Am cumparat si eu primul ATV... n-am mai avut altul(nici n-am mers niciodata), sunt mandru in mare desi am inca multe nedumeriri si mai am de mers pana sa-l cunosc.
Linhai 500S 2017
#1
Posted 15 February 2018 - 08:20 PM
Am cumparat si eu primul ATV... n-am mai avut altul(nici n-am mers niciodata), sunt mandru in mare desi am inca multe nedumeriri si mai am de mers pana sa-l cunosc.
#2
Posted 15 February 2018 - 09:18 PM
Ma refer ca la mine e trecut 16.5 kw si nu ies cei 32 de cai din descriere.
Caut o varianta sa rezolv frecarea conductelor pentru lichid de frana de brate pe spate(am 200km si deja a ros vopseaua) si mai descopar una alta pe forum.
Foarte folositor pentru mine.
Multumesc anticipat!
Edited by melculet, 15 February 2018 - 09:19 PM.
#3
Posted 15 February 2018 - 11:28 PM
Felicitari pentru achizitie, sa parcurgeti multi km impreuna fara evenimente neplacute!
Ai grija sa-i faci rodajul cum trebuie, nu-ti bate joc de ea! O sa-ti multumeasca mai tarziu!
Referitor la putere, din diverse motive de omologare, nu se trece valoarea reala....
#4
Posted 16 February 2018 - 08:03 AM
Am luat tub contractibil de la electrice sa pun pe conductele de frana. Daca are cineva alta solutie va rog un sfat, nu stiu cat o tine astea.
Si am mai gasit ceva rupt la el, nu stiu cum se cheama dar nu a fost lovit sau ceva acolo sigur.
Attached Files
#5
Posted 16 February 2018 - 03:37 PM
eventual sa schimbi furtunele cu unele metalica
sunt o gramada de ateliere care-ti fac chestiile astea
#6
Posted 16 February 2018 - 04:02 PM
gata si tuburile termocontractibile, nu arata prea bine dar macar sa tina o perioada
Attached Files
Edited by melculet, 16 February 2018 - 04:04 PM.
#7
Posted 16 February 2018 - 04:14 PM
Banuiesc ca ai defsfacut conductele de frana ca sa poti baga tuburile. Daca tot ai facut asta, de nu ai facut si repozitionarea furtunelor astfel incat sa nu mai frece de cadru?
Ai grija la sistemul de franare. Trebuie sa ii faci aerisirea bine, ca altfel o sa iti franeze cam dubios.
In privinta suportului rupt, asta nu e bine. Inseamna ca sunt niste tensiuni mari acolo. Incearca sa il inlocuiesti cu unul mai lung putin sau confectioneaza-i unul putin mai lung. Sau sudeaza-l pe acelasi, dar cu ceva adaos de material.
#8
Posted 16 February 2018 - 07:52 PM
Partea aia ce s-a rupt deasupra de variator e un fel de protectie termica nu am vazut sa fie suport pentru ceva, faza naspa e ca zdrangane un pic.
#9
Posted 16 February 2018 - 08:18 PM
Vis a vis de puterea trecuta in acte care ti se pare prea mica se datoreaza dispozitiilor legale care nu permit inmatricularea ATV-urilor cu puteri mai mari.
Varianta cea mai simpla este sa se treaca o putere mai mica, pentru ca tu sa poti beneficia de un ATV inmatriculat si nu de un ATV cu care sa poti circula doar pe camp.
Deci este in avantajul tau !