Stiu ca sunt care mi-ar spune ca se strange cu cheia dinamometrica dar din pacate realitatea difera putin de practica.
Pornind de la postul "Problema Foarte Gravă Can-Am 450 Pro T3 Prezoane Rupte" sunt curios cum va strangeti voi prezoanele acasa?
Daca presupunem ca la service se strange cu cheia dinamometrica (desi nu prea cred ... doar daca esti prin preajma si ii intrebi si exceptie 1,2 service-uri prin tara) sunt curios cum le strangeti voi acasa sau daca se intampla ceva in padure si trebuie sa dai jos roata si cand o pui inapoi cum o strangi ? sau te plimbi cu cheia dinamometrica dupa tine ?
Si mai este un aspect. Iti cumperi cheie dinamometrica la 150 lei si nu te poti baza pe ea ca poate se decalibreaza si ce faci atunci? Tot la service de atv-uri trebuie sa ajungi cand faci o pana, cand vrei sa il gresezi, cand iti schimbi sau verifici placutele de frana ?
Intentia mea o poate gasim o alternativa practica sa aflam cum ar trebui sa le strangem cat mai corect fara cheie dinamometrica.