Va salut,
După cum ziceam si in alt topic îmi voi prezenta si eu "tractorașul"(așa e in CIV) achiziționat de curând la începutul lunii Mai cu 0,1Km la bord.
Înainte de achiziție am avut alte 2 CF-uri, ultimul de nou care in 2 ani a parcurs aproape 4000 de km la mine fără nici un fel de problema, ba mai mult din punctul meu de vedere raportul preț calitate este unul foarte bun.(varianta CForce550).
In Mai am decis sa schimb clasa, initial vroiam tot CfMoto dar noul 850 despre care nimeni nu îmi putea spune mare lucru, doar ca prețul este undeva la 10.000 euro si are aceeași putere ca X8. Având in vedere ca vorbim de o suma care nu e de neglijat am pus bine in balanța si am profitat de promoția la Outlander-ul de 1000 si am făcut achiziția.
Acum sa revenim on topic câteva date tehnice si păreri personale după 1 luna de teste si implicit prima revizie făcută
- varianta de echipare XTP
- varianta cu omologare T3, am reușit spre surprinderea mea sa îl înmatriculez cu număr negru la poliție, săptămâna asta urmează sa ajungă talonul- ca si informație in Arad încă se poate înmatricula
- 82cp, ABS(sincer nu prea ii vad rostul)
- DPS- încă lucram la partea cu acea mica ezitare a direcției(nu sunt fan servo)
- culoarea tripple black- sper sa ma obișnuiesc cu ea intr-un final
- ca si accesorii am optat la achiziția inițiala si la un scut complet aluminiu si o lada spate
Acum după 380 km parcurși si prima revizie făcută mai jos părerile mele strict subiective:
Plusuri:
- motorul- sunt frumos, putere liniara
- suspensia- amortizoarele FOX un mare plus si sincer aici am simțit cea mai mare diferența. Suspensia spate TTI isi spune cuvântul si îmbunătățește confortul si stabilitatea.
- calitatea plasticelor mult mai buna- chit ca in unele locuri cei de la BRP ar cam trebui sa mai deschidă ochii, mai ales la bavuri- probabil sunt subiectiv deoarece lucrând in domeniul automotive si mai ales pe departamentul calitate ma uit cu alți ochi la unele detalii
- șaua- aici pot spune ca este cea mai confortabila sa din cate AVT-uri, motociclete am testat eu(sunt câteva)
- sincer nu mi se para ca are un consum exagerat
- puterea motorului- parca aveam alte așteptări- rămân la ideea ca are limitări- in urma căutărilor peste tot nu am găsit nimic legat de asta. Dar in comparație cu un KQ de 750 se simte diferența
Minusuri:
- cum spuneam mai sus, susțin ca are limitările active- inclusiv si din cursa accelerației
- accelerația electronica- sincer o mare porcărie, nu e prea comoda iar in varianta de folosire in poziția de maneta de frâna sigur faci o nefăcuta
- zgomot/huruit fata - cum scriam si la un topic la probleme este cea mai mare problema si in acelaşi timp fustrare având in vedere ca atv-ul a venit din naștere cu ea- înțeleg de ce deoarece cu spatele suspendat zgomotul nu apare
- nu fuge mai tare de 105 km/h deși poate fără probleme mai mult
- găsirea unei diagnoze care sa meargă pe model 2018- pana acum in Arad si Timișoara nici un succes- sper sa se reglementeze problema sa nu fiu nevoit sa merg la Oradea sau mai departe.
Per ansamblu sunt foarte mulțumit de achiziție, daca nu erau cele 2 probleme as spune ca era perfect.
O sa revin si cu niste poze cu "tractorasul"