Probleme Treapta Viteza P (Parking )
#1
Posted 20 April 2018 - 12:25 PM
Am un atv cf 500, din 2007. Nu intra in treapta P ( nici pornit, nici oprit motorul ). A mai patit cineva si care a fost rezolvarea ??
#2
Posted 20 April 2018 - 01:02 PM
Salut,
nu te mai chinui.
Exista o legenda ca un tip din Pitesti a reusit sa rezolve treaba asta, dar nu l-a crezut nimeni. Cica ar fi reglat excentricul de la etrierul de frana de mana, doar ca altcineva in afara de el nu l-ar fi gasit pana acum. Etrierul este usor de identificat: se afla la roata dreapta spate. Excentricul se afla perpendicular pe etrier. Ai grija, ca trebuie reglaj fin. Nici prea prea, nici foarte foarte. Tu acum il ai prea prea.
Daca nici tu nu il gasesti, sa nu iti faci probleme, toate functioneaza fara pozitia P.
#3
Posted 20 April 2018 - 01:29 PM
Exista o legenda ca un tip din Pitesti a reusit sa rezolve...............
esti mortaaaaal!
....apropo, ca tot e vorba de legende, si Chuck Norris a reusit sa numere pana la infinit!
chiar de doo' ori!
#4
Posted 20 April 2018 - 10:26 PM
#5
Posted 22 April 2018 - 08:57 PM
oare acel om din Pitesti...Legenda...stie cumva cum se poate regla frana la CF sa prinda mai bine??
am schimbat placutele...si prinde tot asa de ...slab...nu reusesc nicicum sa reglez.
#6
Posted 22 April 2018 - 10:22 PM
Ps: a meu era CF 500 2A din 2015
#7
Posted 22 April 2018 - 10:38 PM
Eu nu am curatat pistonasele. Aerisirea am facut-o mai usor deoarece am un pistol cu vacuum special pentru aerisit franele.
Partea cu blocatul franelor am patit-o si eu. Le reglasem prea strans. E vorba de frana de parcare. Dupa ce am incins lichidul de cateva ori la o iesire, a trebuit sa ii dau drumul afara si am ramas doar in frana de pe fata (a fost o zi foarte grea atunci, mi-ar fi trebuit toate franele din lume in ziua aia). Apoi am schimbat tot lichidul cu altul nou. Mi-a fost de mare folos pistolul cu vacuum. Acum am frane ca atunci cand era nou.
#8
Posted 23 April 2018 - 08:16 AM
OK, Tnks... am sa mai mesteresc... incercand sa nu straga prea tare...
#9
Posted 23 April 2018 - 10:21 PM
Am dat roata dreapta spate jos.
Am desfăcut cablul de frana.
Am desfăcut cele doua piulite.
Tre sa dau jos si discul ca sa scot etrierul sau sau nu ??
#10
Posted 24 April 2018 - 06:47 AM
Procedura este mai greoaie. Trebuie dat cardanul jos. Altfel nu poti.
Doar le reglezi, atat.
#11
Posted 24 April 2018 - 02:28 PM
#12
Posted 24 April 2018 - 02:44 PM
Salut,
nu te mai chinui.
Exista o legenda ca un tip din Pitesti a reusit sa rezolve treaba asta, dar nu l-a crezut nimeni. Cica ar fi reglat excentricul de la etrierul de frana de mana, doar ca altcineva in afara de el nu l-ar fi gasit pana acum. Etrierul este usor de identificat: se afla la roata dreapta spate. Excentricul se afla perpendicular pe etrier. Ai grija, ca trebuie reglaj fin. Nici prea prea, nici foarte foarte. Tu acum il ai prea prea.
Daca nici tu nu il gasesti, sa nu iti faci probleme, toate functioneaza fara pozitia P.
#13
Posted 25 April 2018 - 06:30 AM
#14
Posted 25 April 2018 - 06:37 AM
Imagineza-ti urmatorul scenariu: esti pe o panta in urcare sau coborare impreuna cu un alt coleg care intampina dificultati. Trebuie sa il ajuti. Asta inseamna ca iti lasi atv-ul si pleci de lanaga el, dar trebuie sa il asiguri. Pozitia P este una din variante si trebuie sa fie una buna, deoarece nu ai mereu la dispozitie un pom, o piatra sau un ciot in care sa proptesti atv-ul.
Deci rotile trebuie sa se blocheze foarte bine. Chiar daca o sa iti intre mai greu in P.