spalam cu "carcheru' " pentru uz casnic, sigur nu pateste nimic. Faptul ca ii dam cu spuma, nu deranjeaza doar ca, nu trebuie sa lasam spuma activa prea mult pe atv deoarece aceasta corodeaza contactele. Trebuie clatit cu apa din abundenta si destul de repede dupa aplicarea spumei (in 5 minute).
Deci, spalati-le cu incredere acasa, dar nu insistati cu jetul de aproape si nu pe cabluri, fire, furtune, ca apoi incep sa mearga intrerupt, sa nu mai traga, sa nu mai dea scanteie si sa pocneasca pe esapament.
#23
Posted 01 December 2017 - 09:56 AM
#24
Posted 01 December 2017 - 11:08 AM
Se pare ca problemuta ta sunt defapt 3
1) Grupul fata functioneaza permanent cat rotile fata se invart indiferent daca este cuplat sau nu modul 4x4 . Cand cuplezi 4x4 atunci puntea fata preia cuplu de la cutia de viteza si rotile fata devin motrice (tragatoare).
Daca era usor umezit grupul atunci nu era neapart ceva de speriat dar daca ai gasit mai mult ulei sub grup atunci e o problema ce necesita atentie insemnand ca pierzi ulei semnificativ pe la vre-un semering. Recomandat sa verifici nivelul din grup.
2) Acel furtun intra in pompa de apa. E oarecum cunoscuta problema la CF-uri cu pompa de apa. Cel mai probabil trebuie schimbata presetupa si alte maruntisuri. Am citit despre asta ca am si eu aceasi problema la SSV si urmeaza sa o rezolv. E recomandat de adresat problema deoarece e posibil sa ajunga antigel si in baia de ulei ceea ce nu e de preferat ...
#25
Posted 01 December 2017 - 02:16 PM
Edited by Addicted, 01 December 2017 - 02:17 PM.
#26
Posted 01 December 2017 - 03:19 PM
#27
Posted 02 December 2017 - 10:25 AM
#28
Posted 02 December 2017 - 08:29 PM
#29
Posted 03 December 2017 - 02:46 PM
Este posibil ca acea scurgere care ai vazut-o tu pe grup si pe scut sa nu fie ulei ci chiar antigel si defapt sa iti scape pe la vre-o imbinare si sa picure in zona grupului si chiar sa se prelinga pe furtun pana la pompa de apa - si asta e o posibilitate. Zic ca e posibil sa nu fie ulei deoarece ai zis ca ai verificat uleiul din grup si e plin de da afara ... pai daca aveai pierdere de gaseai pete pe grup / scut si sub atv nu prea mai avea cum sa dea afara ca mult tare ulei nu prea ai ...
Decat sa te apuci sa comanzi piese si sa desfaci la intamplare, iti recomand acelasi sfat ca si Pitesti, sa iei legatura cu Adi Radu, colegul de forum.
Edited by Sergiu, 03 December 2017 - 02:46 PM.
#30
Posted 04 December 2017 - 11:07 AM
#31
Posted 09 December 2017 - 08:29 PM
Attached Files
#32
Posted 10 December 2017 - 12:19 PM
#33
Posted 11 December 2017 - 09:11 AM
Poti sa arunci o privire pe topicul acesta: http://atvforum.ro/i...83-cf-moto-rs6/
Aici am scris ce uleiuri folosesc atat pentru motor cat si pentru grupuri.
#34
Posted 11 December 2017 - 07:13 PM
#35
Posted 12 December 2017 - 09:25 AM
In link-ul de mai jos ai tipurile de ulei recomandate cat si capacitatile, atat pentru motor, grupuri, cat si pentru celelalte fluide (antigel si lichid de frana)
http://www.motul.com...4x4 (2008-2012)
Edited by ALH, 12 December 2017 - 09:28 AM.
#36
Posted 20 March 2018 - 01:10 PM
Acum am venit cu una mai micuța, furtunul de la frână care merge la etrierul din spate s-a cam bulit, scapă pe undeva presiune, nu se vede pe furtun, dar se vede că curge lichid, întrebarea e, știe cineva ce lungime are acesta, să nu mai fiu nevoit să îl iau jos și să îl masor eu, și unde aș putea găsi unul?
Mulțumesc anticipat, numai bine!
#37
Posted 20 March 2018 - 02:15 PM
Salut,
Furtunul despre care ne povestești nu se cumpără la metru. El are un cod.
Poți suna la importator, AuthenticSpirit, MotoBoom sau la Moto4All.
#38
Posted 20 March 2018 - 03:36 PM
Salutare și bine v-am regăsit, a trecut ceva timp de la ultima problema )
Acum am venit cu una mai micuța, ....................
Asi dori sa iti reaminresc ca noi suntem prezenti aici in permanenta pentru a discuta si a ne impartasi experientele aproape zi de zi, postam aici cand avem ceva de povestit .
Deci poti participa efectiv la discutii nu doar cand apare vre-o problema tehnica la tine. (la ATV-ul tau)
#39
Posted 20 March 2018 - 07:56 PM
În legătura cu ce experiențe am mai avut, sunt prea puține ce e drept, m-am plimbat cu el ( acum are 3350km ) schimburile s-au facut la 2800 dacă bine imi reamintesc. S-a comportat foarte bine până acum nu am ce spune. Singurul reproș ar fi grupurile, care parcă nu is chiar așa de bine gândite.
Aș mai avea o întrebare în carte sugerează schimbarea curelei de transmisie, a schimbat cineva până acum și la câti km? E grea de schimbat?
Îmi pare rău că nu am putut relata exact ce am mai făcut cu el, plimbări etc., dar mă împiedică faptul că trebuie să merg la școală, nu prea am timp liber în timpul saptămânii, dar vă promit că în timpul verii voi fi mai activ.
Salutari și mulțumesc pentru răspuns.
#40
Posted 20 March 2018 - 08:12 PM
Am înțeles,
Sper ca să-l aducă în apele lui deoarece, în general este mai sigur și de obicei chiar mai ieftin să folosești piesele originale decât să apelezi la tot felul de soluții înlocuitoare.
Despre curea te sfătuiesc să stai pe fundul tău. CF-urile sunt renumite pentru faptul că nu rup curelele, mai ales al tău de 450, dar este bine să ai una la tine.
Operațiunea nu este operație pe creier. Dacă ai la tine câteva scule, șurubul de 6 pentru variator și puțină pricepere, o curea se schimbă în 15 minute. Încearcă prima dată în garaj pentru a-ți face mâna.