Jump to content



Photo

Cf Moto 520L Eps Euro4 Din Tg Carbunesti


  • This topic is locked This topic is locked
70 replies to this topic

#1 zanfira_andrei

zanfira_andrei

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tragu Carbunesti, jud. Gorj
  • Nume real:Zanfira Cosmin Andrei
  • Telefon:0768843339
  • Marca ATV:TGB
  • Numar ATV:GJ25AZI

Posted 22 February 2018 - 11:11 PM

salutare colegii. daca imi permiteti sa ma alaturi voua CF-istilor. 


Urmatoarea achizitie - protectii maini originale CF Moto .. urgent. Mi-au inghetat mainile in cei 15-17 km parcursi astazi. ce ma sfatuti in legatura cu rodajul motorului ??? 

Attached Files


  • 0

#2 TudyATV

TudyATV

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 247 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tudor
  • Telefon:0746474616
  • Marca ATV:Cf Moto 500-A
  • Numar ATV:Inmatriculat Nr. Negru

Posted 22 February 2018 - 11:45 PM

Sa il stapanesti sanatos si fara incidente neplacute!Despre rodaj,menajeaza-l pana pe la 500km facuti,mergand cu maxim 50-60km/h,nu il forta in pante abrupte,de preferat ar fi ca in perioda rodajului sa mergi fara pasager si spor la bobinat km!Eu sincer daca as cumpara un atv nou sub 600cc,rodajul l-as face mergand pana pe la 600-700km  cu o viteza maxima de 50km/h fara pante abrupte,zapada mare,noroi si pana la 1000km menajat si cu limitarea pusa,dupa asta,bagat la offroad.Acum e vorba si de cat de rabdator e posesorul atv-ului fara sa scape degetul in gaz mult.


  • 0

#3 Martinel®

Martinel®

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 37 posts
  • Nume real:Martin
  • Telefon:0758091562
  • Marca ATV:Cf moto 500 2a
  • Numar ATV:Rosii

Posted 23 February 2018 - 07:31 AM

Bine ai venit!!
Nu stiu cum sa mi-i te adresez,"zanfira-andrei". (baiat/fata)? Sper doar sa nu-ți vina comentarii in legatura cu prezentarea incompleta.
Ce mai este de adaugat la comentariul lui Tudy, ar fi ca la plecarile de pe loc sa le faci sa fie cat mai blânde, cat mai line. In rest, distreazăte si bucurăte de un atv nou, (e frumos pe rosu)!
Și spunene povestea scociului de pe șa :)

Edited by Martinel®, 23 February 2018 - 07:38 AM.

  • 0

#4 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 23 February 2018 - 08:25 AM

sa ai noroc de ea!

ti-am modificat titlul topicului, sunteti multi cu acest tip de ATV, sa nu va confundati intre voi

daca vrei alt titlu, sa ma anunti

numa' bine


referitor la rodaj, incearca sa mergi pe trasee cat mai usoare, pana isi da drumul...., fara bruscari si suprasolicitari, fara sa-l turezi prea tare

succes!


  • 0

#5 ALH

ALH

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Jiu
  • Nume real:Alin
  • Telefon:0721505155
  • Marca ATV:Linhai Aniversary 300 4X4 & CF Moto X6
  • Numar ATV:GJ 12 ALH & GJ 13 ALH

Posted 23 February 2018 - 09:24 AM

Salutare si bine ai venit!

 

In ceea ce priveste utilajul nu pot decat sa iti doresc sa-l stapaneti sanatos! Avand in vedere ca esti din Carbunesti si eu din Tg Jiu poate tinem legatura si iesim vreodata impreuna!

 

Bafta!


  • 0

#6 dbdd

dbdd

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Nume real:Alin Oros
  • Telefon:0736xxxxxx
  • Marca ATV:Can Am Outlander 1000R Max Xtp 2019

Posted 23 February 2018 - 09:42 AM

Salut Andrei,

Sa-l stapanesti sanatos! In ce priveste rodajul, colegii mei au punctat foarte bine, eu doar as mai spune sa utilizezi toate optiunile de trasmisie , pt un rodaj corect si anume: cuplare 4x2 si 4x4, diferentiale blocabile fata si spate, trepte Hi si Low. 

Pe partea de confort termic maini, aparatorile vor avea doar o contributie marginala. Mai bine investesti bani intr-o pereche buna de manusi( au la Decathlon ceva manusi Reusch pe la ~150 lei) si daca nu e suficient poti achizitiona mansoane si maneta acceleratie incalzite.


  • 0

#7 cleoclod

cleoclod

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 410 posts
  • Gender:Male
  • Location:BACAU
  • Interests:Sanatate,nutritie si sport
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:0761137712
  • Marca ATV:BOMBARDIER OUTLANDER 810 R ESP ,2010 CAN-AM OUTLANDER 800 R XT MAX 2009 CF MOTO 520 L EPS

Posted 24 February 2018 - 07:42 AM

Salut Andrei

La cele recomandate de colegii mei mai sus,adaug și eu sugestia:

Când pornești atv-ul...lasă-l sa meargă 5-10 minute liber,după poți pleca cu el.La fel procedezi și când te întorci din plimbare,aștepți 2-3 minute pana se oprește ventilatorul de pe radiator

Nu-l accelera brusc,ca îți vine din reflex sa o faci.Dacă ai răbdare cu el o sa te tina mult fără probleme.

Și apropo,,modelul acesta de atv nu este limitat !

Protecții mâini originale, accesibile ca preț,le găsești la Motoboom (suna direct deoarece nu le au prezente pe sit) foto cu ele montate găsești im topicul meu, aici... https://atvforum.ro/...euro4/?p=140169

Succes..

Edited by cleoclod, 24 February 2018 - 07:44 AM.

  • 0

#8 alxcristea

alxcristea

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 479 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Nume real:Alex
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am 850 Max XTP 2017
  • Numar ATV:TM-26-KAI

Posted 25 February 2018 - 12:01 AM

Sa-l folosesti cu bucurie!

Rodajul nu este mare filozofie, zice unu care a mers 250 km cu maxim 30km/h.

Pot sa-ti spun cum procedez eu deoarece sunt in aceeasi situatie cu tine.
Pana la 60 km nu am depasit 30 km/h. Pana la 100 nu am depasit 40 km/h iar pana la 250 nu depasesc 50 km/h.
In toata aceasta perioada nu l-am fortat deloc, am accelerat usor fara plecari bruste.
Pana la 500 o sa incerc sa-l menajez cat pot de mult, dupa acesti km consider ca rodajul este facut.

Spor la facut km.
  • 0

#9 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 25 February 2018 - 09:53 AM

Mai suntem unii pe aici cu ceva ani sau kilometrii făcuți și care încearcă să ofere din experiența acumulată în așa fel ca cei care vin din spate să nu mai facă aceleași greșeli. Asta la nivel teoretic, pentru că experiența se acumulează mai ușor atunci când ai lângă tine pe traseu pe cel care știe și mai are și răbdarea să-ți explice acolo unde faci greșeli.

 

Scriu aici un răspuns care se referă la tema rodajului având trimitere și la un alt topic unde ajunseserăm să cădem ca de prea multe ori în derizoriu. Am evitat să dau o replică la acel moment deoarece lesne s-ar fi perceput c-ar fi pornit de la vanități rănite așa cum am observat din cele scrise de robert_kiran sau chiar de admin.

Îmi pare rău că s-a înțeles greșit atunci un răspuns care era la nivelul întrebării, nefiind ”pe lângă subiect”, confirmare venită chiar de la robert_kiran, care printr-o simplă căutare a aflat despre ce era vorba cu injecția.

Deci, robert_kiran, n-am nici o desconsiderare față de poseorii de LINHAI, așa cum ai aflat și eu am avut așa ceva, am ieșit și cu siguranță o voi mai face împreună cu posesorii lor fără a-i privi de sus.

 

Revenind la tema rodajului este necesar să vă spun câteva lucruri care pot combate câteva elemente de folclor atevistic.

Rodajul unui ATV, indiferent care ar fi el, nu se face nici la viteze excesiv de mici și nici pe perioade nesfârșite, altfel devine un stres care n-are alt rezultat decât ceea ce poți obține și printr-o atitudine corectă față de acest lucru.

 

Vă povestesc un exemplu.

Am participat cu ceva ani în urmă la livrarea a două ATV-uri de către unul dintre distribuitorii de top din România.

Pentru zilele următoare, împreună cu acesta, s-a organizat o ieșire la munte în care s-au parcurs multe tronsoane pe care le putem considera dificile, cu urcări bărbătești, traversări prin râuri adânci și peste 200 km făcuți în total. Deci în perioada rodajului nu poate fi vorba despre o menajare excesivă ci doar de o utilizare normală pentru un ATV care pentru asta-i făcut și nu de-al plimba pe șosea cu precauție inutilă.

La revenirea în civilizație, cele două ATV-uri au fost servisate, schimburi de uleiuri, verificări jocuri, gresat și delimitate.

ATV-urile erau în continuare în garanție, deci nu se punea problema ca distribuitorul să fi riscat tâmpește, el doar a procedat corect tehnic.

 

Și-acum să revin la sfaturile pe care le consider utile.

Un ATV se preia de la distribuitor într-o stare tehnică teoretic perfectă, dar eu recomand verificarea tuturor lichidelor în ceea ce privește nivelul corect și aspectul firesc. Asta te va familiariza și cu jucăria ta.

Odată ajuns acasă îl pornești și îl lași să ajungă la temperatura de regim, astfel ca ventilatorul să pornească de câteva ori și asculți dacă apar zgomote nefirești. Ele nu se referă neapărat la motor ci la diferitele elemente de prindere ale componentelor pe cadru, iar acolo unde ți se pare că ar fi ceva de verificat nu-ți fie greu să pui mâna pe o cheie sau șurubelniță. Spun asta deoarece ele vin de regulă ambalate în lăzi dedicate în care pentru limitarea dimensiunilor, au diferite elemente demontate și care se asamblează la vânzător, unde n-ai de unde să ști dacă mecanicul care a făcut-o n-a avut o zi proastă.

Urmează prima ieșire la care îl vei supune unei utilizări normale, adică îl vei folosi în teren pentru ceea ce a fost el conceput, dar cu limitarea motorul activă, fapt care te va împiedica să-l aduci în regimuri de turație foarte mari.

 

Ce avantaje are acest mod de-a proceda ?

Singurul element care necesită protejare este rezolvat prin limitarea turației maxime, dar toate celelalte elemente necesită o solicitare normală pentru a observa viciile ascunse în această perioadă și nu după. Pe traseu mai arunci din când în când un ochi prin părțile esențiale pentru a urmării eventuale scurgeri de lichide sau lovirea elementelor vitale, planetare, burdufuri, cardane, etc. Acest reflex va fi util și pe mai târziu.

 

Cam asta ar fi treaba cu rodajul, alta decât am citit pe aici legat de a merge doar pe drumuri amenajate sau de-a nu depășii nu știu eu ce praguri de viteză și de-a considera rodajul făcut după câteva mii de km.

În mod normal după primii 250 km, prima revizie, ATV-ul se poate delimita fără probleme utilizându-l normal. Politica vânzătorului poate să difere, caz în care se va respecta recomandarea lui pentru a-ți putea conserva argumentul garanției.

 

Un ATV nu este din porțelan, deci nu-l privi ca pe-un bibelou ! Tratează-l ca atare.


  • 3

#10 Andrei P

Andrei P

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 52 posts
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Cf moto 550
  • Numar ATV:-

Posted 25 February 2018 - 01:42 PM

Cam ce ai descris tu mi-a recomandat si mie vanzatorul sa fac cu atv-ul pana la prima revizie.nu mi-a spus sa merg cu el doar pe strada sau doar cu 30-40km/h ci sa merg cu el intr-un regim normal pentru el dar sa nu il fortez la maxim si nici sa merg cu el doar la 100km/h ci sa merg variat cu el si cu viteza mica si mare si tura si in L si in H si 4x4 si 2x4 dar respectand modul de exploatare pentru fiecare stil in parte.
  • 0

#11 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 25 February 2018 - 07:36 PM

Un ATV nu este din porțelan, deci nu-l privi ca pe-un bibelou ! Tratează-l ca atare.

Total de acord cu tine, in ce priveste rodajul recomandat de tine.


  • 0

#12 zanfira_andrei

zanfira_andrei

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tragu Carbunesti, jud. Gorj
  • Nume real:Zanfira Cosmin Andrei
  • Telefon:0768843339
  • Marca ATV:TGB
  • Numar ATV:GJ25AZI

Posted 01 March 2018 - 08:13 AM

Salutare colegii si va multumesc pentru sfaturi. Pana acum am reusit sa fac 60 de km cu ATV-ul. Sambata o sa fac o iesire cu baietii din zona Targu Carbunesti - Ticleni - Targu Jiu.

Ce ma sfatuti in legatura cu prima revizie ??? Sa o fac cu cei de la care am cumprat ATV-ul???

Attached Files


  • 0

#13 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 01 March 2018 - 08:23 AM

daca-i nou si in garantie este recomandat sa faci reviziile de unde l-ai luat

...desi amu vreun an-doi s-a dat o lege in care poti efectua reviziile --fara a fi afectat garantia-- in orice service de profil autorizat RAR....


  • 0

#14 zanfira_andrei

zanfira_andrei

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tragu Carbunesti, jud. Gorj
  • Nume real:Zanfira Cosmin Andrei
  • Telefon:0768843339
  • Marca ATV:TGB
  • Numar ATV:GJ25AZI

Posted 01 March 2018 - 08:47 AM

O sa-i intreb pe ei cum si unde se poate face revizia. Sa speram ca nu e nevoie sa-l duc cine stie unde si ca in Gorj au vreun parteneriat cu un service.
  • 0

#15 ALH

ALH

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Jiu
  • Nume real:Alin
  • Telefon:0721505155
  • Marca ATV:Linhai Aniversary 300 4X4 & CF Moto X6
  • Numar ATV:GJ 12 ALH & GJ 13 ALH

Posted 01 March 2018 - 09:20 AM

Nu ai mentionat de unde l-ai luat. Singura firma care face revizii la atv-uri in Gorj e Logisticsport si are sediul in Tg Jiu, pe Bd Ecaterina Teodoroiu, langa Apele Romane. Din ce stiu ei vin si la domiciliu contra cost. Pentru mai multe detalii vorbim pe grup.


  • 0

#16 zanfira_andrei

zanfira_andrei

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tragu Carbunesti, jud. Gorj
  • Nume real:Zanfira Cosmin Andrei
  • Telefon:0768843339
  • Marca ATV:TGB
  • Numar ATV:GJ25AZI

Posted 01 March 2018 - 09:22 AM

Scuze tuturor .. l-am luat de la ATVROM (CMC MOTO CLASS COMPANY SRL) din Bucuresti.
  • 0

#17 zanfira_andrei

zanfira_andrei

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tragu Carbunesti, jud. Gorj
  • Nume real:Zanfira Cosmin Andrei
  • Telefon:0768843339
  • Marca ATV:TGB
  • Numar ATV:GJ25AZI

Posted 05 March 2018 - 03:28 PM

salutare colegii, azi a sosit coletul ... pe 27.02 am comandat pe ebay ( https://www.ebay.com...872.m2749.l2649 ) 10x proiectoare led pentru mine si alti 4 colegi... acum asteptam sa vina si kit-ul de fire cu releu, siguranta si buton ON/OFF

revin cu poze ..... 

va salut

Attached Files


  • 0

#18 OVA11

OVA11

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 39 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Ovidiu
  • Telefon:0784
  • Marca ATV:Cforce 550

Posted 05 March 2018 - 04:53 PM

Salut Andrei, bine ai venit si sa il stapanesti sanatos si fara evenimente. Dupa cum vezi si eu sunt nou ca si tine printre veterani dar invat din mers. In privinta rodajului Horia are dreptate, nu trebuie grija extrema. Eu la acceleratie am un surub care limiteaza turatia. Mi-a recomandat vanzatorul sa il las asa pana la 500km si sa merg cu el normal, dar sa folosec tot 4x4, 2x4,H, L... Trebuie sa se miste toate pinioanele, sa isi faca urma aia a lor, la fel si cureaua din cutie. Dupa 500 km am desfiletat surubul sa poata merge acceleratia la maxim, am gresat spatele si totul este ok. O problema am avut la filtrul de aer, aveam foarte mult ulei in carcasa dar am sunat la service, mi-au spus ca este o defectiune din fabrica la cforce 550 si mi-au schimbat capacul de la filtru cu unul mai mare cu un furtunas pe el, totul pe garantie.
In privinta proiectoarelor, si eu am luat tot de pe ebay si le-am montat dar apoi m-am gandit ca daca o sa fac iesiri mai lungi vreau sa il incarc putin si pe fata pentru aderenta si ma incurca proiectoarele montate deasupra. Asa ca am montat 4 mai subtiri subt portbagaj, doua orientate in fata, doua lateral la 45°, arata super tare si lumina este perfecta noaptea. Alimentare am luat de la priza pentru bricheta fiindca acolo am curent continu si siguranta tare.
Ce am mai adaugat fiindca aveam nevoie a fost lumina pentru mersul inapoi din cauza cutiei din spate nu prea vedeam noaptea, mai ales cand il bagam in garaj. Am cerut de la service schema electrica si l-am legat direct cu becul din bord pentru R. Se aprinde automat cand cuplez treapta de marsarier. Sa auzim de bine si cat mai multe poze cu iesiri...
Intrerupatorul si proiectoarele folosite de mine...

Attached Files


  • 0

#19 zanfira_andrei

zanfira_andrei

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tragu Carbunesti, jud. Gorj
  • Nume real:Zanfira Cosmin Andrei
  • Telefon:0768843339
  • Marca ATV:TGB
  • Numar ATV:GJ25AZI

Posted 05 March 2018 - 11:58 PM

Multumesc mult OVA11, dupa prima revizie o sa ma uit si eu la surub sa vad cum sta treaba cu el. Sa stii ca la ideea cu proiectoarele legate sau conectate la priza de 12V nu m-am gandit. Oricum am optat pentru ceva profesional nu improvizatii. Sper sa fie ok. Cat despre proiectorul legat pe R-ul din bord a-si vrea sa imi spui mai multe. Poate o sa-mi trimiti ceva poze cu legatura fizica a firelor sa-mi dau seama cum sa procedez. Te salut.
  • 0

#20 Cris Tian

Cris Tian

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 53 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Cristian
  • Telefon:htc10
  • Marca ATV:CF Moto 550 eps

Posted 06 March 2018 - 10:00 AM

Ce am mai adaugat fiindca aveam nevoie a fost lumina pentru mersul inapoi din cauza cutiei din spate nu prea vedeam noaptea, mai ales cand il bagam in garaj. Am cerut de la service schema electrica si l-am legat direct cu becul din bord pentru R. Se aprinde automat cand cuplez treapta de marsarier. 

Poti sa ne dai schema electrica? Eventual poze?

Multumim.


Edited by Cris Tian, 06 March 2018 - 10:01 AM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto