Jump to content



Photo

Linhai 400 Dragonfly - Probleme Pornire


  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

#1 livyu_s

livyu_s

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:s l
  • Telefon:0740123456
  • Marca ATV:Linhai 400 DragonFly
  • Numar ATV:PH-85-LVY

Posted 24 May 2018 - 12:26 PM

Buna ziua!

Datele problemei: Uneori cand doresc sa pornesc ATV-ul nu reusesc. Simptomul este ca si cand nu are suficienta baterie...electromotorul nu are destula putere sa invarta - se aude ca si cum se infraneaza cand incearca sa invarta motorul dar apoi reuseste sa invarta si sa porneasca.

Mentionez ca:

-am incercat cu o baterie de capacitate mare ca sa fiu sigur ca am curent;

-am curatat si schimbat carbunii la electromotor;

-am schimbat releul de pornire;

-dupa ce porneste motorul merge foarte frumos.

Din cauza acestei porniri greoaie bateria de dimesiuni mici a atv ului se goleste dupa cateva incercari de pornire caci "ia foarte mult curent" .

 

Sa fie problema din interiorul motorului? Electromotorul pare ca se impaneaza in ceva, sa fie bendix-ul (frai pornire cum am vazut ca se mai numeste)?

Va rog sa ma ajutati cu orice sfat, idee.

Multumesc!

 


  • 0

#2 livyu_s

livyu_s

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:s l
  • Telefon:0740123456
  • Marca ATV:Linhai 400 DragonFly
  • Numar ATV:PH-85-LVY

Posted 30 May 2018 - 03:03 PM

Chiar nu are nimeni nici o idee ???


  • 0

#3 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 31 May 2018 - 08:49 AM

sorry, eu nu stiu....


  • 0

#4 robert_kiran

robert_kiran

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Maracineni-Arges
  • Nume real:Roland
  • Telefon:0744------
  • Marca ATV:TGB Blade 1000
  • Numar ATV:De Suceava

Posted 31 May 2018 - 04:56 PM

Si eu am avut Linhai Dragonfly de 400. Si facea exact acelasi simptom ca la tine. Numai ca la mine bateria era descarcata. Era atat de descarcata, incat daca puneam bateria de la masina in paralel cu bateria ATV-ului nu pornea. Ca sa porneasca trebuia sa pornesc si motorul la masina, si sa il las pornit ceva vreme pana imi incarca un pic bateria de la ATV. Apoi pornea. Problema am rezolvat-o dupa ce am cumparat baterie noua.

Intrebare: cand ai incercat cu o baterie de capacitate mai mare, ai decuplat bateria atv-ului? Daca nu ai decuplat-o posibil sa fie ca la mine sa fi fost foarte descarcata. Incearca sa pornesti ATV-ul cu o baterie noua, sau macar cu una incarcata. Daca nu pune-i doar bateria de capacitate mai mare, si vezi ce se intampla.


  • 0

#5 livyu_s

livyu_s

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:s l
  • Telefon:0740123456
  • Marca ATV:Linhai 400 DragonFly
  • Numar ATV:PH-85-LVY

Posted 16 May 2019 - 02:16 PM

Intre timp am schimbat electromotorul si am incercat si cu o singura baterie mai mare incarcata 100% fara nici un rezultat. Mentionez ca avem scantetie si benzina.

Din mai multe incercari de pornire am ajuns la o concluzie: exista momente cand dai la automat (incerci sa pornesti), si apare un anumit punct cand electromotorul nu mai poate invarti motorul (pare ca se infraneaza in ceva). DAR daca scot bujia si incerc sa pornesc, motorul se invarte fara nici o problema, daca pui bujia inapoi dupa cateva incercari de pornire iar se "impaneaza" motorul.

Dupa multe incercari de pornire (scoate bujia arde-o pune-o inapoi) atv-ul a pornit greoi, bineinteles ca nu a ramas pornit, dar intr-un final cand motorul s-a incalzit semnificativ a mers fara nici o problema (doar mici variatii).

 

Ceea ce am inteles eu: cand motorul este cald(fierbinte) acesta reuseste sa treaca peste "impanearea respectiva"

 

Din ce am stat de vorba cu tatal meu(amandoi studiem problema si el este cel care se pricepe mai bine) am ajuns la concluzia: Trebuie sa verificam si sa reglam supapele. Poate ca o supapa nu se deschide la timp si electromotorul nu mai poate invarti motorul. Presupunem ca atunci cand motorul se incalzeste acestea isi reiau functionarea corecta...

 

Voi reveni cu noi informatii!

Astept pareri!


  • 0

#6 geomanblack

geomanblack

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 106 posts
  • Gender:Male
  • Location:dambovita
  • Interests:acumulare cunostinte atv
  • Nume real:Geo...
  • Telefon:0766telekom
  • Marca ATV:linhai dragonfly CF550
  • Numar ATV:YVA

Posted 16 May 2019 - 02:25 PM

senzorul de avans sau cititorul de pornire (este înauntru lângă magnetou) 


  • 0

#7 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 16 May 2019 - 11:31 PM

...............am ajuns la o concluzie: exista momente cand dai la automat (incerci sa pornesti), si apare un anumit punct cand electromotorul nu mai poate invarti motorul (pare ca se infraneaza in ceva). DAR daca scot bujia si incerc sa pornesc, motorul se invarte fara nici o problema, daca pui bujia inapoi dupa cateva incercari de pornire iar se "impaneaza" motorul.................

Din ce ai descris tu mai sus parerea mea este ca acea infranare (impanare) intr-un anumit punct se datoreaza avansului care este prea mare. Adica explozia se produce prea repede si impinge pistonul inapoi in sensul invers al rotirii motorului.


. ....Poate ca o supapa nu se deschide la timp si electromotorul nu mai poate invarti motorul. Presupunem ca atunci cand motorul se incalzeste acestea isi reiau functionarea corecta...

Supapele nu au cum sa isi revina in momentul incalzirii motorului. Ori sunt bine reglate ori nu.


  • 0

#8 livyu_s

livyu_s

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:s l
  • Telefon:0740123456
  • Marca ATV:Linhai 400 DragonFly
  • Numar ATV:PH-85-LVY

Posted 17 May 2019 - 07:13 AM

Deci cum si ce ar trebui sa verific/reglez  daca avansul este prea mare? Senzorul de avans cum a spus si colegul geomanblack ?


  • 0

#9 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 17 May 2019 - 09:00 AM

Colegul ti-a indicat unde este , cum se regleaza la ATV-ul tau nu stiu.


  • 0

#10 geomanblack

geomanblack

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 106 posts
  • Gender:Male
  • Location:dambovita
  • Interests:acumulare cunostinte atv
  • Nume real:Geo...
  • Telefon:0766telekom
  • Marca ATV:linhai dragonfly CF550
  • Numar ATV:YVA

Posted 20 May 2019 - 07:49 PM

din motor, deasupra jojei de ulei ,ies niște fire (vre-o 7 la număr), le urmărești pe sub sa , pana in partea stânga , pe lângă blocul de siguranțe (acolo sunt mutate), ai o mufa dreptunghiulara cu 5 fire sunt ale bobinei magnetou ( 3 galbene ,unu rosu si unu negru) si încă o mufa mica cu 2 fire unu albastru si unu verde asta este de la senzor  (sau negru cu verde) desfaci acea mufa si cu un multimetru masori... ar trebui sa ai o valoare in jur de 120 (nu mai stiu ce sunt ca unitate de măsura) iar de reglat , senzorul se apropie sau se distanțează de volanta (bine înțeles trebuie desfăcut capacul de la volanta) asta implica, ulei dat jos  si o garnitura capac volanta....asta asa in mare ca idee

scuze dar nu am reușit sa ma loghez pe forum in ultimele zile , am crezut ca este in mentenanța 

p.s...este vorba doar de o părere personala (sa ne ti la curent cu ceea ce se întâmpla)


  • 0

#11 livyu_s

livyu_s

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:s l
  • Telefon:0740123456
  • Marca ATV:Linhai 400 DragonFly
  • Numar ATV:PH-85-LVY

Posted 20 May 2019 - 08:04 PM

Eu zic ca scanteia o da la timp deoarece motorul merge frumos dupa ce porneste.
Intre timp:
Am reglat supapele (nu aveau jocuri prea mari)
Am verificat bendixul care este ok.

Ce am observat: Cred ca motorul nu are nici o problema...impanarea este defapt momentul cand pistonul comprima amestecul...ceea ce e normal ca motorul sa se invarta mai greu. Dar electromotorul nu are fprta necesara sa treaca peste respectivul moment...
Mentionez ca electromotorul este nou.
Zilele urmatoarebo sa schimb cablurile de alimentare ale electromotorului cu unele mai groase...poate nubare suficient curent...
  • 0

#12 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 20 May 2019 - 09:18 PM

 

scuze dar nu am reușit sa ma loghez pe forum in ultimele zile , am crezut ca este in mentenanța 

 

............se pare ca au fost probleme tehnice , nici eu nu am reusit sa accesez site-ul.


  • 0

#13 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 20 May 2019 - 09:25 PM

 Dar electromotorul nu are fprta necesara sa treaca peste respectivul moment...
Mentionez ca electromotorul este nou.
Zilele urmatoarebo sa schimb cablurile de alimentare ale electromotorului cu unele mai groase...poate nubare suficient curent...

Tocmai asta spuneam si eu , este normal ca in momentul comprimarii efortul sa fie mai mare , dar electromotorul ar trebui sa faca fata. Asi fi spus ca electromotorul este defect ( perii uzate, iesit din camp etc) dar spui ca este nou, atunci acumulatorul  slab, dar spui ca este OK garantat, schimba si cablurile cu unele mai groase pentru a avea pierderi mai mici. Atentie , verifica atent si punctele de contact ale cablurilor . 

Daca cu toate schimbate tot nu se rezolva tot la avans marit ma gandesc........


  • 0

#14 livyu_s

livyu_s

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:s l
  • Telefon:0740123456
  • Marca ATV:Linhai 400 DragonFly
  • Numar ATV:PH-85-LVY

Posted 05 June 2019 - 10:35 AM

S-a rezolvat prin schimbarea cablurilor + si - de la baterie pana la electromotor cu unele mai groase. Cele vechi erau putin oxidate la borne...si cred ca si subdimensionate.

Acum mai trebuie reglat carburatorul, am vazut ca are un surubel in partea de jos a carburatorului care este inaccesibil cu o surubelnita normala, trebuie improvizat ceva...

ce rol au cele doua furtune care atarna din carburator (cel negru si subtire si celalat transparent si un pic mai gros)?


  • 0

#15 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 05 June 2019 - 02:00 PM

rol de supraplin

 

 

PS. bine ca ai rezolvat problema electrica, vezi, nu a fost asa de greu :)


  • 0

#16 livyu_s

livyu_s

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:s l
  • Telefon:0740123456
  • Marca ATV:Linhai 400 DragonFly
  • Numar ATV:PH-85-LVY

Posted 06 June 2019 - 12:27 PM

Amandoua au rol de supraplin? Din cate imi aduc aminte cel negru si subtire avea un dop cu o mica fanta in capat care s-a pierdut...poate sa afecteze cu ceva ca nu mai este acel dop?


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto