Jump to content



Photo

Dilema Achizitie X8 Vs 850 Xc


  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1 executivul

executivul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mircea
  • Telefon:0741212223
  • Marca ATV:CF Moto

Posted 27 August 2019 - 04:26 PM

Salutare ATVForumisti,

Sunt in pozitia de a achizitiona un ATV, ma intereseaza ceva exclusiv cu 2 locuri, folosit in principal pentru plimbari lejere in 2, drumuri de praf/piatra, fara off-road extrem, noroaie, pante abrupte.

Vreau nou, inmatriculabil cu nr negre sa-l pot lua si pe greci sau pe unde mai ajung. 

De Can Am cam n-am, de TGB cam fug din cauza gasirii pieselor si a preturilor, la ce am cautat pe net sunt mult mai scumpe ca la CF, si uite asa a ramas CF Moto sa fie!

Acum intre un X8 si un 850XC ce mi-ati recomanda?

Clar 850 XC e mai fain:

-latime mai mare, teoretic mai stabil, nu necesita distantiere,

-ambreiaj uscat,

-suspensii pe gaz reglabile,

-geometrie mai buna a suspensiei spate,

-aspect mai modern.

DAR am citit de probleme la ele:

-lipsa frana de motor,

-diferentialul ala auto deblocant spate care face zgomote/vibratii

-probleme cu rateuri/innecari la motor la 800 XC (modelul american ?!? care nu stiu daca e tot una cu 850 XC de la noi)

 

Multumesc pentru sfaturi!


  • 0

#2 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 27 August 2019 - 07:43 PM

Clar 850-ul e mai fain, insa eu am preferat ca de diferenta de pret dintre 820 si 850 sa iau accesorii, din punctul meu de vedere indispensabile.
Amintesc dintre ele scut, cutie, bullbar-uri (mai mult pt aspect, proiector (vizibiltate), toba sport si filtru (pt sunet) si mai ceva maruntisuri.
Acum cu probleme...nu stiu daca e sa ne blocam in ele, furnizorul o sa iti ofere garantie si se va ocupa de ele daca exista, 850-ul nu mai are ambreiaj, suspensia spate e superioara fata de 820 avand bratul ca si la can am, e mai lat putin, suspensia ce tine de telescop/arc e identica cu cea de la 820, frana de motor cred ca a fost remediata iar cu grupul spate e in curs sa se rezolve cu o rechemare. Cele cu innecarile nu am auzit inca.
Deci daca ar fi sa o iau de la inceput cu un buget putin superior fata de ce am avut as merge pe 850 sau 1000, daca ar fi acelasi buget as merge tot pe 820.
Alegerea e la tine
  • 0

#3 executivul

executivul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mircea
  • Telefon:0741212223
  • Marca ATV:CF Moto

Posted 27 August 2019 - 09:18 PM

...cu grupul spate e in curs sa se rezolve cu o rechemare...

Iti multumesc pt sfaturi, bugetul nu e cea mai mare problema, am gasit oferta la 850 cu cutie, mai ramane sa negociez un scut. Led bar gasim usor la pret modic, goarna pt urs la fel, de TS momentan nu am nevoie innocent.gif

Service-ul e o problema, sunt din Focsani/Vrancea si cum prin zona nu am service orice interventie inseamna carat jucaria, zile pierdute de la cabinet.

Inca nu m-am decis asupra unui dealer, MotoB am vazut ca are dealeri in judete invecinate: Buzau si Braila (90km) nu stiu daca fac si service acolo, Atvrom si Authentic doar in capitala (190km).

Ceva sfat legat de dealer? De la care sa iau? Ma intereseaza sa fie cat de cat serios la garantie.

Stii ceva concret legat de rechemarea pt grup la 850?


  • 0

#4 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 27 August 2019 - 10:12 PM

Eu si Andrei le avem de la Motoboom, pana acum suntem multumiti, nu am avut probleme, sau daca au fost minore, rezolvate pe garantie. Si eu am 83 km pe sens care ii fac la fiecare servisare si nu imi pare rau, cateodata eram satul sa ma tot bag sub el in cazul celorlalte atv-uri.
Cu grupul o sa stiu ceva zilele urmatoare.
  • 0

#5 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 28 August 2019 - 09:50 AM

Salut,

Legat de farana de motor la 850 sa sti ca sa rezolvat, primele modele nu aveau dar intre timp sa rezolvat(nu strica o intrebare la dealer). Grupul spate are acelas mod de functionare la ambele modele, difera doar carcasa(prinderi si forma). Asta eu zic ca nu e o problema, deja pt modelele 850/1000 se fac rechemari pt a schimba piesele din grup.

Un alt aspect de care trebuie sa sti este delimitarea, adica schimbarea unei parti din galeria de admisie si recalibrarea din soft a injectiei. Aici ai un cost si trebuie vb cu dealerul despre asta.

850 arata frumos, este mai lat si putin garda la sol mai mare. Din cauza ca nu mai are ambreajul umed cuplul este mai bun, se simte de la plecarea de pe loc.

Legat de dealer, eu am o colaborare veche si buna cu Motoboom Sebes. Pana acum totul a fost bine
  • 0

#6 executivul

executivul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mircea
  • Telefon:0741212223
  • Marca ATV:CF Moto

Posted 28 August 2019 - 09:53 AM

...Un alt aspect de care trebuie sa sti este delimitarea...

Mersi de info,

La L7e, cel cu nr negre am limitare? credeam ca doar la T3b se fac limitari...

Stii cumva cat de limitat ar fi? Intreb pt ca eu il vreau limitat, mai ales la inceput, paa ma invat sa controlez bestia si cu 220kg de calareti pe ea.


  • 0

#7 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 28 August 2019 - 10:03 AM

Limitarea nu se refera la viteza maxima de deplasare( oricum cele limitate nu trec de 70-80km/h). Ideea este ca motorul merge gatuit, nu are suficient aer si nici benzina. Am inteles ca la cele care sunt limitate nu merge rotund motorul si ca ar degaja mai multa caldura.
Eu, pe al meu, l-am delimitat de la inceput. Am avut grija ca in perioada de rodaj sa nu abuzez de el.

Daca vrei pana te obijnuiesti cu el poti sa ii mai limitezi cursa acceleratie din surubul de reglaj din spatele manetei de acceleratie.

Spor
  • 0

#8 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 29 August 2019 - 11:39 AM

La L7e, cel cu nr negre am limitare? credeam ca doar la T3b se fac limitari...


L7e sigur este limitat ca trebuie sa se incadreze in norma E4.
T3b, cred ca si asta este limitat pt ca trebuie sa nu depaseasca o anumita viteza de deplasare. Nu sunt sigur dar ma bine intrebi dealerul. Este posibil ca acest model sa aiba diferentialul spate blocat(la fel ca modelul vechi) pt ca acesta este inmatriculat ca tractor/utilaj si nu cred ca are vreo specificatie/ restrictie legata de diferentialul spate.
  • 0

#9 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 29 August 2019 - 01:16 PM

T3b - tractor auto forestier: teoretic limitat constructiv la 40 km/h. De aici si limitarea legala de a nu merge pe autostrazi si drumuri express unde viteza minima legala este de 50 km/h. 

 

Aici un link explicativ: https://www.atv-bomb...telesul-tuturor


Edited by Sergiu, 29 August 2019 - 01:18 PM.

  • 0

#10 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 29 August 2019 - 04:20 PM

Fostul cf520 era T3b, limitat electronic la 62 kmh, 820-ul imi e euro 4, a fost limitat/gatuit la admisie si e trecut in acte cu vit maxima 90 kmh, dar nu e limitat electronic de nici un fel depasind si aceasta viteza.
Cam oricare din acestea se pot elimina.
  • 0

#11 executivul

executivul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mircea
  • Telefon:0741212223
  • Marca ATV:CF Moto

Posted 29 August 2019 - 05:27 PM

Am vorbit la MotoBoom, din pacate au o politica pacatoasa de "confiscare" a avansului daca te razgandesti, iar eu totusi vreau sa vad live unul inainte de a ma arunca, sunt totusi 10k Eur...

Cei de la ATVRom sunt mai relaxati, mi-au zis ca daca ajung pe la ei pot incerca un X8 sau TGB 1000, dar 850 XC aduc abia in jur de 10 sept, sper atunci sa dau o fuga la ei sa vad unul live, mi-au confirmat ca daca ma razgandesc pt 850 XC avansul poate ramane pentru alt model, sau cu insistente poate fi returnat.

 

La T3b vs L7e la mine raspunsul e clar L7e, vreau sa pot iesi cu el din tara.

Despre delimitare cei de la MotoBoom mi-au spus ca e doar din soft, nu stiu sau nu vor sa stie despre admisie... De asemenea la MB nu au pomenit siguranta "buclucasa" de la ventilator, cei la ATVrom au mentional clar ca siguranta o schimba din start, iar grupurile noi nu mai au probleme.

 

Puteti sa-mi spuneti exact care are fi piesa fizica din admisie care da limitarea? Are diametru si cod diferit pentru limitat/nelimitat sau se scoate ceva din ea sau cum?


Edited by executivul, 29 August 2019 - 05:32 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto