Imi permit sa iti raspund cu o gluma : cine te-a pus sa iti iei CanAm ?
Daca vrei un ATV performant iti iei CanAm.
Daca vrei un ATV cu prezoane bune iti iei orice alta marca de ATV. .....din pacate.
Posted 04 October 2018 - 08:16 PM
Imi permit sa iti raspund cu o gluma : cine te-a pus sa iti iei CanAm ?
Daca vrei un ATV performant iti iei CanAm.
Daca vrei un ATV cu prezoane bune iti iei orice alta marca de ATV. .....din pacate.
Posted 04 October 2018 - 08:36 PM
Posted 04 October 2018 - 08:41 PM
Si eu am exact din aceea de care spui tu si sunt multumit de ea.
Posted 04 October 2018 - 09:25 PM
Imi permit sa iti raspund cu o gluma : cine te-a pus sa iti iei CanAm ?
Daca vrei un ATV performant iti iei CanAm.
Daca vrei un ATV cu prezoane bune iti iei orice alta marca de ATV. .....din pacate.
Posted 04 October 2018 - 10:59 PM
Posted 05 October 2018 - 12:19 AM
Posted 05 October 2018 - 06:26 AM
Posted 05 October 2018 - 07:13 AM
Cel mai probabil s-a rupt si la tine din cauza ca a fost strans prea tare. Acele extinderi de prezoane nu sunt de cea mai buna calitate ... . Eu am rupt doua, la fel, avand curiozitatea sa vad daca sunt bine stranse. Unul la iesirea de la Cluj de la inceputul lui septembrie si unul aseara cand pregateam ATV-ul pentru wekend . Noroc ca mi-am facut la strung mai multe prezoane de rezerva ...
Nu'ti bate capul cu garantia ca nu are Best Ride rezerve de asemenea adaptoare si cum zicea Dr. Crinel, ca te pot expedia imediat pe multe motive ... mergi la un strung si fa-ti mai multe rezerve ...
Intre timp mi-am luat si eu o cheie dinamomentrica si voi fi mai atent la forta de strangere ...
Posted 05 October 2018 - 12:49 PM
Tot CanAm am si eu dar din 2010, adica cu prezoane vechi. Obisnuiesc sa mai mesteresc si pe la el si odata cand vroiam sa desfac rotile, dadeam ca surdu in toba cu pistolul de impact, doar ca eram pe strangere la putere maxima (3).
Am acest pistol cu care desfac efectiv orice, din caracteristici vad ca are 1.356/Nm la 6,3 Bari. Compresorul meu e pentru sablare si il tin la 8,5 Bari, rezervor 350 L, motor trifazat de 5 KW, pompa cu debit de 1.200L/minut, furtun si cuple profi supradimensionate pentru debit marit. Dupa ce le-am strans de a iesit zeama din ele, am dat pe desfacere si dupa ceva insistente s-au desfiletat, faceti voi calculele ce au suportat acele prezoane.
E clar o problema de material, e prea casant si se vede si din poze dupa culoare si textura si pana nu epuizeaza lotul de prezoane fie ca le pun pe atv-uri noi sau le inlocuiesc in garantie, vad ca nu preau au chef sa le schimbe cu altele. Prefer oricand prezoanele cu material mai moale si astea sunt mai lucioase fiind facute din aliaje care ii dau o oarecare elasticitate, mai bine sa se deformeze putin capul la strangere/desfacere decat sa se foarfece in mers.
Daca as avea problemele astea, as arunca imediat toate mizeriile de prezoane si as cauta ceva compatibil, cu ce ma incalzeste faptul ca se schimba pe garantie cu altele la fel de proaste, ca sunt asigurat de service sau ca imi plateste asiguratorul si spitalizarea / inmormantarea ?
Edited by danutlupu, 05 October 2018 - 12:54 PM.
Posted 24 October 2018 - 09:50 PM
Edited by iusau, 24 October 2018 - 09:50 PM.
Posted 05 December 2018 - 05:01 PM
Va salut dinnou !
Ma reapuc sa scriu aici , desi cred ca e prea bine cunoscuta problema !
Pe scurt :
-am facut o iesire zona PH-DB cu câtiva prieteni. totul bine si frumos, nimic probleme pe drum (mai putin bucșa de sus de la ghidon, cea de langa rezervor ...scârțâie ca drq )
88km, totul perfect ! Am ajuns acasa am spalat atv-ul cat de cat de noroiul adunat si in timp ce foloseam peria de spalat , spre surprinderea mea a cazut un prezon cu tot cu piuliță IARĂȘI a n-a mia oara ! ....devine frustranta chestia asta si plus ma si tem de cand am avut necazul ala cu roata care s-a rupt ! am verificat astfel si restul prezoanelor si am gasit inca unul care s-a rupt lafel
-TOATE PREZOANELE ERAU STRANSE LA 74 FtPound sau 100,33 Nm cu cheie dinamometrica profesionala !
Nu am ce sa spun mai mult......decat ca din vara pana acum am mers la 3 iesiri, nu am mai avut probleme cu prezoanele deloc, nu am avut nici prea mare activitate ATV-istica.....
Nu stiu ce rezolvare ar fi decat sa merg sa imi fac undeva un set de prezoane din ceva mai CALITATIV (o planetara ceva de pe la dezmembrari ? idei ?? )
Cei ce au mai avut probleme vad ca au facut clipuri scurte pe YOUT. :
https://www.youtube....h?v=q7QghADeBKY
https://www.youtube....ytjHK9f8&t=120s
https://www.youtube....h?v=nwbTB3N4IW8 <<=== EXACT ASA S-AU RUPT SI LA MINE
Am atasat cateva poze cu cele rupte la iesire acum dar si ce am pastrat din celelalte din alte dati.... sa se vada ca se rup in 99% din cazuri identic !
Screen Shot 2018-12-05 at 16.52.19.jpg 114.45KB 0 downloads
Screen Shot 2018-12-05 at 16.52.29.jpg 2.34MB 0 downloads
Edited by ATVio, 05 December 2018 - 05:03 PM.
Posted 05 December 2018 - 05:07 PM
pffff.... ce chestie, no comment....
...as zice sa cauti alte prezoane de la oarece masini de la dezmembrari....
Posted 05 December 2018 - 06:26 PM
.......devine frustranta chestia asta si plus ma si tem de cand am avut necazul ala cu roata care s-a rupt ! am verificat astfel si restul prezoanelor si am gasit inca unul care s-a rupt lafel
-TOATE PREZOANELE ERAU STRANSE LA 74 FtPound sau 100,33 Nm cu cheie dinamometrica profesionala !
La un moment dat iti sugerasem daca ai posibilitatea sa masori la un laborator duritatea prezoanelor rupte si sa le compari cu unele auto.
Posted 05 December 2018 - 10:05 PM
Posted 05 December 2018 - 10:55 PM
Posted 06 December 2018 - 01:27 AM
La un moment dat iti sugerasem daca ai posibilitatea sa masori la un laborator duritatea prezoanelor rupte si sa le compari cu unele auto.
Nu am gasit ...am tot intrebat dar nu am rezolvat nimic
Din punctul meu de vedere daca tot ai o cheie dinamometrica buna de ce nu le-ai strans la valoarea corecta, daca nu ma insel 65 nm. Ai folosit o forta aproape dubla.
valoarea corecta conform can-am este 74 ft-lbf sau 100,33 nm, deci am strans 100 !! si apropo! nu eu le-am strans, ci mecanicul de service de la euronautica cu o cheie electrica cu impact (cred ca e un dewalt de 18V)
Vinde-l.
e o gluma nu ?
Edited by apriliacluj, 06 December 2018 - 07:31 AM.
cosmetizari
Posted 06 December 2018 - 08:46 AM
Este clar vorba despre un viciu de fabricatie si BRP va face o rechemare. Speram sa se intample inainte de a se produce vre-o nenorocire
Apropos de cuplul de strangere, curios este faptul ca si la Commander dar si la Maverick X3 Turbo 174 cai (jante stock) cuplul recomandat este tot 74 pound-foot. Unii producatori de jante aftermarket recomanda 90-10lb.ft, adica peste 135Nm.
Eu as incerca strangerea la "simt" (80 nm) dar cu putin loctite, evitand cheia cu impact O masinuta de insturubat cu impact la 18V poate strange pana la peste 200nm
Spor si plimbari linistite!
Posted 06 December 2018 - 09:06 AM
e o gluma nu ?
Nu. Eu nu as risca sa mai merg cu el in astfel de conditii.
Posted 10 December 2018 - 11:10 PM
Nu. Eu nu as risca sa mai merg cu el in astfel de conditii.
Pai nu as putea sa il vand, sau cum sa fac ? sa ii zic omului ca merge bine dar se rup prezoane? sau sa il vand in stare "perfectă" ? nici nu as sti cum sa fac !
Posted 10 December 2018 - 11:38 PM
Pai nu as putea sa il vand, sau cum sa fac ? sa ii zic omului ca merge bine dar se rup prezoane? sau sa il vand in stare "perfectă" ? nici nu as sti cum sa fac !
Hai sa-ti dau niste prezoane de pe un 1000 din 2013 sa vedem daca se rup si alea.....Probabil ca au apelat la alti producatori si au diminuat calitatea materialelor pentru a obtine un cost de productie mai mic la modelele "L" (low cost).......450 si 570, modele create ptr a facilita si celor cu un buget mai redus achizitia de Can-Am uri