Probleme Montaj Filtru Kn Outlander Max 1000 Xtp
#1
Posted 04 February 2018 - 08:52 AM
#2
Posted 04 February 2018 - 11:10 AM
Ai primit un filtru nepotrivit.
Returnează-l, nu face improvizații.
Uite două variante de aici:
https://www.unimotor...-N_p_42798.html
http://atvmotoshop.r...oduct_id=160179
#3
Posted 04 February 2018 - 12:55 PM
Vezi ca cei de la BRP agreaza doar pe cel de la Twin Air brenduit cu sigla lor
Edited by apriliacluj, 05 February 2018 - 08:54 PM.
Nu da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis
#4
Posted 04 February 2018 - 08:08 PM
Da, am auzit asta.
Aerul care trece prin Twin Air este parfumat și colorat în galben. Pentru modelele 2018 este negru
#5
Posted 04 February 2018 - 08:29 PM
Daca trece prin twin air atunci iese euro 6
Edited by apriliacluj, 05 February 2018 - 08:55 PM.
Idem
#6
Posted 04 February 2018 - 08:57 PM
Merita inlocuit cel original ?
Am observat ca se umple rapid cu mizerie, semn ca trage mult aer, deci ma gandesc ca e important un filtru bun.
Dar nu stiu care e mai bun.
#7
Posted 05 February 2018 - 12:59 PM
Twin air e si ieftin si e si cel "recomandat" de can am in catalogul de accesorii
#8
Posted 05 February 2018 - 01:46 PM
Filtrele de aer pur mecanice, deci cele cu rețele fibroase cu interstiții micronice au o problemă de principiu.
Ele nu lasă să treacă particule mai mici decât interstițiile constructive, dar pe timpul funcționării vor începe să obstrucționeze din ce în ce mai mult fluxul de aer astfel că se poate ajunge la dereglarea amestecului. Practic ele vor filtra din ce în ce mai bine după ce ajung să se îmbâcsească, dar folosite un interval de timp prea mare sau în medii încărcate excesiv cu particule, scăderea debitului poate să ajungă sub valoarea critică de calcul pentru motorul pe care-l deservesc.
La dimensionarea lor se practică un coeficient de multiplicare a suprafeței utile astfel ca să funcționeze peste valoarea critică un cât mai mare interval de timp.
Ce se întâmplă cu filtrele sport ?
Aceste filtre nu au acea densitate și interstițiile sunt mult mai mari decât la filtrele mecanice pure, dar ele se impregnează cu substanțe adezive, uleiuri sau diferite amestecuri chimice cu apetit la particulele de praf care sunt reținute cu succes atunci când filtrul este proaspăt impregnat. După un interval de timp, ore de funcționare într-un mediu încărcat, stratul de adeziv de pe materialul suport se saturează, astfel că particulele circulă de voie spre admisia motorului.
Este adevărat că aceste filtre vor asigura debitul de aer și după ce s-a umplut de particule, motorul asigurându-și prin asta amestecul optim, dar va conduce în mod inevitabil la distrugerea lui prematură.
În aceste condiții teoretic filtrul mecanic pur, cel de hârtie sau alte combinații cu interstiții mici este mai sigur decât cel sport și este de preferat, chiar și un utilizator neglijent nu va distruge motorul ci îl va face să nu mai meargă prea bine, atâta tot, pe când în cazul utilizării unui filtru sport pe care nu-l curăță des, în același interval de utilizare va provoca o uzură semnificativ mai mare a motorului.
Având la dispoziție sculele necesare am putut studia fenomenul pe canale de aer cu filtre mecanice, astfel că am putut constata atât scăderea debitului pe fitre murdare cât și micșorarea cantității și dimensiunea particulele care trec prin ele.
Cam asta-i cu filtrele sport, folosiți-le, dar întrețineți-le des și cu grijă.
#9
Posted 05 February 2018 - 06:18 PM
Eu am filtru oem varianta cu burete pe care il spal si dau cu ulei frecvent chiar daca nu e vizibil murdar.
Mi se pare foarte asemanator cu cel Twin Air.
Edited by iusau, 05 February 2018 - 06:22 PM.
#10
Posted 05 February 2018 - 07:15 PM
Filtrele de aer pur mecanice, ......................
Nu te contrazic ! Eu am trecut pe filtru sport din perspectiva costurilor ca l performanta nu am simptit minuni .. ( prea mari ca sa nu vina altu si sa spuna ca nu ca filtru sport iti da 30 cai in plus )
Un filtru de Can Am G2 original e undeva pe la 200 ron si daca ai norocul sa mai culci atv-ul pe o parte mai intra si ulei pe acolo care il distruge . In concluzie scoti bani pt altul nou + ca la revizie se cere filtru nou etc ..
Eu il spal aproximativ lunar sau depinde de sezon si numarul de km facuti in spate !
Nu sunt fan K&N , am refacut un motor din cauza lui . Cele din burete sunt ele mai dense din fabrica , mai adaogi uleiul pe ele si deja e altceva !