Am incheiat ziua cu putin sub 60 de km. In ritmul asta termin rapid rodajul si ma programez saptamana viitoare la revizie.
Multumesc pentru sfaturi. Intre timp m-am obisnuit cu vibratiile si zgomotele lui. Disting cand cupleaza 4x4 sau diferentialele, restul zgomotelor le ignor. Trebuie insa sa recunosc faptul ca in sarcina motorul se aude placut
Stiu cum e cu evacuarile sport, am mers si eu in spatele unora care m-au zapacit. Altele mi-au placut... Akrapovic carbon, daca ma stiti ce vreau sa spun
Am descoperit si eu ca in 4x4 este parca mai stabil, sau mai bine zis, este mai inchegat, e aproape ca pe sine. Intoarcerile in U cu inclinatie mare am vazut de pe youtube ca necesita experienta, drept urmare nici nu ma gandesc la ele momentan. Daca e problem in da front, dam in da back!
In privinta echipamentului, m-ati ghicit: am purtat blugi. Am de toate in afara de un pantalon serios, lucru de care ma voi ocupa curand.
Am decis ca indicatorul de temperatura este imbecil. Ca idee, la pornire cand display-ul isi face pornirea se aprind 7 liniute la temperatura si 7 la nivelul de combustibil. Asta de benzina pare cat de cat in tema: am facut plinul, am mers 60 de km si a scazut de la 7 liniute la 5. Asta de temperatura insa, e pe planeta lui. Cu greu se aprinde prima liniuta dupa care cand apare a doua ventilatorul porneste imediat si nu se mai opreste decat cand ajunge din nou la o liniuta. Am avut pe vreo 3 motorete indicator din asta digital pentru temperatura si toate functionau altfel, mai ok dpmdv. Adica ajungeau progresiv pana la un 3 din 7 sau 4 din 8 (in functie de model) indicand temperatura optima. De abia cand trecea cu o liniuta peste optim (sau normal, cum vreti sa-i spuneti) de abia atunci pornea ventilatorul si readucea temperatura la nivelul setat. Sper ca ati inteles saga mea cu liniutele.
))
La distantiere ma gandeam si eu, chiar imi plac cum arata si m-ar ajuta si latimea in plus. Singura chestie este ca ma tem ca articulatiile sa nu aiba de suferit, adica sa le scad durata de viata la 1/2.