Jump to content



Photo

Linhai Worker 300 4X4 Din 2006

LINHAI Worker 300 4x4

  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Claudiu73

Claudiu73

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:HTC ONE M8
  • Marca ATV:Linhai Worker 300 4x4

Posted 21 April 2018 - 09:01 PM

Bun gasit ! Sunt posesorul unui ATV Linhai Worker 300 4x4 din 2006 ... l-am luat la mana a doua la un pret convenabil si vreau sa vi-l prezint. E o bestie cam indaratnica in sensul ca de la cumparare a facut figuri insa si eu sunt un incapatanat si pana acum nu m-am dat batut. Am insa cateva probleme de rezolvat la el si avand in vedere ca nu ma pricep prea tare la mecanica si ca este primul ATV ii rog pe cei care pot sa-mi dea un sfat sa o faca. Uitati despre ce e vorba: La cumparare ... vanzatorul nu reusea sa-l bage in viteza pentru ca mergea foarte accelerat la relanti ..... caraia cand incerca H sau R. A zis ca nu a mers de mult cu el .... bla bla etc. ATV arata foarte bine iar motorul mergea brici. L-am luat asa cum era iar cand am ajuns acasa am constatat ca nu functiona corespunzator nici maneta de viteze. In paralel am desfacut maneta de viteze si i-am comandat un burduf nou ... am schimbat semeringurile de la parghii si am pus ulei de calitate regland totodata relantiul. Dupa aceste chestiuni ATV a inceput sa mearga bine insa am constatat ca pierde lichid de racire si nu m-am deplasat cu el decat pe distante scurte. Mentionez ca ATV-ul l-am achizitionat la intrarea in iarna (noiembrie 2017). In fine ... i-am schimbat cotul de la pompa de apa cu unul metalic si chestiunea cu lichidul de racire s-a rezolvat. Alta problema intalnita a fost verticalitatea rotilor din fata ... nu geometria ci verticalitatea. De cate ori ma uitam din fata ele nu stateau vertical. Le-am desfacut pe randa si am strans piulita planetarei mai tare insa una din roti nu vrea sa stea drept si gata. Nu stiu ce sa-i mai fac. Rulmentii sunt OK am verificat. Dar sa trecem la subiect ... adica ce vreau sa va intreb pe cei care va mai pricepeti sau poate ati avut de a face cu urmatoarea problema. Am plecat cu ATV-ul pe camp ... toate bune si frumoase pana am cuplat la mic si 4x4 sa urc la gradina. Cand am ajuns acolo am vrut sa schimb inapoi la mare adica pe H ... si ... surpriza ... nu mai mergea maneta parca ... nu mai intra in nicio viteza. O sa pun un filmulet daca pot ... cu intamplarea. Cert este ca am am reusit sa prind o viteza si am mers acasa .... dar ... consecintele s-au aratat imediat. ATV ... merge singur in fata si la relanti. Cand incerc sa schimb din H in R caraie desi relantiul e OK. Nu stiu ce are ... Va rog sa ma sfatuiti ... Multumesc.

Attached Files


  • 0

#2 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 21 April 2018 - 11:33 PM

Bine ai venit !

Ti-am mutat aici, unde ii este locul postarea ta si ti-am cosmetizat putin titlul.

Fotografiile ataseaza-le in mod direct pentru a fi mai vizibile.


  • 0

#3 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 22 April 2018 - 06:40 AM

Sa-l folosesti cu placere.

1. Lichidul de racire; ar trebui sa verifici unde se pierde, sa nu cumva sa intre in motor.
2. Intrat greu in viteza; ambreajul are uzura in arcuri si probabil nici ferodourile de pe el nu mai sunt in stare buna. Recomandat este sa-l inlocuiesti impreuna cu oala de pe el.
3. Verticalitarea rotilor fata. Ar trebui sa verifici uzura butucilor, este posibil sa ai uzura.

Spor
  • 0

#4 Claudiu73

Claudiu73

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:HTC ONE M8
  • Marca ATV:Linhai Worker 300 4x4

Posted 22 April 2018 - 08:14 AM

Ok. Multumesc mult! Cu lichidul de racire s-a rezolvat ... pierdea, asa cum am zis, pe la cotul de la pompa de apa pe care l-am inlocuit cu unul metalic. O sa verific si butucii ... mai exact pe cel din dreapta, ca roata aceea nu sta vertical ... dar am vazut multe atv-uri la care nu le stau rotile bine si de aceea am considerat ca nu ar fi o asa mare problema ... - v-am zis sunt novice in ale atv-urilor - dar sunt si foarte silitor cand ma preocupa ceva. Cealalta problema e mai ciudata ... sper sa nu fie ceva din cutie. Voi urma sfatul colegului Andrei HD si voi desface la ambreaj sa inspectez ce e acolo. Poate trebuie sa-i fac si schimburile de ulei la motor cutie si grupuri ca nu le-am facut inca. Am vazut ca in carte este recomandat la motor ulei SAE 15w/40, SG iar la cutie si grupuri SAE 80w/90 GL5. Acum, pe cine am intrebat mi-au spus sa pun Motul 10W/40 sau 50 nu mai stiu dar niciunul nu mi-a zis la motor ceva de 15w/40 ... la cutie si grupuri mi-au recomandat T 90 - romanesc ... voi ce ziceti ? Sau ce puneti ? Mi-ar prinde bine niste sfaturi. O sa pun si niste poze ca lumea cand ajung la tara sa le fac ... cea de sus era un print screen dupa filmuletul cu traseul pe care nu cred ca o sa pot sa-l atasez ca este .mov si are 2,5 Gb. 


  • 0

#5 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 22 April 2018 - 09:00 AM

La Linhai rotile fata au o usoara inclinatie(partea de sus a roti este inclinata spre centrul atvului). Rotile fata nu o sa stea paralele niciodata.
Legat de uleiul pt motor, cred ca ar fi ok sa folosesti 15W40, avand in vedere ca anul de fabricatie este 2006 probabil si motorul are ceva uzura.
Uleiul pt transmisie(CV si grupuri) ai putea sa folosesti un ulei 80W90 nu ceva scump dar nici cel mai ieftin care-l gasesti.
  • 0

#6 geomanblack

geomanblack

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 106 posts
  • Gender:Male
  • Location:dambovita
  • Interests:acumulare cunostinte atv
  • Nume real:Geo...
  • Telefon:0766telekom
  • Marca ATV:linhai dragonfly CF550
  • Numar ATV:YVA

Posted 22 April 2018 - 11:56 AM

Bine ai venit! sa-l stăpânești sănătos, referitor la cârâit susțin și eu părerea lui Andrei, respectiv din proprie experiența la fel ca și descrierea ta  am pățit și eu când ”mi-a picat  ambreiajul” ...cum se spune, costul unu ambreiaj complet cu oala este în jurul a 350 lei cine știe sa umble acolo îl va schimba în 30 min.

succes !!!


  • 0

#7 Claudiu73

Claudiu73

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:HTC ONE M8
  • Marca ATV:Linhai Worker 300 4x4

Posted 23 April 2018 - 07:07 PM

Salutare ! Am revenit cu cateva poze facute pe fuga dupa ce am desfacut capacul de la ambreiaj la Linhaiul meu 300. Va rog sa va dati cu parerea dupa ce le veti vedea. Mentionez ca nu am putut sa desfac piulita la oala ambreiajului. E la tara si nu am posibilitatea de a-l duce la un pistol cu aer comprimat. Daca stie careva vreo alta metoda eficienta de a-l desface fara pistol cu aer comprimat il rog sa-mi spuna cum sa execut manevra. Din ce am vazut eu fuliile si cureaua sunt bune. Cred ca si la variator lucrurile sunt OK. Adica din ce am vazut eu arata bine nu par uzate. Problema cred ca este la ambreiaj si oala, care mai mult ca sigur ca vor trebui schimbate dupa cum arata si capacul plin de span.

 

 

Attached Files


  • 0

#8 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 23 April 2018 - 09:40 PM

Salut! Faptul ca ai pus rulet acolo nu ne ajuta nici pe noi nici pe tine, cureaua se masoara cu sublerul si are niste limite de uzura (personal nu o cunosc la linhai). Ceea ce vezi pe capac nu e iesit din comun dar mi se pare mie sau oala ambreiajului are o tenta albastruie?
Pai dupa ce desfaci variatorul inspectezi rolele sa fie rotunde si fara uzura si apoi ambreiajul sa vezi arcurile si sabotii daca nu au plecat la Resita careva dintre componente.
  • 0

#9 Claudiu73

Claudiu73

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:HTC ONE M8
  • Marca ATV:Linhai Worker 300 4x4

Posted 28 April 2018 - 07:53 AM

Bun gasit din nou. Am reusit aseara sa fug pana la tara cu o filetanta cu impact electrica si am desfacut ambreiajul. Ce am gasit acolo se vede din pozele pe care o sa le atasez. Dupa mine ar fi de schimbat ambreiajul si oala. Cureaua inca nu iar la variator fulia nu este foarte uzata. Nu m-am uitat la role ca eram pe graba si am uitat sa dau jos si sa iau cu mine si partea aceea. Sper sa ajung astazi la ea si sa vad cum se prezinta rolele. Am verificat si arcul de la ambreiaj ... e putin cam rigid dar o sa desfac ambreiajul si o sa vad ce e si acolo. Cureaua cred ca inca mai merge, dupa masuratoarea cu sublerul arata 22,08, si este marca mitsuboshi.

Attached Files


  • 0

#10 Claudiu73

Claudiu73

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:HTC ONE M8
  • Marca ATV:Linhai Worker 300 4x4

Posted 28 April 2018 - 07:59 AM

Am uitat sa pun si poza cu prima fulie de la variator si una cu oala pe partea exterioara.

Attached Files


  • 0

#11 stefo3500

stefo3500

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Stefan C.
  • Telefon:0743xxxx
  • Marca ATV:Linhai Worker 300;
  • Numar ATV:-

Posted 03 May 2018 - 10:42 PM

Salut,
Din cate vad in poze, sabotii sunt dusi.
Observ si urme de topitura din sabotii ambreiajului pe capacul mare.
Cred ca trebuie sa schimbi si ambreiajul si oala.
Neaparat sa te uiti si la role, posibil sa fie uzate. Capacul trebuie curatat de topitura aceea.
Bafta!

Edited by stefo3500, 03 May 2018 - 10:43 PM.

  • 0

#12 Claudiu73

Claudiu73

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:HTC ONE M8
  • Marca ATV:Linhai Worker 300 4x4

Posted 04 May 2018 - 10:00 PM

Va salut din nou! Am reusit in sfarsit sa rezolv problema. In concret rezolvarea a constat in inlocuirea ambreiajului. Ambreiaj mic comandat de la Suceava la un pret imbatabil. Testat astazi ... mers frumos ... vedem pana cand. Verificat role si maselute variator ... se prezinta OK. Urmatoarea provocare consta in inlocuirea contactului intrucat vanzatorul i-a pierdut cheile si a facut o modificare astfel incat sa se poata pune contactul de la butonul de OVERRIDE. Problema este ca se aprinde si pozitia si faza scurta instantaneu. Am cumparat un contact nou dar pe partea electrica sunt cam paralel. Daca vreun coleg se pricepe il rog sa ma lumineze si eu o sa incerc sa pun in practica sfaturile date. Multumesc! Am incercat sa atasez mici videoclipuri dar nu am reusit ... oare de ce?


  • 0

#13 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 04 May 2018 - 10:22 PM

! Am incercat sa atasez mici videoclipuri dar nu am reusit ... oare de ce?

Direct nu o sa reusesti.
Cel mai bine le incarci pe youtube dupa care pui aici doar link-ul.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto