Cauciucuri Fata Roase / Directie
#1
Posted 22 January 2019 - 10:47 AM
Am observat ca pe fata sunt mult mai roase cauciucurile decat cele de pe spate. In plus, uneori, pe fata se misca de parca as avea opturi (ca la bicicleta ).
Poate sa ma lamureasca cineva care ar fi cauzele?
#2
Posted 22 January 2019 - 02:56 PM
in primul rand sa verifici jocurile de la directie si apoi daca sunt aliniate cum trebuie
succes!
#3
Posted 22 January 2019 - 08:45 PM
Salutare,
noi am vrea sa te lamurim cu drag ce mai face ATV-ul tau personal, dar din pacate nu mai stim nimic de el de prin Aprilie 2018 de cand "ne-ai lasat cu ochii in soare", nu stim nici macar daca acuma este dotat cu EPS sau nu , nici ce marca de anvelope ai pe fata , nici din ce an sunt, nici daca ai reglat directia sau nu, nici daca sunt unflate corespunzator, nimic .................chiar nu stim ce mai face ATV-ul tau ???
#4
Posted 16 February 2019 - 12:01 AM
Salutare tuturor.
Imi cer scuze pentru faptul ca nu am mai dat nici un ,,semn de viata'', dar, din pacate, stau foarte prost cu timpul si nici macar de jucaria mult visata nu ma pot bucura cat as vrea.
Intre timp am reusit sa-i dotez cu EPS; pe loc nu prea se simte diferenta, dar la trecerea peste obstacole nu mai imi fuge ghidonul.
Referitor la cauciucuri, sunt cele originale (Abuzz) si sunt umflate la 0.3 bar.
In rest, m-am mai jucat putin pe la lumini si am schimbat becurile din far cu leduri. Atasat aveti cateva poze mai recente cu atelajul.
Inca o data imi cer scuze pt. absenta si promit ca voi fi mai activ.
Attached Files
#5
Posted 16 February 2019 - 03:24 PM
Multumim pentru imagini, ma mira ca EPS-ul nu te ajuta la manuirea ghidonului conform cerintelor pentru care este gandit. Inteleg ca se manifesta doar ca rolul unui stabilizator a directiei. Bine ca macar te ajuta in acea privinta , pentru a justifica macar partial cheltuiala avuta.
In ce priveste anvelopele, In ipoteza ca ai unghiurile rotilor reglate cum trebuie si cu o presiune corespunzatoare jocul pe care il mentionezi mai sus banuiesc ca ar putea fi de la ruperea cordurilor din anvelopa chiar daca nu am mai auzit pana acuma asta pe la ATV-uri.
Pentru a verifica aceasta ti-asi propune sa dai jos rotile fata si sa le pui pe o masina de echilibrat roti auto, dar unflate la o presiune mai mare .(doar pentru avedea daca au bataie)
#6
Posted 16 February 2019 - 07:22 PM
#7
Posted 16 February 2019 - 08:43 PM
EPS - ul este montat in cluj; pret aprox. 800... iepuroi...
#8
Posted 17 February 2019 - 09:41 AM
#9
Posted 18 February 2019 - 12:01 PM
Pai care e ratiunea pentru care sa le umfle la 0.5?
Cartea spune 0.3
Daca am inteles eu bine, sunt uzate mai tare pe fata, nu ca sunt uzate inegal. Poate le-a venit sorocul.
Unul din motive ca s-au uzat mai repede pe fata este ca s-a mers si cu fata cuplata, 4x4 altfel spus. Cel putin in acest mod directia la mine este mai greoaie
#10
Posted 18 February 2019 - 12:36 PM
............ Cel putin in acest mod directia la mine este mai greoaie
La toata lumea directia este mai greoaie in 4x4.
#11
Posted 18 February 2019 - 03:46 PM
Posibil sa fi folosit mai mult 4x4, dar nu pe asfalt. De aceea mi s-a parut ciudat ca cele de pe fata s-au uzat vizibil, iar cele de pe spate aproape deloc. Se poate vedea si in poze... si sunt folosite aprox 1400 km. Am fost la Authentic Spirit si au verificat jocuri si alte cele la directie, dar cica totul e ok. Totusi nu inteleg de ce ,,joaca'' fata
#12
Posted 19 February 2019 - 09:21 PM
Nu stiu daca ai luat atv-ul nou sau nu, dar o astfel de uzura mai poate fi cauzata de o izbitura a uneia din rotile din fata sau, poate a fost tot atv-ul rasturnat si are sasiul putin deformat.
Oricum, pune sfoara.
#13
Posted 20 February 2019 - 07:52 AM
.......... Totusi nu inteleg de ce ,,joaca'' fata
toate atelajele dotate cu EPS au un ''lag'' la directie
deci e OK, nu-ti face probleme
#14
Posted 20 February 2019 - 10:13 AM
toate atelajele dotate cu EPS au un ''lag'' la directie
La fel si la mine EPS "din fabrica".
#15
Posted 22 February 2019 - 11:09 AM
Multumesc... m-am linistit...
#16
Posted 22 February 2019 - 11:25 AM
, uneori, pe fata se misca de parca as avea opturi (ca la bicicleta ).
Multumesc... m-am linistit...
Te-ai linistit in privinta acelui mic joc al ghidonului care nu trebuie sa fie deranjant datorat EPS-ului dar "sa faca opturi ca la bicicleta " nu mi se pare normal.
#17
Posted 22 February 2019 - 11:54 AM
Crucea cardanica de la coloana este in stare buna?
#18
Posted 22 February 2019 - 08:55 PM
Poate ne explica mai pe larg termenul "joaca fata".
Crucea cardanica de la coloana este in stare buna?
La mersul pe asfalt are un balans stanga-dreapta (toata fata, nu doar ghidonul), care mie mi s-a parut ca seamana cu mersul rotilor la bicicleta cand au opturi. Pe macadam nu se mai observa.
Nu ma pricep la mecanica, cruce cardanica si altele... In viitorul apropiat voi mai merge o data la Authentic Spirit, cu toate ca ultima data mecanicul de acolo a zis ca nu are nimic si ca e normal sa se uzeze si cauciucurile pe fata mai repede decat cele pe spate.
Edited by AdyB, 22 February 2019 - 08:57 PM.
#19
Posted 22 February 2019 - 11:30 PM
Daca este uzata si are joc, posibil sa iti apara acel balans la viteze mai ridicate.
Mai simplu spus, mergi ca tractorul dupa brazda .
O alta cauza poate fi din roti .neechilibrate.
Bafta
Edited by cvalro, 22 February 2019 - 11:31 PM.
#20
Posted 23 February 2019 - 08:18 AM
Din cate stiu rotile la ATV nu se echilibreaza (daca gresesc sa ma contraziceti) , ma gandesc la o uzura neuniforma pe banda de rulare (cu toate ca nu am auzit de asa ceva pana acuma) si cum am mai spus ipoteza ruperii cordurilor anvelopei ducand la o forma de litera S a anvelopei si implicit o miscare de serpuire.