Japonez Vs Chinez Vs American
#41
Posted 28 July 2019 - 10:22 PM
Dacă se urca pe un Brute Force nu avea cum să-l compare la performante cu un CF, că diferențele sunt mari.
#42
Posted 29 July 2019 - 01:01 AM
schummy,
ceea ce am afirmat nu a fost in ideea de a te sustine neaparat in afirmatii si a-mi "pune forumul in cap", ci am vrut sa aduc o opinie personala.
Si eu sunt in grupa minoritara a japonezelor cu al meu Yamaha Grizzly.......
In anii 2006 pana prin 2010 alegerea preponderenta era in favoarea japonezelor , adica Suzuki KQ, Yamaha Grizzly, Kawasaki BF.
Dupa 2010 japonezele parca au disparut din peisaje din diferite motive dar mai ales datorita faptului ca nu s-au adus imbunatatiri majore ci s-a preferat folosirea in continuare a modelelor create cu mici imbunatatiri. Dar uzura morala a unui model care are bine peste 10 ani isi spune actualmente cuvantul prin putinele vanzari.
Te miri ca majoritatea detin marca CF si ii inteleg, este adevart ca este un chinez, indiferent de model si de capacitatea motorului dar raportul calitate pret este OK pentru cineva care doreste ATV nou nout dar la un pret decent.
Iar a dou-a grupa care doresc un ATV nou, dar pretul nu reprezinta un impediment vor alege CanAm , de obicei de 1000cm.
#43
Posted 29 July 2019 - 08:50 AM
Cei care au mers sau au avut știu că exista diferențe mari. Se simt și dacă ești începător.
În plus nu e forum Cf-moto să se supere, aici citesc și cei ce vor păreri reale.
Daca compari cum merge kq sau Brute Force raportat la un X8(și are 12 cp in plus 😀) care crezi că are nevoie de inovații?
P. S. - A copia nu înseamnă a inova.. În plus diferența de materiale este mare.
Edited by schummy, 29 July 2019 - 09:00 AM.
#44
Posted 29 July 2019 - 10:02 AM
In plus mai conteaza acei cai putere cum ii pune si "direct la roata", adica sa ii poti resimti in caz de nevoie. .....Daca sunt doar scrisi in acte si nu ii poti resimti direct pe teren , cam tot degeaba ii ai.
#45
Posted 29 July 2019 - 12:03 PM
Comparăm mere cu banane.. Nici măcar pere..
#46
Posted 29 July 2019 - 10:52 PM
Imi pare rau pentru el , dar mai exista zicala : "cand pisica nu este acasa joaca soarecii pe masa".
Pe alta parte nu este problema asa de mare, compensatoriu ii ofer in schimb posibilitatea sa isi deschida GRATUIT un nou topic in care ma oblig personal sa il supraveghez pentru a nu mai fi stricat de niste baieti rai asa cum am fost noi de data asta.
#47
Posted 30 July 2019 - 12:15 PM
Mai sus s-a tot discutat despre unele firme de atv-uri vs altele.
Și spuneați ca CF-ul a inovat față de unele japoneze care au rămas prin 2010 ca tehnologie.
Va propun să facem o comparație între aceste "inovații" aduse și care sunt bune și care nu.
O să rămâneți surprinși dacă analizați 1 la 1 și o sa vedeți ca nu prea există "inovații".(cel puțin folositoare)
O să încep eu:
- diferențialul spate deblocabil.(adoptat numai de anumite firme)
Adus poate mai mult pentru omologare stradală, ajută sau mai mult creează probleme?
Ieri mergeam în spatele lui și la 60-70km/h in curbe (pe drum forestier), atv-ul pierdea aderenta și stabilitatea în plus făcea și zgomot. La prima oprire i-am zis să meargă cu diferențialul spate blocat și caracterul atv-ului a fost mult, mult mai bun.(tracțiune bună, fără zgomot și cu "derapaje frumoase).
Eu consider că ajută la omologare și doar la viteză mică și în general la întoarcerile din scurt dar nu e un "must" pentru un ATV.
CHRYS dacă consideri că e mai bine într-un topic separat, te rog să mulți.
P. S. - Hai să facem o discuție constructivă fără" supărări", care să ajute cititorii în luarea unor decizii.
Vă mulțumesc.
#48
Posted 30 July 2019 - 12:59 PM
Ca un "must" as alege:
1. 4x4 cu putere cât mai mare.(la roată).
2. Diferențial față blocabil (apropo ați văzut upgrade-ul celor de la Bombardier, "smart lock" parca se numește).
3. Servo direcția.
4. Atv cu frână de motor cât mai eficientă
O zi bună.
#49
Posted 30 July 2019 - 05:26 PM
Pe mine m-ar interesa doar:
- putere medie (500 cmc si minim 35 cp)
- diferential fata blocabil (cam toate au in aceasta era a tehnologiei);
- frana de motor cat mai buna.
- sa fie lung (pentru 2 persoane)
#50
Posted 30 July 2019 - 11:31 PM
CHRYS dacă consideri că e mai bine într-un topic separat, te rog să mulți.
P. S. - Hai să facem o discuție constructivă fără" supărări", care să ajute cititorii în luarea unor decizii.
Adica : voi sterge tot ce a fost in legatura cu colegul deschizator de topic (actualmente disparut), voi redenumi acest topic si il voi muta unde voi crede ca ii este locul.
Voi face acestea zilele urmatoare cand voi mai avea ceva timp.
Deci discutiile pot continua aici.
Vis a vis de tehnicile noi inventate , acestea nu inseamna neaparat un avantaj in favoarea clientului/cumparatorului, de cele mai multe ori sunt dictate de legislatie.
Exemplu : EGR-ul la masini ne ajuta cu ceva la functionarea motorului ? Fara el motorul nu poate functiona ?
#51
Posted 31 July 2019 - 02:07 PM
voi redenumi acest topic
Japonez vs Chinez vs American?
#52
Posted 31 July 2019 - 07:48 PM
Japonez vs Chinez vs American?
Se aproba propunerea titlului pentru noul topic !
Pentru initiativa avuta vei fi premiat cu o bere din partea acestui Forum !!! ................(bineinteles : pe caiet)
#53
Posted 31 July 2019 - 08:57 PM
#54
Posted 01 August 2019 - 05:53 PM
bravos, asa m-am gandit si eu
#55
Posted 02 August 2019 - 08:07 PM
Japonez vs Chinez vs American?
.Asta se traduce ca va la categoria american va bateti cu cei de la Polaris.
Cred ca sunt slabe sanse, nu am mai vazut un topic de Polaris de foarte multa vreme
Edited by CHRYS, 02 August 2019 - 08:14 PM.
Corecturi
#56
Posted 02 August 2019 - 11:04 PM
#57
Posted 04 August 2019 - 07:10 PM
Peste 36000, folosit zilnic la peste 35°c și spuneau ca merge foarte bine..
Eu as vedea întrebarea :
Nu au inovat sau au considerat că momentan nu au nevoie de mai mult pentru un ATV?
Attached Files
#58
Posted 04 August 2019 - 09:48 PM
Da, eu am fost acela si m-am referit nu numai la Suzuki ci si la Yamaha.
Modelele sunt fiabile, cu performante cunoscute de toata lumea dar sunt depasite moral.
O firma sa poate progresa trebuie sa aduca acel "ceva nou", tocmai ca sa "gadile buzunarul" cumparatorului. Adica trebuie sa determini cumva cumparatorul sa vanda ATV-ul vechi si sa isi cumpere modelul mai nou care de obicei este mai aratos iar performantele tehnice imbunatatite.
Nefacand asta , aici cel putin in Romania se mai disting doar doua categorii majore de ATV-isti, cei cu gama CF (aici includ su submultiplul Linhai), iar cei mai "potenti" CanAm, altceva parca nici nu mai exista..........
La un moment dat spui : "Nu au inovat sau au considerat că momentan nu au nevoie de mai mult pentru un ATV?"...OK , dar sunt modele din anii 2006 -2007 totusi........
#59
Posted 05 August 2019 - 12:45 AM
Asta cu CF-ul este la noi și poate în câteva țări unde au fost promovate mai bine. (din cauză că adaosul procentual este mare și noi mai ușor de influențat).
Dacă ne uităm pe afară sau dacă citim pe site-uri/forumuri de specialitate o să vedem ca toate inovațiile(sau ce copiază) CF-uli "pălesc" în fața americanilor și a japonezelor.. Mai exact nu există.
Ce inovație găsim pe un CF și nu găsim pe un polaris sau un japonez? O să vedeți că nu exista nimic folositor(și cred că nu dați exemplu "prostia" pe care se pare că au făcut-o cu grupul spate😃)?
Din ce am citit cam toți cei de specialitate compară :
Motorizarea/Puterea/transmisia, manevrabilitatea/stabilitatea/comfortul, frână/frâna de motor, fiabilitatea, raportul preț /calitate și apoi în funcție de categorie anumite dotări și trăsături.
Am mai văzut pe cineva că spunea că a văzut multe Bombardiere cu cadrele rupte și la CF-uri nu se rup😀.. Noi cam la nivelul ăsta de comparație suntem.. 👌
Eu cred că, cum a fost trecerea de la carburator la injecție, probabil marea inovație următoare la Atv-uri o sa fie trecerea la motoare turbo.(deja se testează).
În rest doar mici îmbunătățiri mai mult sau mai puțin folositoare sau necesare pentru omologare...sau cine știe..
#60
Posted 05 August 2019 - 07:15 AM
Nu au inovat sau au considerat că momentan nu au nevoie de mai mult pentru un ATV?
corect!
ca si dupa vechiul principiu... ''daca merge, nu-l repara''