COJO!!!! citeste cu atentie toata postarea mea!!!! ....sa NU faci scoatere din context cum fac de obicei ziaristii!!
iar daca nici a doua oara nu intelegi, atunci iti dau nota 4 !!
Posted 02 November 2018 - 03:00 PM
COJO!!!! citeste cu atentie toata postarea mea!!!! ....sa NU faci scoatere din context cum fac de obicei ziaristii!!
iar daca nici a doua oara nu intelegi, atunci iti dau nota 4 !!
Posted 03 November 2018 - 08:03 AM
Nu stiu daca Dr. Crinel s-a referit la TGB-ul de 600 sau express la cel de 1000 dar ce poti sa iti zic ca posesor de TGB Blade 1000LT
- are cea mai mare garda la sol dintre toate ATV-urile echipate stoc.... cel putin al meu are 31 cm spate si 30 cm fata, fara sa fie ridicat fortat din arcuri, si asta cu cauciucurile stoc de 25". Nu cred sa existe diferente de garda la sol intre cele non-servo si cele servo.
- din contra, nu este deloc mai rigid ca un CF-Moto, ci mai elastic, asta il face mai confortabil pe anumite drumuri dar si mai putin stabil la viteze mari sau viraje bruste
- din fabrica este mai lat decat un CF-Moto 800
- directia este mai usoara in conditii de drum bun fata de alte modele non-servo din aceasi clasa (lungime, greutate) dar revesul medaliei este ca in teren accidentat directia este mai greu de controlat la modelul non-servo din cauza greutatii mai mari, a faptului ca e mai lat, a suspensiei si a geometriei in general ... . Cere ceva efort sa o stapanesti ca sa nu te conduca ATV-ul pe unde vrea el ..
- frana de motor este mai brutala decat la alte ATV-uri si din cauza ca nu tine pe toata plaja turatiei (la turatie mica se dezactiveaza) atunci creaza un efect de functionare ciudata si mai greu de anticipat, trebuie sa inveti sa il tii usor accelerat, chiar si la o coborare abrupta pentru a tine frana de motor activa ... cam greu de realizat ca reflexul iti va cere de obicei sa franezi cu tot ce ai si nicidecum sa accelerezi ..
Merita sa dai un CF-800 pe un TGB 1000 in conditiile in care ambele ar fi in aceasi stare? ... eu zic ca nu .... decat daca esti maniac dupa viteza, accelerari bruste (si schimbat curele) si te dai agresiv ... acolo diferenta de CP si ambreaj intern uscat vs umed se simte ... in rest, ambele sunt ATV-uri bune, fiecare cu avantajele si dezavantajele sale (cauta ca sunt info in forum pentru fiecare, nu ma apuc sa le reiau aici).
Dar te intreb de curiozitate Nicu, de ce vrei sa schimbi ATV-ul deja cu ceva mai puternic cand tu nici nu ai terminat rodajul la al tau intr-un an si inca declari ca ai limitarile puse? (cel putin asa ne informezi in primu post .... "puterea ( dar inca nu pot sa am parte de toata puterea , inca sunt in rodaj ") ?
Edited by Sergiu, 03 November 2018 - 08:11 AM.
Posted 03 November 2018 - 09:53 AM
corectie privind garda la sol la varianta stoc: 27cm fata, 28 cm spate masurat (30 cu 31 a fost masurat in alte conditi ...)
Posted 03 November 2018 - 07:54 PM
Sincer puteam sa fac alegerea de a da cf -ul pe un tgb de 1000 cu servo , dar m am gandit ca sunt piesele mai scumpe , cred ca nu are aceasi fiabilitate , momentan tot la cf de 800 raman , in viitor un can am .
Posted 03 November 2018 - 09:14 PM
Posted 04 November 2018 - 08:18 PM
Si eu mi-am propus un 1000R max de 1000 in 2023
Bine punctat
Nu cred ca esti singurul
Posted 05 November 2018 - 08:32 AM
......... in 2023 ......
deci in urmatorul cincinal!
spor si succes si diiii!
si tie la fel!
daca tot vorbim de planuri si ce ne propunem, si eu mi-am propus un Suzuki sau Yamaha de 1000....., sper ca in mai putin de 5 ani....
Posted 05 November 2018 - 09:53 AM
......., si eu mi-am propus un Suzuki sau Yamaha de 1000....., sper ca in mai putin de 5 ani....
Sa speram ca si producatorii marcilor respective vor fi de acord !
Posted 05 November 2018 - 10:26 AM
50% e rezolvat! Eu sunt de acord si vreau!
Posted 05 November 2018 - 11:13 AM
Posted 05 November 2018 - 11:23 AM
hai sa le facem o petitie la japonezii astia, 'tu-le muma
Edited by apriliacluj, 06 November 2018 - 08:30 AM.
Posted 05 November 2018 - 10:35 PM
50% e rezolvat! Eu sunt de acord si vreau!
Pai atunci treaba este ca si rezolvata !
Nu o sa aibe incotro si trebuie sa il construiasca.
Posted 22 November 2018 - 06:08 PM
Salutare grup , vreau sa ii pun distantiere pe atv , doar ca nu m am decis de cat sa i le pun . ma gandeam la un 35mm pe fata si 50mm pe spate doar ca nu gasesc exact de 50mm ci doar de 45 mm . Si care sunt mai bune din pozele alea doua ?
Posted 22 November 2018 - 08:21 PM
.... care sunt mai bune?....
Jantele cu ET negativ
Posted 30 July 2019 - 08:48 PM
Salutare , am o intrebare la care sper sa obtin un raspuns . La Cf ul meu i am pus o toba si am inteles ca nu e asa recomandat sa ii schimbi toba , sau daca o schimbi sa ii pun un optimizator . Am cautat pe net dar am gasit la preturi mari. Dar problema este ca toba nu este R.J.W.C sau HMF ci este un DOMINATOR , si daca ii pun un optimizer HMF sau R.J.W.C are vreo problema ?
Posted 30 July 2019 - 09:15 PM
Cred ca este numai problema ta....financiara.
Poate fi si problema vecinilor.....ca toba este foarte zgomotoasa.
La padure sigur nu ai sa dai de urs dar ai sa dai mai des peste padurar....si el deranjat de galagia care o sa o faci.
Despre cistigul de putere....din magar nu ai sa faci un armasar...adevarat ca mai cistigi poate ceva caluti.
Depinde numai de tine sa pui in balanta pret \ performanta.
Personal nu am facut asha ceva la CF-uri si nici nu recomand
Posted 30 July 2019 - 11:12 PM
............................ . La Cf ul meu i am pus o toba si am inteles ca nu e asa recomandat ....................
.............. daca o schimbi sa ii pun un optimizator .
. Am cautat pe net dar am gasit la preturi mari. Dar problema este ca toba nu este R.J.W.C sau HMF ci este un DOMINATOR , si daca ii pun un optimizer HMF sau R.J.W.C are vreo problema ?
Posted 01 August 2019 - 05:41 AM
Posted 08 August 2019 - 09:42 AM
Salutare , vreau sa ii fac servisul la cf moto si vreau sa ii schimb uleiul din grupuri , ce imi puteti recomanda ?
Si pentru motor ? eu am inteles ca este bun motul 7100 10w40 pentru ca are ambreajul in ulei.
Posted 08 August 2019 - 10:33 AM