................mi-am jurat ca nu mai ies decat atunci cand va fi zapada sau uscat pe jos ........
vezi sa nu juri stramb
pe pariu ca o sa mai iesi si o sa mai prinzi noroaie??
Posted 08 January 2018 - 08:05 AM
................mi-am jurat ca nu mai ies decat atunci cand va fi zapada sau uscat pe jos ........
vezi sa nu juri stramb
pe pariu ca o sa mai iesi si o sa mai prinzi noroaie??
Posted 13 January 2018 - 04:18 PM
Posted 13 January 2018 - 07:29 PM
identic am facut/patit si eu , dar am facut acel ”by pass” de cateva ori si pana la urma a cuplat electromotorul.
Posted 13 January 2018 - 07:44 PM
Edited by fuscus, 13 January 2018 - 07:47 PM.
Posted 13 January 2018 - 08:52 PM
La prima scanteie aparuta...m-am speriat si am abandonat operatiunea . Totusi, fiind pe injectie, nu se mai auzea nici acel piuit de amorsare a pompei de benzina. Pun contactul, apas butonul de pornire si incepe releul sa pacane in continuu. Asa facea si saptamanile anterioare cand il porneam la o saptamana, in week end. Mai pacanea releul insa in cele din urma pornea. Repet asta se intampla doar intre pauze de o saptamana. In rest porneste instant .
Posted 13 January 2018 - 09:10 PM
atunci releul este sigur ”obosit”(si mie candva imi tacanea ,dupa ce l-am schimbat totul a revenit la normal).
p.s. da acum si eu suspectez electromotorul la mine, (imi face foarte rar probleme , cred ca are o anumita pozitie unde sau cand se blocheaza), momentan pleaca la buton si o ia la sfert
Posted 14 January 2018 - 10:12 AM
Edited by Andrei HD, 14 January 2018 - 10:20 AM.
Posted 14 January 2018 - 12:28 PM
Edited by iustino81, 14 January 2018 - 12:31 PM.
Posted 14 January 2018 - 01:51 PM
te chinui si experimentezi degeaba, releul este 100% de vina ,gasesti intre 25-100 lei bucata (abia ce m-am intors dintr-o tura scurta unde am avut nevoie de troliu care nu mi-a functionat nici pe IN si nici pe OUT se auzea doar tacanitul releelor....am desfacut unul din cele doua relee ,cand face tac lucreaza acea parghie dar nu face contactul perfect daca o apas cu mana sau daca pun varful surubelnitei lucreaza)...am dat deja comanda de 2buc.
p.s. nu imi permit sa dau sfaturi daca nu as cunoaste sau nu as fi patimit exact aceleasi lucruri.
zi faina
Posted 14 January 2018 - 03:49 PM
Edited by iustino81, 14 January 2018 - 03:52 PM.
Posted 15 January 2018 - 02:00 PM
Posted 15 January 2018 - 05:30 PM
Se poate sa se fi pierdut amperii pe drum ?!?
da!
exact ca si o damigeana plina cu apa sfintita sau cu vin
are volti, dar ciuciu putere
Am pus o totusi in cutie si in pivnita cu ea !
arunca-l linistit
...sau du-l la un centru de reciclare cum a zis si Andrei!
Posted 15 January 2018 - 05:34 PM
Posted 15 January 2018 - 06:41 PM
Daca era ceva mai mare era buna ca si contragreutate la o fantana cu cumpana.
Posted 15 January 2018 - 07:26 PM
Despre bateria ta căreia tu îi acorzi încredere, doar are încă peste 12,5 V în repaos, are o problemă pe care o poți observa doar în sarcină. Ea fiind sulfatată, manifestă o rezistență internă mare, valoare pe care nu o poți evidenția decât în sarcină, deci când prin ea trece un curent suficient de mare pentru a măsura căderea de tensiune.
Pentru asta este nevoie ca să o supui unei măsurători a tensiunii la borne în prezența unui curent semnificativ mai mare decât cel pe care-l produce un aparat de măsură. De aceea fă o astfel de măsurătoare în momentul în care încerci să pornești motorul, iar dacă scade sub 7 volți îi poți declara decesul fără alte comentarii.
Acum pentru că ea nu se mai află pe ATV este suficient să legi un simplu bec de o putere mai mare, unul de far de exemplu, iar dacă tensiunea scade cu peste 0,5V înseamnă că poți să-i cânți prohodul.
Posted 15 January 2018 - 07:52 PM
Posted 19 January 2018 - 07:01 PM
Posted 22 January 2018 - 08:25 AM
si dulaul?
Posted 22 January 2018 - 09:46 AM
Lorant, ce nu e clar?!? Dulaul e cel "suspendat"!
Edited by ALH, 22 January 2018 - 09:46 AM.
Posted 22 January 2018 - 10:01 AM