Jump to content



Photo

Cf Moto 550 Eps Lu' Cristian


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#61 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,954 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 17 March 2018 - 09:46 PM

Multumesc Horia, urmarind imaginile (unele din cele vechi le mai vazusem) ma pregateam sa te intreb daca ai folosit-o si cu ATV-ul cel nou, dar in final ultimele doua imagini mi-au dat raspunsul.

Cum ai simtit diferenta intre ansamblul vechi (CF+rem) si varianta noua (CAN AM +rem) ?

 

PS. dupa cum am mai spus sustin din punct de vedere logig necesitatea cuplei rotative chiar pentru un teren foarte denivelat si cu atat mai mult in cazul unei rasturnari indiferent ATV sau remorca.


  • 0

#62 Cris Tian

Cris Tian

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 53 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Cristian
  • Telefon:htc10
  • Marca ATV:CF Moto 550 eps

Posted 18 March 2018 - 06:47 AM

Cupla rotativa ajuta, o s-o modific. Am rasturnat si eu o remorca dar nu am reusit decat sa stramb cupla. Era dupa Aro, viteza era foarte mica, paguba a fost doar cupla.


  • 0

#63 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,660 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 18 March 2018 - 07:47 AM

Diferențele între cele două „tractoare” de remorcă sunt nesemnificative.

Când tragi o remorcă este importantă greutatea trăgătorului pentru aderența la urcare și de-a nu te împinge pe coborâre.

Plusul oferit de Can Am este dat de Visco Lok și de servodirecție, în rest comportările sunt similare.

Ambele au suficientă putere și cuplu la roată pentru a trage remorca în poziția H, ambele necesită L pe porțiuni foarte înclinate pentru protejarea curelei, la ambele am coborât întotdeauna în H și am controlat-o din frâne.

Nu recomand utilizarea L în coborâre în nicio situație, este foarte periculos în momentul în care aluneci la vale și nu mai ai posibilitatea să fugi atunci când o iei lateral sau se ridică spatele. În L ai cuplu mare la roată, dar n-ai agilitatea și elasticitatea din H.

Am văzut mai multe accidente provocate în acest mod.


  • 0

#64 Cris Tian

Cris Tian

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 53 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Cristian
  • Telefon:htc10
  • Marca ATV:CF Moto 550 eps

Posted 29 March 2018 - 05:35 PM

Rotativa!!

Attached Files


  • 0

#65 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,495 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 30 March 2018 - 11:11 AM

thumbsup.gif


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto