Cf Moto 500A. Bacau
#41
Posted 05 May 2018 - 10:15 AM
Ambele nu tin bine. Pe fata sa zicem ca sunt noi placutele.
#42
Posted 06 May 2018 - 06:22 AM
#43
Posted 18 December 2020 - 11:01 AM
Am o problema. Cf-ul meu nu l-am folosit, doar porniri rare( pe loc) pt a mai incarca bateria. Am pornit, am mers 10m si s-a oprit. Nu mai avea benzina,cred. L-am alimentat. Merge la ralanti bine, dar daca accelerez,nu se tureaza, da rateuri(pocnituri) si se opreste.
Ceva pareri? Ma gandeam la bujie, dar nu am avut cheie sa o scot.( Cred ca e de 18)Multumesc.
#44
Posted 19 December 2020 - 09:07 AM
#45
Posted 21 December 2020 - 03:54 PM
#46
Posted 21 December 2020 - 06:26 PM
#47
Posted 22 December 2020 - 06:51 AM
#48
Posted 22 December 2020 - 07:27 AM
Am sa verific admisia, multumesc.
#49
Posted 24 December 2020 - 10:39 AM
Am preferat sa desfac prima data carburatorul. Am gasit destula mizerie in el. Urmeaza sa.l montez si sa schimb si filtrul de benzina.
Am cateva nelamuriri,intrebari.
1. Am gasit destul ulei in filtrul de aer. Adevarat, ultima data l.am spalat,uscat si stropit cu ulei apoi stors bine.
2. Am doua furtunase care ies din carburator, unul liber,iar altul cu dop( un surub in cap). E normal? Ce ar fi trebuit sa fie acolo?
3. Daca trebuie reglat carburatorul, cum si de unde se face?
Am sa atasez si poze.
Multumesc frumos.
Attached Files
#50
Posted 24 December 2020 - 04:07 PM
Este normal sa fie plin de mizerie carburatorul dupa ce ai ramas fara benzina si acesta a tras toate impuritatile aflate pe fundul rezervorului.
Deci: presupune o curatare temeinica si suflarea orificiilor cu aer comprimat.
La un carburator se regleaza doar nivelul in camera de nivel prin reglarea plutitorului .(plutitor care actioneaza la randul lui cui-ul).
Jiclorul doar se curata , daca este decalibrat se inlocuieste.