Salut iuliu, ti-am urcat topicul "in varf" cansiderand ca merita !
Vad ca te-ai descurcat foarte bine pe acel traseu (nu vreau sa spun ca ii cam tot depaseai pe ceilalti). Presupun ca erai cu Pitt Bull-urile.
Din ce se pare combinatia Pitt Bull cu 1000cm se pare ca este cea castigatoare ?
Cred ca dupa acest test poti sa ne spui parerile tale comparandu-le cu alte anvelope folosite de colegi.
Multumesc Christian, apreciez "pinn-ul" si ma bucur ca iti place si "prinde". Asta era si ideea.
Sunt multi prin Cluj si pe langa Cluj care ies, sper sa mai puna si ei cate ceva din iesirile lor.
Legat de capacitatea de trecere in teren. Da, atv-ul in configuratia asta se descurca bine si in zapada, dar trebuie sa il ajuti, nu face singur treaba .
Important e ca am fost un grup si am mers pana acolo unde a putut merge toata lumea.
Fata am tinut-o toti pe rand si toti au facut o figura foarte buna, chiar peste asteptari uneori.
Depasirile le-am facut de multe ori in nebunia momentului, atv-ul castigandu-si astfel titlul de "monstru" care atunci cand drumul e blocat si nu se mai poate inainta, o lua prin sant si trecea in fata.
Daca atunci cand am scazut presiunea sub 2 psi, balonul cauciucurilor s-ar fi "lasat" ca sa creasca amprenta, ar fi fost foarte avantajos si aveam sansa de a sta deaupra si a batatori pentru cei din spate. Balonul asta tare de pe PitBull e cu doua taisuri.
Mai sunt si alte aspecte ce ajuta la inaintarea prin zapada - rapoartele din cutie si puterea motorului pentru viteza de rotatie a rotilor, diferentialul autoblocant pe fata, presiunea in roti, constanta in acceleratie, suspensia, nebunia momentului ...
Probabil cele mai bune cauciucuri pentru conditiile celor 4 zile le-a avut Lorant, pacat ca jantele erau ca un picior de lemn intr-un vals vienez.
Eu zic ca alea, pe niste jante normale si invartite de 750-ul japonez ar face cerculete pe langa Can-Am & PitBull.
Edited by iusau, 01 February 2018 - 12:04 AM.