E normal sa iasa mai greu dintr-o treapta deoarece nu ai sincroane ca la masini. Ansamblu poate ramane tensionat (mai ales pe inclinatii) si mai rotind un sfert-jumate de roata se mai detensioneaza si poti scoate mai usor din treapta respectiva (in special la P / R / L )
Cf Moto X8 Eps
#21
Posted 14 September 2018 - 10:12 AM
#22
Posted 14 September 2018 - 10:22 AM
#23
Posted 14 September 2018 - 07:25 PM
#24
Posted 14 September 2018 - 08:52 PM
#25
Posted 14 September 2018 - 09:23 PM
Nu stiu daca exista vre-un sistem de blocare, dar sa stii ca ATV-ul nu se parcheaza pur si simplu ca o masina.
Este bine sa stai cu ochii pe el "ca pe butelie" (era o vorba mai veche).....
Adica poti sa ii pui ce sistem de securitate vrei ca poate sa ti-l ia pe sus efectiv, il suie de obicei intr-o duba si n-ai sa-l mai vezi, de obicei devine piese de schimb sau utilaj de folosit la tara fara acte.............asta este crudul adevar.
#26
Posted 14 September 2018 - 09:51 PM
Virezi total rotile la stanga si te uiti sub carenajul rotii din dreapta fata si urmaresti coloana de directie. Ai o "yala" unde bagi cheia fara protectia de cauciuc si rotesti cheia la 180 grade. Rezultatul e ca nu mai poti indrepta rotile si daca e si in P lasata cutia si mai bine.
#27
Posted 15 September 2018 - 08:10 AM
si o sa iti tot vina sa cauti gaura de la yala aia cand ATV-ul e noroit ... de o sa iti zici "lasa ca nu'l fura asa murdar"
Intradevar e bine sa ai o posibilitate sa il blochezi cumva pentru sederi in perdioade scurte in afara zonei tale vizuale. Daca l-a luat la ochi si te stie cu el permanent acolo, cum a zis si Chrys, vin baietii pregatiti sa ti-l ia pe sus si pus intr-o duba, caruta , carucior de butelii
La Can-Am ai posibilitatea de blochezi maneta in treapta "P" ... dar si asta e pistol cu apa ... nu iti trebuie decat 2 scule minime, 1 minut si e gata de impins
#28
Posted 15 September 2018 - 09:08 AM
#29
Posted 15 September 2018 - 02:57 PM
Da asa este ,la 520 are acces facil langa schimbator....dar am remarcat ca e fix nimic ....Cu o surubelnita mai groasa il deblocheaza si cum spunea Sergiu mai sus ...este gata de impins.
Eu cred ca ciine vrea sa fure un atv asa mare si greu .....nu vine doar el si inca doi ,sa-l ia la impins ...Vin organizati ,cu dube ,il iau pe sus il baga repede si frumos .....si la revedere.
#30
Posted 16 September 2018 - 08:33 PM
V-ati zarghit ma colegi.
Daca e vorba de mangleala, poti sa ii bagi si cheia de onoare a capitalei.
Vin bajetii si ti-l umfla, de zici ca e scaun de plaja.
Nici cu ancore de pamint nu cred ca ai vreo sansa.
Poate doar garaj in curte, cu un piton ce doarme pe evacuare si o intreaga canisa de ciobanesti, dobermani sau alte rase "rele" sa ai sanse sa nu ti-l sufle.
#31
Posted 17 September 2018 - 08:17 AM
#32
Posted 17 September 2018 - 09:58 AM
Cum ar trebui tinute suspensiile pentru drum, si cum ar trebui pentru off-road? Are un min/max rotita de reglaj? Nu am umblat inca la ele.
@dr.crinel Am gasit locasul!
P.S.: I-am facut loc in garaj.
Attached Files
Edited by Ramm, 17 September 2018 - 09:58 AM.
#33
Posted 17 September 2018 - 10:13 AM
Off-topic: spune-mi te rog de unde ai luat brichetii de lemn, ce fel sunt si cat au costat!
multumesc
#34
Posted 17 September 2018 - 04:07 PM
......................dar vor fi momente in care mai trebuie sa il las peste noapte in locuri dubioase.
Problema nu sunt doar locurile dubioase noaptea , pericoloul poate sa apara ziua in amiaza mare chiar in locuri circulate.
Nu stii nici o data cine si cand "a pus ochii pe el".
Avem chiar topic dedicat : https://atvforum.ro/...54-furturi-atv/ , rasfoieste-l un pic sa vezi ca imaginatia nu are limite....
Nu doresc sa te sperii dar este mai bine sa fii prevazator.
#35
Posted 17 September 2018 - 05:56 PM
#36
Posted 17 September 2018 - 06:29 PM
#37
Posted 17 September 2018 - 07:45 PM
Spor
#38
Posted 17 September 2018 - 08:47 PM
Multumesc de raspunsuri, ideea e ca il tin in garaj cand sunt acasa, dar vor fi momente in care mai trebuie sa il las peste noapte in locuri dubioase.
Poi atunci, te legi cu lantu de el
#39
Posted 17 September 2018 - 10:45 PM
@cvalro )
#40
Posted 18 September 2018 - 09:44 AM
Cum ar trebui tinute suspensiile pentru drum, si cum ar trebui pentru off-road? Are un min/max rotita de reglaj? Nu am umblat inca la ele.
Totusi nu stie nimeni cum se regleaza suspensiile? Din carte nu am prea inteles.