Jump to content



Photo

Cfmoto Cforce 450S, Addicted


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#21 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 31 August 2017 - 06:59 PM

Până acum nu s-a dus folia de pe el, oricum în manual scrie că poți să îl speli ca pe o mașină, și eu am Karcher, chiar profesional. Numai bine!
  • 0

#22 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 01 September 2017 - 11:34 AM

Spalatul cu sau fara spuma, cu sau fara jet, cu sau fara apa, cu sau fara spuma carbonica, su sau fara ceara, etc., sunt bagate de catre producatori, tocmai pentru a avea grija cu garantia. De exemplu, daca mergem cu ele la o spalatorie cu perii, sigur nu pateste nimic dar, nici nu se curata cum trebuie. Daca mergem cu el la o spalatorie de tiruri, sigur zboara diverse de pe atv-uri. Dar, daca il spalam acasa cu furtunul, cu o presiune de 2-3 bari cat este la retea, sau daca il spalam cu "carcheru' " pentru uz casnic, sigur nu pateste nimic. Faptul ca ii dam cu spuma, nu deranjeaza doar ca, nu trebuie sa lasam spuma activa prea mult pe atv deoarece aceasta corodeaza contactele. Trebuie clatit cu apa din abundenta si destul de repede dupa aplicarea spumei (in 5 minute).

Deci, spalati-le cu incredere acasa, dar nu insistati cu jetul de aproape si nu pe cabluri, fire, furtune, ca apoi incep sa mearga intrerupt, sa nu mai traga, sa nu mai dea scanteie si sa pocneasca pe esapament.


  • 1

#23 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 01 December 2017 - 09:56 AM

Salut! După o lungă absență, am revenit cu o mică problemuță. ATV-ul merge strună, are 3100km, iar problema este ca ieri când am vrut să îl iau la o plimbare, o pată de ulei și-a gasit locul chiar sub grupul față, după ce m-am uitat mai bine, satelitul acela din plastic sau cum îi spune era umectat, și presupun că a curs ceva ca să ajunga pata aceea dincolo de scut, eu din cate am înteles este un simering acolo, intrebarea este de ce s-a defectat ținând cont ca de cand am atv-ul de maxim să zic 10 ori am folosit 4x4, mai interesant este ca in trecutul apropiat nu l-am folosit mult, doar sa zic asa puțin ca să îl mai dezmorțesc, ca oricum el nu prea vede 4x4-ule des. În altă ordine de idei am mai observat că l-a intrarea furtunului acela de antigel în chiuloasă sau unde intră el normal, pe langă garnitura era umectat, am căutat problema asta deoarece se pierdea antigel, nu mult dar în 2 luni ajungea în vasul de expansiune de la maxim la minim. Urmează cat de curând și un schimb de ulei, iar tatăl meu a zis sa îl facem acasă, să nu mai mearga 100km doar pentru atât, însă eu aș vrea și un reglaj de tacheți, cunoașteti cumva un mecanic priceput din Târgu-Mureș sau în apropierea lui?
  • 0

#24 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 01 December 2017 - 11:08 AM

Salut!

Se pare ca problemuta ta sunt defapt 3 :)

1) Grupul fata functioneaza permanent cat rotile fata se invart indiferent daca este cuplat sau nu modul 4x4 . Cand cuplezi 4x4 atunci puntea fata preia cuplu de la cutia de viteza si rotile fata devin motrice (tragatoare).
Daca era usor umezit grupul atunci nu era neapart ceva de speriat dar daca ai gasit mai mult ulei sub grup atunci e o problema ce necesita atentie insemnand ca pierzi ulei semnificativ pe la vre-un semering. Recomandat sa verifici nivelul din grup.

2) Acel furtun intra in pompa de apa. E oarecum cunoscuta problema la CF-uri cu pompa de apa. Cel mai probabil trebuie schimbata presetupa si alte maruntisuri. Am citit despre asta ca am si eu aceasi problema la SSV si urmeaza sa o rezolv. E recomandat de adresat problema deoarece e posibil sa ajunga antigel si in baia de ulei ceea ce nu e de preferat ...
  • 0

#25 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 01 December 2017 - 02:16 PM

Nu cred că vorbim de același loc, în acel loc unde vorbești, aproape de scut si de baia implicita nu am nici o scurgere, eu am mai sus, unde se afla pistonul, si pe langa garnitura supapei în care intra un furtun gros imbinat pe alocuri cu o teava, pe acolo am scurgerea.

Edited by Addicted, 01 December 2017 - 02:17 PM.

  • 0

#26 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 01 December 2017 - 03:19 PM

Defapt m-am înșelat, scurgerea vine de unde ai zis tu, m-am uitat mai înainte în locul spus de mine si e uscat. Atunci care e rezolvarea, dus la reprezentanta ca presupun că nici tatal meu nu s-ar aventura in schimbarea de așa ceva, am verificat si ulei in grup, și dă pe afară, însă pe scut se vede ca a curs ceva mai mult.
  • 0

#27 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 02 December 2017 - 10:25 AM

Poti sa iei legatura cu Adi Radu, de aici de pe forum. Este foarte aproapte de tine, este priceput in ale mecanicii, are si piese si tot ce trebuie. Este un baiat de nota 10.
  • 0

#28 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 02 December 2017 - 08:29 PM

In legătură cu presetupa, trebuie schimbată?, am văzut undeva că trecerea de la temperaturi ridicate la joase face ca acea chestiuță să se contracte și lasă antigelul sa iasă, și m-am gandit că eu de 2 ori am spălat atv-ul cand era puțin cald, în orice caz nivelul nu trecut de minim, poate acolo este locul ideal al său. Iar problema cu grupul, cum să o abordez? S-a umezit pe langa satelit, și a curs ceva, deoarece se vede pe scut. Daca trebuie schimbata o garnitura, ar fi greu?
  • 0

#29 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 03 December 2017 - 02:46 PM

Este posibil ca acea scurgere care ai vazut-o tu pe grup si pe scut sa nu fie ulei ci chiar antigel si defapt sa iti scape pe la vre-o imbinare si sa picure in zona grupului si chiar sa se prelinga pe furtun pana la pompa de apa - si asta e o posibilitate. Zic ca e posibil sa nu fie ulei deoarece ai zis ca ai verificat uleiul din grup si e plin de da afara ... pai daca aveai pierdere de gaseai pete pe grup / scut si sub atv nu prea mai avea cum sa dea afara ca mult tare ulei nu prea ai ...

 

Decat sa te apuci sa comanzi piese si sa desfaci la intamplare, iti recomand acelasi sfat ca si Pitesti, sa iei legatura cu Adi Radu, colegul de forum.


Edited by Sergiu, 03 December 2017 - 02:46 PM.

  • 0

#30 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 04 December 2017 - 11:07 AM

Sunt sigur ca e ulei, l-am mirosit, cat despre ulei cand l-am verificat atv-ul a stat putin în pantă, oricum nu s-ar vedea în grup că nu a curs semnificativ. Probabil o să iau legatura cu Adi Radu,pentru o mică inspecție.
  • 0

#31 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 09 December 2017 - 08:29 PM

Salutare! Am revenit cu noutați, între timp am dat satelitul acela jos, nu a fost greu deloc, și am găsit sursa problemei, un O-Ring, este ciupit destul de bine, poate a fost de la asamblare sau știu eu, în orice caz e bine ca am rezolvat și chestiuța asta, ulei nu a mai rămas mult, și am zis să il schimb, acum doresc o recomandare de ulei, ce e mai bun pentru el. Mai ramane să străbat niște magazine moto și sa gasesc acel O-Ring, poate mă puteți ajuta chiar voi in acest caz. Numai bine!

Attached Files


  • 0

#32 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 10 December 2017 - 12:19 PM

Inca ceva, daca tot cumpar ulei, cat intra in cele doua grupuri, sa le fac la amandoua, sa nu se supere dupa unul dintre ele. :))
  • 0

#33 ALH

ALH

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Jiu
  • Nume real:Alin
  • Telefon:0721505155
  • Marca ATV:Linhai Aniversary 300 4X4 & CF Moto X6
  • Numar ATV:GJ 12 ALH & GJ 13 ALH

Posted 11 December 2017 - 09:11 AM

Poti sa arunci o privire pe topicul acesta: http://atvforum.ro/i...83-cf-moto-rs6/

 

Aici am scris ce uleiuri folosesc atat pentru motor cat si pentru grupuri.


  • 0

#34 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 11 December 2017 - 07:13 PM

Din ce am citit acel MotylGear e pentru diferential fara alunecare limitata (limited slip), acel tip de diferential il am pe fata (o roata se invarte intr-o directie, iar cealalta in directia opusa), iar pe spate e cu limited slip (se invart in aceeasi directie), sau gresesc eu undeva? 🤔
  • 0

#35 ALH

ALH

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Jiu
  • Nume real:Alin
  • Telefon:0721505155
  • Marca ATV:Linhai Aniversary 300 4X4 & CF Moto X6
  • Numar ATV:GJ 12 ALH & GJ 13 ALH

Posted 12 December 2017 - 09:25 AM

In link-ul de mai jos ai tipurile de ulei recomandate cat si capacitatile, atat pentru motor, grupuri, cat si pentru celelalte fluide (antigel si lichid de frana)

 

http://www.motul.com...4x4 (2008-2012)


Edited by ALH, 12 December 2017 - 09:28 AM.

  • 0

#36 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 20 March 2018 - 01:10 PM

Salutare și bine v-am regăsit, a trecut ceva timp de la ultima problema :))
Acum am venit cu una mai micuța, furtunul de la frână care merge la etrierul din spate s-a cam bulit, scapă pe undeva presiune, nu se vede pe furtun, dar se vede că curge lichid, întrebarea e, știe cineva ce lungime are acesta, să nu mai fiu nevoit să îl iau jos și să îl masor eu, și unde aș putea găsi unul?
Mulțumesc anticipat, numai bine!
  • 0

#37 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 20 March 2018 - 02:15 PM

Salut,

Furtunul despre care ne povestești nu se cumpără la metru. El are un cod.

Poți suna la importator, AuthenticSpirit, MotoBoom sau la Moto4All.


  • 0

#38 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 20 March 2018 - 03:36 PM

Salutare și bine v-am regăsit, a trecut ceva timp de la ultima problema smile.png)
Acum am venit cu una mai micuța, ....................

Asi dori sa iti reaminresc ca noi suntem prezenti aici in permanenta pentru a discuta si a ne impartasi experientele aproape zi de zi, postam aici cand avem ceva de povestit .

Deci poti participa efectiv la discutii nu doar cand apare vre-o problema tehnica la tine. (la ATV-ul tau)


  • 0

#39 Addicted

Addicted

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 41 posts
  • Gender:Male
  • Location:Luduș
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:-
  • Marca ATV:CFMoto CForce 450s
  • Numar ATV:-

Posted 20 March 2018 - 07:56 PM

Înțeleg Horia doar că atunci când mi-au facut rerutarea celor de pe față le-au schimbat cu furtune pentru motocicleta, oricum mâine se va duce tatal meu la reprezentanță și va rezolva mai mult ca sigur.
În legătura cu ce experiențe am mai avut, sunt prea puține ce e drept, m-am plimbat cu el ( acum are 3350km ) schimburile s-au facut la 2800 dacă bine imi reamintesc. S-a comportat foarte bine până acum nu am ce spune. Singurul reproș ar fi grupurile, care parcă nu is chiar așa de bine gândite.
Aș mai avea o întrebare în carte sugerează schimbarea curelei de transmisie, a schimbat cineva până acum și la câti km? E grea de schimbat?
Îmi pare rău că nu am putut relata exact ce am mai făcut cu el, plimbări etc., dar mă împiedică faptul că trebuie să merg la școală, nu prea am timp liber în timpul saptămânii, dar vă promit că în timpul verii voi fi mai activ.
Salutari și mulțumesc pentru răspuns.
  • 0

#40 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 20 March 2018 - 08:12 PM

Am înțeles,

Sper ca să-l aducă în apele lui deoarece, în general este mai sigur și de obicei chiar mai ieftin să folosești piesele originale decât să apelezi la tot felul de soluții înlocuitoare.

Despre curea te sfătuiesc să stai pe fundul tău. CF-urile sunt renumite pentru faptul că nu rup curelele, mai ales al tău de 450, dar este bine să ai una la tine.

Operațiunea nu este operație pe creier. Dacă ai la tine câteva scule, șurubul de 6 pentru variator și puțină pricepere, o curea se schimbă în 15 minute. Încearcă prima dată în garaj pentru a-ți face mâna.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto