Cf Moto Cforce 550 - Alex, Bucuresti
#21
Posted 27 March 2019 - 04:02 AM
La masini, dintii pinioanelor au o curbura, tocmai pentru a intra mai usor dar si pentru a fi mai silentioase un mers. La atv-uri sunt drepte.
Treptele de forta au pinioanele drepte si dintii mai grosi, de aceea se mai agata si nu intra usor. Trebuie doar miscat usor de pe loc, fie prin accelerare usoara, fie prin "hâțânare" inainte si inapoi, stand in șa.
Si lipsa inelelor sincron isi spune cuvantul cand mai agata sau nu intra bine in viteza. Dar la atv-uri nu este cazul sa aiba.
La masini, cand bagati in mars-arriere, ati vazut ca intra mai brutal putin, iar cand mergeti cu spatele si accelerati mai tare, se aude un zgomot ca de ceva invatrtit la o turatie mare (in afara de motor). Asta este zgomotul produs de pinioanele drepte si de forta.
42.jpg 56.71KB 0 downloads
#22
Posted 27 March 2019 - 06:54 PM
Exclus cuplarea in mers!
#23
Posted 27 March 2019 - 10:27 PM
Multumesc tuturor pentru sfaturi. Mai stiu eu una alta de la masini, dar nu toate se aplica la ATV-uri.
Intre timp au venit si actele de la rar, asa ca pana spre sfarsitul saptamanii viitoare ar trebui sa aiba numere negre. Intre timp, trebuie sa ajung si la revizia de 250km si sa gasesc sursa unui scartait destul se sacaitor care apare la viteze mici.
Pentru cei care au 550 EPS 2019, se poate sa-mi trimiteti o poza cu bordul? Mi se pare ciudat, dar al meu nu are indicator de faza scurta aprinsa, in locul lui fiind indicator pentru avertizare cuplare centura de siguranta... Incin sa cred ca este un bord de UTV si nu de ATV, dar nu am cu ce sa compar
#24
Posted 28 March 2019 - 12:49 PM
#25
Posted 28 March 2019 - 02:08 PM
Nu stiu despre ce e vorba...
Edited by apriliacluj, 28 March 2019 - 02:39 PM.
NU da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis!
#26
Posted 28 March 2019 - 02:50 PM
...dar nu toate se aplica la ATV-uri...
De ce crezi asta?
#27
Posted 01 April 2019 - 12:59 PM
Din ce am vazut pana acum, sunt ceva diferente la abordarea obstacolelor (de exemplu, cu masina trec peste un trunchi de copac in diagonala, pe cand din ce am vazut la ATV-isti, trecerea se face perpendicular).
In alta ordine de idei, am facut si prima revizie (cam scumpa comparativ cu revizia de kia sportage sau peugeot 308 - ambele disel) si totul pare sa fie in regula. Cu ocazia asta, am mai invatat una - alta de la mecanic in materie de verificare inainte de drum.
Referitor la anvelope, momentan le am pe cele care au venit din fabrica, dar pentru ca atv-ul vede si drumuri asfaltate (nu am remorca / platforma pt transport), nu ma astept sa tina prea mult. Ce model recomandati pentru cand va trebui sa le schimb?
Edited by apriliacluj, 02 April 2019 - 03:18 PM.
NU da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis!
#28
Posted 01 April 2019 - 10:23 PM
In ce priveste pretul reviziei, destul de mare se datoreaza faptului ca esti in garantie si trebuie de dragul garantiei sa accepti aceste preturi. Deci : ochi si urechi la ce se face, 'ia-ti notite" iar dupa garantie daca ai minime aptitudini si spatiu de lucru poti sa iti faci si schimburile periodice singur.
Referitor la anvelope in decursul timpului au existat nenumarate discutii si variante. Daca doresti sa le studiezi OK, daca nu ai rabdarea ia varianta care s-a dovedit zicem noi castigatoare, folosita de majoritatea, adica Big Horn 1.
#29
Posted 02 April 2019 - 08:52 AM
Din ce am vazut pana acum, sunt ceva diferente la abordarea obstacolelor (de exemplu, cu masina trec peste un trunchi de copac in diagonala, pe cand din ce am vazut la ATV-isti, trecerea se face perpendicular).
Ampatamentul si ecartamentul masinilor permit trecerea in diagonala. in plus, la masini, este mai confortabil sa treci pe diagonala. La atv-uri, pentru ca te poti ridica in picioare, este confortabil sa treci perpendicular. Plus senzatia "de lupta" pe care o ai.
Un alt aspect este si largimea drumurilor pe care le abordezi. Cu masina cauti spatii largi, cu atv-ul mergi in spatii stramte, ceea ce nu iti permite prea des o abordare pe diagonala a denivelarilor.
in schimb, mecanic, sunt la fel. Aceleasi principii, aceleasi moduri de reparatii.
#30
Posted 02 April 2019 - 08:22 PM
Pana acum nu prea am intrat prin locuri stramte, probabil inca mai am "apucaturi" de sofer ))))
Astazi am primit si bara led. Desi trebuia sa fie noua, se pare ca a mai fost montata, deoarece are ceva urme pe grila radiator de pe spate. Sincer, ma asteptam la mai mult de la ceva comandat din US. Toata povestea are si o parte pozitiva, cablajul este de buna calitate (cablurile rezista lejer la 10A), se conecteaza direct la baterie si are inclus deja siguranta si releu de comanda.
O sa revin cu mai multe poze dupa ce montez bara. Ma gandesc sa fac o montura din tabla de aluminiu care sa se prinda in locul suportului pentru numarul din fata (procesul este cel clasic - masuratori, matrita de carton, proba, ajustari, proba, masuratori, proiect pe calculator si debitata cu laser). As putea sa dau gauri in rack-ul din fata, dar parca nu ma lasa inima...
Bara led am luat-o de aici: https://www.ebay.com...ss/142538765170
#31
Posted 03 April 2019 - 05:52 AM
Cand bateria este noua, poate suporta ceva consum mai mare dar, ea se invecheste, o sa stea peste iarna, o sa tragi pe ea mai mult decat crezi. Apoi cand ii mai pui si bara led in functiune, poate mai si troliezi de cateva ori, iti mai porneste si GMV-ul des, poti avea surpriza sa nu iti mai porneasca dupa o pauza.
As recomanda bara led de 70W.
Si o lampa de 5-10W in spate, pe care sa o aprinzi tot de la buton. Ajuta al naibii de mult.
#32
Posted 03 April 2019 - 09:49 AM
In realitate pe masurate arata 2,8A deci cam 33W la 12V.
Asa ca a ta de 120 va consuma putin mai mult de 60w
Eu cand am bara pornita opresc farurile pentru ca alea consuma mai mult si lumineaza mai putin.
Edited by Kobayashi, 03 April 2019 - 09:59 AM.
#33
Posted 03 April 2019 - 09:54 PM
Nu am masurat sa vad cat curent trage, dar urmeaza sa fac asta. Buna sugestia cu oprit farurile cand e bara led pornita. Oricum nu prea lumineaza mai mult decat o lumanare...
M-am gandit si la ceva lumina pe spate, dar momentan mai stau potolot. Urmeaza sa-mi ajunga prinderile pentru rack-ul compozit si pe urma tre' sa ma orientez la o cutie pentru spate.
Edited by w0lfy, 03 April 2019 - 09:56 PM.
#34
Posted 04 April 2019 - 01:04 PM
Montat pe suportul de numar fata
Attached Files
#35
Posted 22 April 2019 - 12:16 PM
ATV-ul a fost vandut. Topicul se poate inchide.
O sa deschid un topic nou cand voi achizitiona alt ATV.
#36
Posted 22 April 2019 - 01:16 PM