Jump to content



Photo

Huruit La 30-50Km/h Can Am Outlander Xtp


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Rares_

Rares_

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Ardelean Rares
  • Telefon:0732670186
  • Marca ATV:Can Am Outlander

Posted 09 June 2018 - 10:55 AM

Va salut,

 

Mai intai sunt nou pe acest forum dar de 4 ani cu acest microb care pana in momentul de fata imi ocupa din ce in ce mai mult timp.

Dupa cum spuneam si in titlu poate unii colegi care sau au si au trecut prin asa ceva ma pot lamurii si pe mine legat de 2 nedumeriri.

 

Mai intai voi incerca sa prezint in 2-3 randuri "tractorul" de care am parte de la inceputul lunii Mai(deoarece asa e trecut in CIV)

 

-Can Am Outlander Max 1000 XTP - varianta inamtriculabila T3B - din pacate doar de 82cp(nu inteleg de ce nu e de 89cp)

-Achizitionat de nou in Mai de la una din firmele de la noi  - fara a face reclama firmei de pe langa Sebes Alba

-Culoare neagra- sincer nu prea pe gustul meu dar fara am ma deranja exagerat

-in momentul de fata cu 380km parcursi si trecut cu succes de prima revizie

-saptamana aceasta mi-a creat si o surpriza si anume am reusti sa il inmatriculez la politie cu numere negre

 

Acum legat de cele 2 nedumeriri:

1. ATV-ul vine cu limitary de fabrica? unii spun da, alti nu. Personal eu spun ca probabil da(sincer nu cred ca toti cei 82 de ponei alearga ) probabil din motivul manetei de acceleratie electronica(o mare prostie) care zic eu nu face toata cursa care ar trebui. Am cautat si pe alte forumuri prin US dar nu am gasit ceva concret. Mai are cineva acest model? Din pacte aceasta varianta este destul de noua iar informatile destul de limitate.- de folosit am incercat cu ambele chei- cea gri merge doar 45km/h.

 

2. A doua este defapt si problema care personal ma deranjeaza cel mai tare si efectiv nu ma bucur in totalitate de "tractoras" si anume: am un huruit in partea din fata a atv-ului incepant cu 25-80 km/h. Acest sunet e prezent de la 0,1km la bord, face pe orice tip de drum asfalt/pamant, cutie viteze+ diferential spate nu e deoarece suspendat merge frumos,ulei diferential fata e la nivel iar in 4x4 sunetul se reduce destul de simtitor dar apare mai puternic in momentul decelerarii. La prima revizie intreband legat de acest zgomot, baiatul imi spunea ca singura cestie care e destul de ciudata este jocul axial al axului central(2-3mm). La urmatoarea revizie(cea de 750km) vreau sa merg la firma de unde am achizitionat utilajul si totodata doresc si o constatare.

Deja sunetul devine destul de fustrant avand in vedere ca atv-ul este de nou cu aceasta problema si pe langa asta vorbim totusi de un producator care se pretinde a fi premimum.(asta nu inseamna ca nu pot da gres, totusi garantia pt asta se ofera). A mai trecut cineva prin aceasta problema sau eu sunt singurul "norocos"

 

Il voi face o prezentare cum se cuvine intr-un topic separat cu plusuri si minusuri.

 

Multumesc si va salut,

Rares


  • 0

#2 raoulexus

raoulexus

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:raoulexus
  • Telefon:cu antena
  • Marca ATV:Commander/L200
  • Numar ATV:B881BRB

Posted 10 June 2018 - 09:10 PM

Salutare!
Incearca sa-i dai drumul la vale in N cu motorul oprit (de preferinta pe asfalt si cu tine la frane)

E important sa aflam daca zgomotul apare si la sarcini negative.

Pot sa fie si discurile in tandem cu placutele, inca neasezate.

Jocul axial al micului cardan fata este normal.

Nu te stresa cu garantia. La mine au inlocuit si simeringul diferentialui fata, desi in carnetul de garantie scria ca nu sunt acoperite de efectele garantiei.

Acceleratia electronica pozitionata la aratator e o mare tampenie. Incearca sa o sucesti 180 de grade, la degetul mare.

Spor la plimbari:)

Attached Files


  • 0

#3 Rares_

Rares_

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Ardelean Rares
  • Telefon:0732670186
  • Marca ATV:Can Am Outlander

Posted 10 June 2018 - 09:25 PM

Mulțumesc de sugestie.
Ce am testat pana acum: in 4x4 zgomotul e aproape inexisten la accelerări și mers constant, dar mult mai pronunțat la frâna de motor.
Ce am găsit legat pe forumuri din state e legat de diferențialul spate și nu de cel din fata. Am suspendat partea din spate și nu face absolut nimic.
Eu personal tind sa cred ca diferențialul fata e problema. E ca la diferențial vechi de mașina unde se putea regla pinionul de atac pe sateliți- joc prea mic(ulei are am verificat)
Am găsit un exemplu de zgomot identic cu al meu- in acest videoclip e pe spate- in state sunt foarte multe cu probleme la diferențialul spate și nu fata ca la mine
https://youtu.be/0QWy54v4B2E
Da, cadranul mic e normal sa aibă un mic joc, ce am observat joc mai mare al axului care trece prin motor și face legătura cu cutia de viteze
  • 0

#4 raoulexus

raoulexus

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:raoulexus
  • Telefon:cu antena
  • Marca ATV:Commander/L200
  • Numar ATV:B881BRB

Posted 10 June 2018 - 09:28 PM

Pe spate se poate regla luft-ul dintre pinionul de atac si coroana cu ajutorul unor șaibe la diferite cote vandute de BRP. Nu este cazul la tine.

Pe fata ai ViscoLok QE, aproximativ capsulat. Clar e treaba de garantie.
  • 0

#5 Rares_

Rares_

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Ardelean Rares
  • Telefon:0732670186
  • Marca ATV:Can Am Outlander

Posted 10 June 2018 - 09:44 PM

Pai asta voi face, oarecum ma deranjează ca a venit cu problema asta dar asta e sa zic așa.
Voi încerca sa merg la constatare mai repede fără a mai aștepta revizia de 750 km.
Sincer acel zgomot nu ma lasă sa ma bucur de el.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto