verific
Nu Porneste Ventilatorul La Can Am
#21
Posted 13 November 2018 - 11:09 AM
#22
Posted 13 November 2018 - 06:51 PM
Calculatorul e sub ceasul de bord, in fata coloanei de directie si in el intra doua mufe mari de la circuitele electrice.....
#23
Posted 14 November 2018 - 10:12 AM
Multumesc , l-am gasit , maine trebuie sa imi ajunga senzorul de temperatura! Doamne ajuta!
#24
Posted 14 November 2018 - 12:02 PM
Eventualele coduri se pot afișa urmând pașii urmatori:
1. roteste cheia de contact in poziția light ON
2. Apasa butonul de mod până afiseaza pe display "engine hours" (EH).
3. Apasa si mentine apasat butonul MODE în timp ce comuti rapid între faza lungă și cea scurta (min 3 comutari în 2 secunde).
4. Dacă există erorori, le notezi si cauti in manual sau pe net
Succes!
#25
Posted 14 November 2018 - 04:58 PM
Poti sa verifici si codul erorii înainte de a comanda piese, uneori costisitoare.
Eventualele coduri se pot afișa urmând pașii urmatori:....
Interesant si cred util pentru posesorii acestei marci.
#26
Posted 15 November 2018 - 09:41 AM
Neata,
Am incercat cum a spus raoulexus si imi indica ca nu am nicio eroare.
#27
Posted 15 November 2018 - 02:38 PM
Ai reconectat senzorul/releul?
Toate erorile rămân în history si se pot verifica in BUDS (diagnoza oficiala)
#28
Posted 15 November 2018 - 05:22 PM
Poate fi siguranta de la ventilator decalibrata care are si o protectie termica (trebuie verificata in primul rand daca are continuitate si daca asigura aceasi continuitate si cand ar trebui sa intre ventilatorul in sarcina).
Poate fi o eroare de comunicare in circuitul ECU --> ventilator via siguranta > releu
sau poate fi o problema interna ECU ...
Iti afiseaza ca temperatura lichidului de racire este ridicata?
Daca continui sa mergi iti intra in "Limp Mode"?
Codurile de eroare pot fi citite pe display doar atunci cand se produc si sunt active ... din pacate nu poti citi istoricul / log-ul codurilor de eroare decat cu BUDS - diagnoza originala iar pentru asta poti merge la Euronautica in Bucuresti.
#29
Posted 16 November 2018 - 09:55 AM
Salut, astazi am testat senzoul care a ajuns. Tot nu merge, la fel face... porneste doar cand scot mufa, cand o introduc nu porneste ventilatorul.
Da intra "Limp Mode" si afiseaza ca temp lichidului este ridicata.
Multumesc!
#30
Posted 16 November 2018 - 10:24 AM
Mergi la service ca iesi mai ieftin decat sa tot incerci si sa schimbi alte piese ... sau sa te apuci sa faci vre-un scurt si sa prajesti ECU.
Sau poti sa ignori sfatul si sa ne "cauti" cand or sa apara si restul problemelor de le poti cauza ...
#31
Posted 16 November 2018 - 11:36 AM
Salut baieti!!!!!!! gata atv-ul si-a revenit. Am pus noul senzor de temperatura si functioneaza. Prima data nu l-am lasat suficient sa se incalzeasca si asta era motivul de nu pleca....Va multumesc mult pentru sfaturi, m-au ajutat foarte mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#32
Posted 16 November 2018 - 03:13 PM
E bine ca acum functioneaza doar nu cred ca problema e cu adevarat rezolvata si s-ar putea sa intampini iar probleme daca zici ca si inainte iti indica in bord nivelul de temperatura al lichidului de racire si motorul intra in limp-mode
Asta inseamna ca senzorul acela de l-ai schimbat raporta corect catre ECU (CDI) temperatura si problema era / este de la ECU spre ventialator via siguranta cu protectie termica si releu ... Faptul ca acum merge e de bine doar ca trebuie avut atentie.
Si eu am avut o problema similara in primavara care a aparut si a disparut fara a identifica inca adevarata cauza ....
#33
Posted 20 November 2018 - 10:26 AM
Salut baieti!!!!!!! gata atv-ul si-a revenit. Am pus noul senzor de temperatura si functioneaza. Prima data nu l-am lasat suficient sa se incalzeasca si asta era motivul de nu pleca....Va multumesc mult pentru sfaturi, m-au ajutat foarte mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no, daca s-a rezolvat, io pun lacatu'