Tgb Blade 1000 Efi Eps Lu' Roland
#101
Posted 09 July 2018 - 09:25 AM
#102
Posted 09 July 2018 - 11:17 AM
#103
Posted 09 July 2018 - 05:18 PM
Nu vad de ce ai apasa frana in P sau N.
#104
Posted 09 July 2018 - 05:31 PM
Ma duc sa fac test si eu. Asta cu N sau H nu am testat. Revin in 10 min.
#105
Posted 09 July 2018 - 05:45 PM
Am revenit. Si totusi cred ca functioneaza normal. Intradevar daca schimbatorul e in L sau H sau R NU pleaca fara frana apasata. Numai in N pleaca fara frana trasa. Cred ca acest lucru ar fi normal.
Nu porneste fara sa apas frana de picior sau frana de la ghidon. Uitate la stopul din spate daca e aprins becjl de frana, daca e aprins inseamna ca a ramas ceva contact de la frana activat.
Mihai incearca sa il pornesti in N. Apoi spune-mi si mie cum e. Multumesc mult.
#106
Posted 09 July 2018 - 06:42 PM
Mi se pare logic sa nu porneasca (fara sa tragi frana) atunci cand e in viteza!
Si la mine la King tot asa e cum a mentionat Alex
PS. Intre noi fie vorba, nu e mai sanatos sa-l pornesti cand e la punctul mort??
Nu asa se invata si la scoala de soferi?
#107
Posted 09 July 2018 - 06:51 PM
De acord. Numai la punctul mort il pornesc. Insa vreau sa stiu daca la punctul mort are nevoie de frana sau nu, adica daca e normal sa porneasca asa. Vreau sa vad cum se comporta si alte TGB-uri de 1000.
#108
Posted 10 July 2018 - 08:35 AM
Edited by robert_kiran, 10 July 2018 - 08:35 AM.
#109
Posted 10 July 2018 - 09:35 AM
no, bine ca te-ai lamurit si linistit!
#110
Posted 10 July 2018 - 01:21 PM
#111
Posted 10 July 2018 - 01:57 PM
mda, asa-i...
stiu de la mine, ca sunt unele chitibusuri --in diverse domenii--, si pana nu ma lamureste cineva asa babeste, apoi tot ma necajesc..., in multe cazuri fara rost
PS. lasa, noi sa fim sanatosi, ca poimaine deseara suntem la MAN
#112
Posted 18 February 2019 - 07:22 PM
Ieri cand am vrut sa pornesc jucaria, baterie no power. Adica moarta. Am luat-o si am pus-o la incarcat. Dupa 12 ore de stat pe redresorul de la Lidl, si-a revenit. Dupa ce am pus-o ATV-ul pleaca din prima.
Acum ce nu imi place:
1. La ce s-o fi gandit chinezu' cand a pus bateria acolo, nu stiu. Bateria e pusa aiurea rau, aproape orizontala. Pozitia ei e absolut aiurea:
20190218_093207.jpg 183.56KB 0 downloads 20190218_093041.jpg 199.18KB 0 downloads
M-am tot uitat pe langa ATV sa gasesc o alta pozitie ... nimic. Oare chinezu cand a proiectat caroseria era beat?
2. Am gasit langa baterie trei mufe lasate in aer:
20190218_093047.jpg 126.55KB 0 downloads 20190218_093057.jpg 108.03KB 0 downloads
Pentru ce sunt mufele acestea?
3. Din ce am vazut se pare ca bateria asta e pe acid, nu gel. E normal sa stea culcata? Aici culcat ... nu ma simt prea bine stiindu-l sub fundul meu.
20190218_085814.jpg 66.89KB 0 downloads 20190218_085822.jpg 140.44KB 0 downloads
Edited by robert_kiran, 18 February 2019 - 07:28 PM.
#113
Posted 18 February 2019 - 08:13 PM
#114
Posted 18 February 2019 - 08:31 PM
Danut bateria ta e tot pe acid, sau e pe gel? Daca e pe gel, e ok. Daca e pe acid cum e a mea ... hm, nu prea imi place. A ta cum e? Pe gel sau acid?
Oricum, in viitorul apropiat iau in calcul cumpararea unei baterii pe gel.
#115
Posted 18 February 2019 - 08:45 PM
#116
Posted 19 February 2019 - 12:02 AM
Edited by Kobayashi, 19 February 2019 - 12:07 AM.
#117
Posted 19 February 2019 - 09:03 AM
Mufele acelea 3 aveti idee pentru ce sunt?
Edited by robert_kiran, 19 February 2019 - 09:05 AM.
#118
Posted 23 February 2019 - 05:23 PM
Pe Linhai (atat 300 cat si 400) bateriile erau puse in pozitie verticala in spatele ATV-ului. Ce i-a gasit pe cei de la TGB, Bombardier, si CF moto X8 (asa am inteles de la Crinel) sa le puna culcate? Chiar nu gaseau o solutie? Cu putina bunavointa (cel putin la TGB) puteau sa il monteze sub aripa spate (ca la Linhai).
Eu unul sunt pus pe modificare proiect. In primul rand sa gasesc cabluri mai lungi. Apoi o sa incerc sa adaptez un suport de baterie de Linhai 300, si sa il pun sub aripa. Sa vad cum il prind ...
Edited by robert_kiran, 23 February 2019 - 05:23 PM.
#119
Posted 23 February 2019 - 05:39 PM
#120
Posted 23 February 2019 - 06:07 PM
Scuze. Crinel a spus: bateriile noastre de pe cf si tgb, vad ca sunt la fel, sunt cu acid si trebuie desigilate si adaugata apa distilata inainte de incarcare. Nu stiu apoi daca mai este etansa. Link :https://atvforum.ro/...ah/#entry149028
Am crezut ca si la el e culcata. Se pare ca am inteles eu gresit ....