Cf Moto 520L Eps - Craiova
#21
Posted 15 May 2019 - 11:16 AM
Eu pe ale mele le-am fixat cat de cat, se lasa doar daca apesi mai tare pe ele.
#22
Posted 01 July 2019 - 02:32 PM
Si am scapat de problema schimbatului vitezelor, acum totul merge brici si cum trebuie. Cine este interesat poate gasi pasii prezentati pe aria dedicata: https://atvforum.ro/...l-schimba-greu/
#23
Posted 16 April 2020 - 02:45 PM
Acum am vazut ca nu am mai scris de mult pe thread.. Ei bine atv-ul merge foarte bine in continuare, nu a avut interventii la garantie, desi am acum o mica nedumerire legat de un furtunas ce iese din pompa de apa si arunca antigel.
Revizii la grupuri fac la fiecare 150-200km maxim pentru ca nu mi-a placut ce am gasit cand a stat mai mult, mergem deocamdata tot pe Repsol.
Am atins 998km cu el in un an de zile, mult/putin nu stiu dar sincer daca ma plimbam cat as fi vrut cu el saream de 10.000km
A fost pus si la munca:
atv remorca.jpg 130.22KB 0 downloads
#24
Posted 16 April 2020 - 03:37 PM
hahahahahaha!
misto!
#25
Posted 17 April 2020 - 10:18 PM
#26
Posted 17 April 2020 - 10:39 PM
Astazi a fost prima data cand l-am impotmolit, noroc cu troliul
20200417_154747.jpg 382.21KB 0 downloads 20200417_154735.jpg 390.13KB 0 downloads 20200417_154917.jpg 366.78KB 0 downloads
Este normal ca in sarcina mare troliul sa trozneasca si practic sa sara? Ori nu am rotit eu cum trebuie reglajul de freewheel?
#27
Posted 19 April 2020 - 08:26 AM
E prea des sa schimbi uleiul la grupuri la 200 km. Primele 2 schimburi, da. Dar restul la 1.000 km ar fi suficient. Doar sa verifici ca nu cumva sa iti intre apa in grupuri, daca iti lipsesc furtunasele de evacuare. Sunt unele care ies din grup si merg in sus spre cadru.
#28
Posted 21 April 2020 - 02:53 PM
Posibil sa nu il fi strans bine, l-am desfacut si strans iar acum, speram ca o sa fie bine data viitoare. Sarcina mare sa stii ca era, acolo e un paraias, ATV-ul era pus pe burta si agatat inclusiv de planetare cu cate 1kg de iarba .
Stiu ca este des schimbul de ulei, drept dovada ca acum am comandat si busoanele de umplere si golire pt grupuri, cele vechi s-au decalibrat putin. 99% sigur ca de la mine s-a intamplat asta ca nu am tinut cheia bine dar omu din greseli invata. Prefer sa fiu sigur pe ele, au un sistem destul de complicat si mai bine previn ce pot. Uleiul este 50 de lei si ajunge cam pentru 2 schimburi asa ca scump rau nu este.
Furtunasele sunt la locul lor, mersi de pont.
#29
Posted 26 May 2020 - 10:45 AM
Acum dupa schimbul pompei de apa are un zgomot ciudat la pornire, ca o ingenare. Poate s-a descarcat bateria, poate s-a umblat la electromotor sau poate mi-a fost schimbata bateria ... variante multe si nu cred ca o sa mai aflu vreodata, doar sa incerc sa ii dau de cap singur.
Si daca tot a fost reparat am zis sa ii fac cadou un set de overfendere, urmeaza si distantierele:
20200526_111314.jpg 222.85KB 0 downloads
Si o drumetie la munte:
20200523_120008.jpg 363.73KB 0 downloads
20200523_122409.jpg 322.12KB 0 downloads
20200523_122412.jpg 281.38KB 0 downloads
20200523_122703.jpg 347.37KB 0 downloads
Legat de distantiere ce dimensiuni recomandati voi? Eu ma gandeam la 3cm pe fata si 3.5cm pe spate:
https://atvmotoshop....aha-suzuki.html - fata
https://atvmotoshop....aha-suzuki.html - spate
Edited by boditza, 26 May 2020 - 10:49 AM.
#30
Posted 26 May 2020 - 01:48 PM
pe spate poti pune linistit 4-4,5
#31
Posted 26 May 2020 - 07:54 PM
Apoi nu toti vor sa faca din atv un H mare si pe urma sa traga de bara de directie ca Schwartznegger (sau cum naiba il cheama).
Bogdane, cred ca varianta 3 / 3,5 este una cistigatoare
Edited by apriliacluj, 27 May 2020 - 07:45 AM.
#32
Posted 26 May 2020 - 08:53 PM
Asta ma gandeam si eu pt inceput 3/3.5 este mai mult decat suficient. Daca nu ar costa cat valoarea lor in aur as incerca si 4 chiar 4.5 pe spate dar si asa mi se pare un pret exagerat pentru ceva ce nu stiu daca o sa conteze prea mult in stabilitate. Voi vedea
Acum la munte am vazut cat de prost este indicatorul de benzina, cum a scazut sub jumate s-a terminat distractia. In functie de inclinare fie aveam trei sferturi de rezervor fie licarea becul ca este gol si merge pe vapori . Voi ce canistre folositi, sistemele de prindere sunt universale? Gasisem pe asta dar nu spun daca are si sistem de prindere
#33
Posted 26 May 2020 - 08:56 PM
Si eu iti recomand distantiere 3 si 3,5 . .......sunt suficiente.
Vei vedea ca vei simti diferenta in sens pozitiv.
#34
Posted 27 May 2020 - 07:50 AM
alooo, era vorba de rotile din spate...
eu raman la parerea ca 4-4.5 ar fi OK
sau negociem, si cadem de acord la 4?
hahahahaha
#35
Posted 27 May 2020 - 07:48 PM
Folosesc canistra din link pentru ture lungi.
Iti trebuie prinderile dedicate care sunt foarte solide si sunt prevazute si cu incuietori.
Problema este ca trebuie sa ii faci o placa adaptoare.
Cel putin la rackul de canam nu se potrivesc prinderile.
Nu e cine ce stie inginerie NASA, se poate confectiona usor.
In ultima instanta se poate lega oricum de rack prin diferite metode convenabile.
Canistra e solida, si incap fix 20ltr.
Edited by apriliacluj, 28 May 2020 - 03:02 PM.
cosmetizari
#36
Posted 27 May 2020 - 11:03 PM
Daca as avea de imprumut distantiere de 4/4.5 as pune pe spate doar sa vad cum este cu ele dar cum nu e cazul o sa merg acum pe varianta safe, cine stie pe viitor poate ma razgandesc dar fac si eu baby steps . Multumesc tuturor pentru sfaturi.
@cvalro ai fi amabil sa imi confirmi dimensiunile canistrei cand ai timp? Tot ce am gasit despre ea a fost asta : "81*48*35 MM"
Edited by boditza, 27 May 2020 - 11:03 PM.
#37
Posted 28 May 2020 - 11:44 AM
Si eu iti recomand distantiere 3 si 3,5 . .......sunt suficiente.
Vei vedea ca vei simti diferenta in sens pozitiv.
Eu imi mentin parerea, dupa ce le vei folosi nu o sa mai vrei sa renunti la ele.
#38
Posted 30 May 2020 - 08:43 PM
Raman pe 3,5 cu 3 si peste un an sau 5 daca ma plictisesc incerc si 4
Overfenderele sunt montate, greut cu ele ca nu au gauri date si nici atv-ul nu are prevazute nici eu nu sunt cel mai orientat, astfel am o gaura in plus in carenaj.
Attached Files
#39
Posted 02 June 2020 - 05:24 PM
Dacă ai de gând să mergi mai extrem prin păduri eu nu îți recomand distanțiere pe față. O să te încurce, uzura pe capetele de bara o sa fie mai mare și în plus o sa mearga si directia mai greu..(mai ales cand prinzi cu roata si tragi de ghidon si nu se îndreaptă).
Pe spate o sa te ajute...
Edited by schummy, 02 June 2020 - 05:27 PM.
#40
Posted 02 June 2020 - 05:45 PM
Distantierele amplifică forța pe articulații iar in față sunt mai multe.
Am un prieten ce a deformat capetele de bara din cauza distantierelor. (a fost relativ usor ca avea si servo).
.