Bateria cea veche este de 14Ah, dar cred ca este cea mai ieftina baterie de pe piata, costa 60lei.
Problema Linhai 300
#21
Posted 23 March 2018 - 09:18 PM
#22
Posted 23 March 2018 - 09:25 PM
Alegerea este a ta vrei acumulator ieftin sau bun.....
A mea a costat cam 100 euro, nu mai tin minte de cat este.
#23
Posted 23 March 2018 - 11:51 PM
Este prea mica de 6Ah,cred ca ar trebui totusi de minim 12 Ah.Poti cauta si variante mai ieftine.Eu am spus de baterie ca poate e descarcata pentru ca si Cf-ul meu a stat o data nepornit 1 luna si am mai folosit troliul cu motorul nepornit si cand l-am pornit ticaia releul,dar a pornit usor.
#24
Posted 24 March 2018 - 08:53 AM
Sa fie oare bateria de vina? Cu motorul pornit am la borne in jur de 11-11.5 V care este foarte mic, asta la relanti, atunci cand accelerez, voltajul urca! Am pus mana pe releul de incarcare si dupa 15min de functionare a motorului, era cald. Am decuplat bornele bateriei iar motorul nu s-a oprit. (Stiu ca nu e bine lucrul acesta).
Concluzia: Sa fie oare de la baterie iar releul de incarcare sa fie bun?
Edited by djchinezu, 24 March 2018 - 08:55 AM.
#25
Posted 24 March 2018 - 09:20 AM
Voltajul cand il accelerezi trebuie sa fie peste 13.8V, recomandat undeva in 14.2-14.5V ca sa ai o incarcare buna.
Daca bateria e moarta sau foarte descarcata e normal sa iti arate voltaj mic ca absoarbe multa energie in momentul acela iar electromotorul nu este de putere mare si incarca greu.
Yuasa sunt baterii bune. Iti recomand minim 14Ah, vezi ca s-ar putea sa gasesti chiar de 18Ah care sa iti intre in suportul de la baterie daca nu, repozitionezi bateria sub sea, in locasul respectiv care are un capac.
#26
Posted 24 March 2018 - 09:32 AM
"iar electromotorul nu este de putere mare si incarca greu"
Nu am inteles faza asta. Ce treaba are electromotorul cu incarcarea?
https://youtu.be/cUQx26mMs1w
Voltajul masurat la relanti si accelerat! Sa fie bateria de vina?
Edited by CHRYS, 24 March 2018 - 12:06 PM.
#27
Posted 24 March 2018 - 11:33 AM
Cum a spus și Sergiu, o baterie moarta sau descărcare va absoarbe mai mult ca una încărcată. Pune bateria pe redresor și apoi efectuați măsurători, veți observa o schimbare în sensul că va încărca peste 14v. Dacă doriți o baterie nouă mai ieftină ar fi Volton de 14ah (este pe linhai în mod normal) maxim 18ah ca să intre în locas
Edited by geomanblack, 24 March 2018 - 11:37 AM.
#28
Posted 24 March 2018 - 12:01 PM
Ce se poate intelege din video-ul postat este ca ai o baterie foarte descarcata sau terminata. Nu stiu cum ai reusit sa il pornesti ?
Se para ca exista incarcare crescand tensiunea dar se pierde banuiesc in acel acumulator dintr-un motiv, sau poate exista un scurt ?
Nu ai postat cat indica bateria cu ATV-ul oprit. Cu bornele puse si fara borne.
#29
Posted 24 March 2018 - 01:35 PM
#30
Posted 24 March 2018 - 03:20 PM
Acumulator ai incercat sa il incarci, daca da ce tensiune ai masurat pe el dupa ce l-ai incarcat, dar dupa o ora ?
Banuiesc acumulatorul.
#31
Posted 24 March 2018 - 05:17 PM
mai poți face astfel, conectează multimetru la bornele bateriei apoi pornește-l și vei avea o surpriza va scădea sub 9v(in momentul ce da motorul peste cap), ceea ce înseamna ca acumulatorul este descarcat si nu iti da scânteie corespunzător/puternica. urmând sa se înece doar
Edited by geomanblack, 24 March 2018 - 05:19 PM.
#32
Posted 24 March 2018 - 06:33 PM
recomand baterie exide, e foarte foarte buna, aici o gasesti mai ieftinel. sper sa iti fie de folos
https://www.autokarm...3:60058;&page=3
#33
Posted 25 March 2018 - 11:22 PM
Ce zice-ti de aceasta baterie? Sa o comand? http://magazinuldeba...ah-yb14-a2.html
#34
Posted 26 March 2018 - 07:24 AM
parerea mea e sa-ti cumperi baterie cu gel, fara intretinere