Revin la discutia de mai sus cu scopul de a sublinia ceea ce consider ca este cel mai important dar si de a-mi argumenta cele scrise.
Asadar, cel mai important este ca se se curete zona, indiferent ca se opteaza pentru apa, sapun si burete abraziv sau pentru spray de frane.
E foarte important sa se indeparteze stratul de cauciuc depus pe fulii, ars sau nu, care poate fi ca o glazura.
In acelasi timp se urmareste sa se stearga luciul de pe fulii creat in timp.
Manualul spune atat despre burete abraziv (de sarma) cat si despre un produs de curatat care nu e nimic altceva decat spray de frane cu abtibild Can-Am dupa cum recomanda si Horia.
1. In manualul de Can-Am, operatiunea de curatare a fuliilor cere o frectie cu un burete de sarma, spray de curatat si carpa curata, atat pentru variatorul fata cat si pentru cel de pe spate, normal.
20180312_094413.jpg 376.81KB 0 downloads 20180312_094545.jpg 301.74KB 0 downloads
2. Apa si sapunul in combinatie cu buretele abraziv sunt foarte folosite de unii dintre cei mai pasionati mecanici, prin mainile carora au trecut ceva atv-uri, modificari si imbunatatiri. Sunt oameni care nu s-au limitat la a folosi conform manualului, nici la a intretine ci au mers mai departe prin a imbunatati, a gasi solutii fie pentru partile slabe ale atv-urilor, fie pentru cazurile in care atv-urile sunt suprasolicitate, de exemplu cauciucuri supradimensionate. Si fac asta nu de cand e moda cu Can-Am ci de pe vremea atv-urilor cu 3 roti. Eu am avut ce invata de la ei si consider ca mai am multe de invatat de la oameni ca ei.
Servicing Maintain Canam Clutches: https://youtu.be/tgnjU-paxGs?t=411
clutch cleaning/buffing: https://www.youtube....h?v=jja2f5FJnWQ
O demonstratie cu ce iese de prin variatoare: https://www.youtube....h?v=s6Z5KtlDsxI
Edited by iusau, 12 March 2018 - 10:22 PM.