Japonez Vs Chinez Vs American
#61
Posted 05 August 2019 - 12:50 PM
corect!
ca si dupa vechiul principiu... ''daca merge, nu-l repara'' [/quote]
#62
Posted 05 August 2019 - 01:57 PM
Zi-mi ce ai vrea in plus fata de ce oferă?
motor 4L,
1000+ cm3,
150+ CP
#63
Posted 05 August 2019 - 05:19 PM
De moment ce nu le-au pus însemnă că nu sunt OK pentru ATV.
Ce inovații găsești la CF și japonezele nu-ți oferă?
Edited by schummy, 05 August 2019 - 05:20 PM.
#64
Posted 06 August 2019 - 05:40 PM
Ce inovații găsești la CF și japonezele nu-ți oferă?
intrebarea asta mie mi-ai adresat-o?
#65
Posted 06 August 2019 - 06:19 PM
#66
Posted 06 August 2019 - 09:34 PM
Ție sau la cine a găsit ceva.
schummy , uite este nevoie de parerea ta pe topicul : https://atvforum.ro/...ie/#entry151278........si te lasi asteptat ?.......am contat pe parerea ta de specialist cum te-am si recomandat.
#67
Posted 07 August 2019 - 07:08 AM
Ție sau la cine a găsit ceva.
credeam ca direct mie,
ca eu nu prea am ce sa-ti raspund la aceasta intrebare....
PS. daca nu ai observat, eu sunt fan inversunat si declarat al japonezelor....
(vorbind de atelaje nu de femei )
#68
Posted 07 August 2019 - 03:14 PM
Brain washing-ul funcționează bine in Romania.
#69
Posted 07 August 2019 - 04:14 PM
Pana la urma conteaza experienta fiecaruia cu aceasta marca. Daca ei sunt multumiti inseamna ca au ales si si-au setat asteptarile corect.
Si Crinel si Andrei s-au interesat mult inainte sa faca achizitia si sunt multumiti amandoi de comportamentul lui.
Uite, in Timisoara si-a cumparat cineva un BF nou anul trecut si este cam praf. La 200 km s-a defectat grupul fata, la vreo 500 nu-i mai cupla 4x4. Toate rezolvate pe garantie. Daca-l intrebi de BF nici nu mai vrea sa auda. A stat peste o luna cu el in service pentru rezolvarea problemei la grup-ul fata.
Nu consider CF-ul un atv perfect dar cred ca este facut cu simt de raspundere atat estetic cat si mecanic.
Chinezii au copiat multe lucruri bune dar au mai si dat gres cu unele.
Sunt tari unde TGB-ul se vinde foarte bine si au un feedback foarte bun( vezi Franta).
In Romania CF-ul a prins foarte bine si eu cunosc multi posesori foarte multumiti de el.
#70
Posted 07 August 2019 - 05:06 PM
Claudiu, daca sunt asa multi multumiti de CF-uri de ce vrei tu sa le demonstrezi ca nu este un atv bun?
Pana la urma conteaza experienta fiecaruia cu aceasta marca. Daca ei sunt multumiti inseamna ca au ales si si-au setat asteptarile corect.
Si Crinel si Andrei s-au interesat mult inainte sa faca achizitia si sunt multumiti amandoi de comportamentul lui.
Este adevarat, Crinel din memorie a avut Linhai, CF, Suzuki KQ, din nou CF si iar CF. .....parca
#71
Posted 07 August 2019 - 11:34 PM
Sunt păreri(ale lor/ale mele) personale mai mult sau mai puțin subiective.. Dar pe lângă părerile personale este bine să existe și păreri realiste..
Eu nu sunt genul să mă mint singur și să nu susțin ceea ce știu și ce am simțit(când am mers cu ele).
Și BMW-ul are probleme pe la distribuție și se mai sparg motoare.. Dar asta nu înseamnă că îl poți compara cu un Logan.. (poate doar așa in mare.. că are 4 roti, volan.. etc.. Și nu sunt fan BMW).. Cam așa este și comparația ta.
Dacă tot avem pasiunea asta pe lângă părerile personale eu zic că e bine .să fim realiști și sa acceptăm si realitatea..
S-a tot vorbit de inovații și cât a inovat CF-ul.. (mai bine zis copiat). Și că japonezele sunt varză la inovații..si Bombardier-ul are un amarat de cadru care se rupe și la CF nu, Etc..(cam la nivelul ăsta s-a discutat..) Și dacă observi, după ce au sărit toți pe mine mi-am permis să întreb ce inovații folositoare au adus raportat la "primitive"? (eu le-am analizat, m-am documentat, dar poate eu si alții nu le-am văzut)..
Oare încă se uită la ATV-uri și nu le găsesc? (am fost puțin rau😀🤔)
Eu nu am zis că e cel mai rău.. Am zis doar că este supraestimat și să nu-l mai umflăm atât.. Să vedem puțin și realitatea că suntem pe un forum de Atv-uri și așa este normal.(din câte știu nu e forum CF).
P. S. Tgb nu e făcut în China și in opinia mea este un atv decent.
Sper sa nu fie cu supărare.
O seara bună.😉
#72
Posted 08 August 2019 - 12:54 PM
Vezi, de asta aceste discutii nu sunt constructive deoarece fiecare vrea sa arate ca ce are el e cel mai bun.
Comparatia dintre Logan si BMW este deplasata. Noi nu comparam CF moto 450 cu Can am 1000, este evident care este superior.
Comparam un CF moto 1000 cu un Can am 1000 dar si aici stim care este mai performant. Singura discutie este daca diferenta de 5000 euro dintre ele pentru unuii din colegii nostrii se justifica. Sunt unii dintre noi care nu dispun sau nu sunt dispusi sa cheltuie aceasta diferenta si vor sa stie daca le satisfac nevoile lor.
Chiar si asa, comparatia dintre BMW si Logan este discutabila, daca comparam o cazatura de BMW veche si un Logan nou eu as allege Loganul fara sa stau pe ganduri.
Si apropos, toate atv-urile sunt supraevaluate. BF paote este cel mai supraevaluat dintre ele.
#73
Posted 08 August 2019 - 03:56 PM
Eu am vrut sa cumpăr 4 pentru o pensiune.
2 450 și 2 550. Nu vrei să știi prețul real.(am oferta scrisa).
E deplasat sa vinzi CF la preț apropiat de Bombardier..(la aceiași cai este +500-700euro) și calitatea mult sub concurența.
Dar cum rămâne cu inovațiile raportate la "primitive" .. Încă nu le găsiți? 😀
Edited by schummy, 08 August 2019 - 04:03 PM.
#74
Posted 08 August 2019 - 04:25 PM
Nu cred ca ai dreptate, eu am fos in situatia in care am schimbat un CF 550 varianta cea mai bine echitapa cu un Can am 570 iar diferenta de pret la achizitie a fost de 2000 euro. Daca mai pun si accesorile cu care venea echipat CF-ul si promotia cu scut este o diferenta de pret de peste 3000 euro.
Nu cred ca ar cumpara nimeni un CF daca diferenta ar fi de doar 500 euro.
Nu vreau sa intru in polemici cu tine, doar incerc sa-mi spun punctual de vedere cat mai obiectiv.
Nu as recomanda niciodata un CF in locul unui Can-am, chiar daca can am-ul este cu motorizare mai mica, dar asta este parerea mea si este data de experientele personale cu cele 2 marci de atv-uri.
#75
Posted 08 August 2019 - 04:43 PM
Nici nu are rost comparația între ele..
Și vezi că CF 550 nu prea poți să-l compari la cai cu Bombardier 570(e prea mare diferență între ele) ..eventual cu 450.
Și și unul la unul este o diferență de aproximativ +-1000 euro. Diferența mai mult decât justificată.
Dar cum e cu inovațiile ? 😉 Vă tot uitați și nu le găsiți?
Sau v-ați documentat și nu sunt? 😀
#76
Posted 09 August 2019 - 07:45 AM
Salutari, eu tind spre japoneze, detin un king quad de care sunt destul de multumit.
Intradevar nu sunt mari diferente intre model vechi si cel nou, dar sunt construite destul de fiabil si cu siteme de tractiune care isi fac treaba foarte bine in teren.
Eu cred ca Suzuki nu este cu nimic in urma unui CF Moto, pe cf moto nu am vazut ceva mai special la cuplaje 4x4, diff, frana, motor, poate o mica diferenta la suspensie ( au adaugat acea suspensie cu gaz), care are nevoie de intretinere periodica.
Chiar am auzit replica urmatoare de la un posesor de cf moto x 8, pe aceiasi panta, aceliasi conditi, 2 pers pe atv, el a zis ca a fost cu acceleratia aproape blana la cf moto si a simtit limita atv-ului, in aceiasi zi la ora diferita si aceleasi conditi urcat panta cu king quad -ul si din ce spune el, i sa parut ca acesta nu sa chinuit de loc in urcare, iar eu pot confirma ca aveam acceleratia putin peste jumate.
Da recunosc, Cf moto a evoluat foarte mult fata de ce produceau cu ani in urma, dar nu au facut altceva decat sa ajunga in ,,pas cu lumea"
La un atv trebuie luat in calcul si consturile de intretinere pe perioada utilizari.
De exemplu la suzuki king quad eu as vrea sa aibe o frana de motor mai buna si sa pot comanda din magazin varianta cu telescoape fox, elka adica cele de competitie. Aici au ramas in urma.
Si eu am detinut un atv chinezesc la inceput, pot sa spun ca au limitelor si nu trebuie sa ai mari asteptari. Dar vorba aia ,, cat dai atat face"
O zi frumosa
#77
Posted 09 August 2019 - 08:12 AM
Ca si complectare, poate toate japonezele ar trebui sa produca si varianta lunga pentru 2 persoane.
Iar de cele americane nu ai ce spune, dar ca pretul este pe masura
#78
Posted 09 August 2019 - 08:34 AM
Asta am zis si eu in postarile mele, este o varianta de luat in calcul. Pt un anumit buget si un anumit segment, este o varianta buna.Da recunosc, Cf moto a evoluat foarte mult fata de ce produceau cu ani in urma, dar nu au facut altceva decat sa ajunga in ,,pas cu lumea"
Nu stiu de unde si pana unde atata agitatie pe tema asta! M-ar bucura sa vad poze de pe trasee decat discutii interminabile pe tema asta, probabil ca lumea nu mai se plimba cu atvul si prefera sa stea sa-l priveasca probabil de aici si atat testosteron.
Oricum partea buna este ca sau mai adunat ceva postari pe forum.
Edited by Andrei HD, 09 August 2019 - 08:38 AM.
#79
Posted 09 August 2019 - 11:38 AM
........... japonezele ar trebui sa produca si varianta lunga pentru 2 persoane.....
si motor de 1000 cm3
#80
Posted 09 August 2019 - 12:54 PM
Că toți producătorii au în "casa".