Jump to content



Photo

Cf Moto 600 Eps 2019


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Crocopter

Crocopter

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Vlad Razvan
  • Telefon:0722827467
  • Marca ATV:CF Moto 600

Posted 17 September 2019 - 10:03 AM

Salutare, din nou!

A ajuns utilajul si l-am descarcat la prima ora, totul in regula.

Cateva observatii:

1. Scoate un fum serios de PE evacuare, nu din. Cei de la Motoboom mi-au zis sa stau linistit ca este vopseaua care se arde si ca in 20 de minute de mers constant se va opri. Asa o fi? La acelasi capitol, mi se pare ca si tot carenajul de pe dreapta spate si stopul dreapta se incing foarte tare, o fi ok?

2. Are un buton de Rear Wheel Diff (lock & off). Cand ar trebui sa merg cu el blocat si cand nu? Din cate stiu eu, pe asfalt si in conditii de aderenta buna, ar trebui sa fie pe off, adica liber. Iar pe offroad ar trebui blocat, asa este?

3. Am mers doar 2 km cu el si nu am depasit 30 km/h pe asfalt, ca mi se parea foarte turat, aproximativ 4500 rpm. Cei de la Motoboom mi-au zis sa merg linistit cu maxim 60 pe asfalt, ca e ok. Asa o fi?

In rest ce sa zic, imi place. Ies acum la o tura cu el, dupa care voi posta mai multe poze si impresii.

Va salut!

Attached Files


  • 0

#2 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 17 September 2019 - 10:25 AM

Felicitari pentru achizitie! 

 

1. se arde vopseaua. E normal.

2. pe asfalt si pe drum uscat poti merge cu el pe liber. Pe drum alunecos, nisip, pietris, iarba, noroi, etc, o sa il cuplezi tu singur, cand vei vedea ca nu poti pleca de pe loc. :)

3. e normal sa mearga turat. Ai o transmisie CVT care se bazeaza exclusiv pe turatie. Mergi pana la 60 km/h fara probleme. Este nou, trebuie sa isi faca si el "uzurile" normale de lucru.

 

Iti recomand opriri dese, in perioada rodajului. Adica la fiecare 45 de minute sau o ora, sa faci o pauza de minim 10 minute. Macar primii 300-400 km.


  • 0

#3 Crocopter

Crocopter

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Vlad Razvan
  • Telefon:0722827467
  • Marca ATV:CF Moto 600

Posted 17 September 2019 - 10:47 AM

Super raspuns! Multumesc pitesti, m-ai linistit!

Inca o intrebare: cam cat ar trebui sa las motorul sa se incalzeasca pana sa plec de pe loc? Trebuie sa astept sa se aprinda vreo liniuta de la caldura? La motocicletr cand era frig asteptam sa vad apa la un 40-50 de grade, dupa care plecam usor. Cand era cald, dupa 30-45 de secunde plecam. Asta pare ca se incalzeste mai greu motorul... iar la relabti se raceste?! - aveam 2 liniute aprinse la apa dupa ce l-am mutat de ici colo, iar dupa 30 de secunde de relabti, scazuse la 1 liniuta.
E relanti, nu relabti, stiu
  • 0

#4 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 17 September 2019 - 10:57 AM

Exact ca la motocicleta. La prima pornire din zi de vara, il lasi sa mearga 2-3 minute pe loc si apoi pleci intr-un mers normal pana ajunge sa se incalzeasca. In zi de iarna, il lasi vreo 10 minute la prima pornire, apoi tot asa, linistit la drum, pana se incalzeste (vreo3-4 km).

In rest, la pauzele din zi, nu trebuie sa astepti. Il pornesti, iti pui manusile si pleci. Tot ca la motoreta.

 

Nu te baza foarte mult pe liniutele de la temperatura apei si, mai ales, de la rezervor. Pentru temperatura apei, trebuie sa urmaresti la ce liniuta iti porneste ventilatorul de racire, si sa ai grija cand apa trece de acea liniuta.

La rezervor, bagi ochiul in rezervor, ca sonda aia de combustibil tine intotdeauna cu ursul. Evident, fara sa aprinzi vreo lumanare, chibrit sau bricheta ca sa luminezi in interior. Ai lumina la "tilifon". Cand ii vezi fundul, sa stii ca nu mai ai mult. :)


  • 0

#5 Crocopter

Crocopter

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Vlad Razvan
  • Telefon:0722827467
  • Marca ATV:CF Moto 600

Posted 17 September 2019 - 01:49 PM

Ok. Am facut si prima plimbare lejera.

In privinta sportului:

Imi place, e o combinatie ciudata intre moto si auto, probabil ca imi va lua putin timp pana mi se va parea normal. Am fost pe drumuri pe care le-am facut cu motocicleta, ca sa fac o comparatie. Am mers mult mai incet decat cu enduro-ul dar si mult, mult mai confortabil. Pe masura ce am inceput sa il invat, am mers ceva mai tare, dar devine extrem de instabil la denivelari, asa ca trebuie sa am grija.

In privinta utilajului:

Prea devreme sa ma pronunt in privinta performantelor sau a fiabilitatii, dar m-am lamurit de feeling. Dupa multe motorete si masini japoneze si europene pot spune ca CF-ul se tine ok, in ciuda vibratiilor puternice, a scartaiturilor si partaiturilor specifice. Astea mai cu pedigree, Polaris sau Can Am, nu stiu cum sunt, poate ma lamuriti voi. Motorul mi se pare ca se aude extrem de tare (pe toate motoretele am avut evacuari sport si erau ok) iar la o tura mai lunga probabil ca devine deranjanta. Si se incinge tot atelajul pe partea dreapta destul de serios.

La final pun si cateva poze proaspete.

Attached Files


  • 0

#6 Nell64

Nell64

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • Gender:Male
  • Location:CJ
  • Nume real:Nelu
  • Telefon:Sony
  • Marca ATV:CANAM 850 MAX XTp & CANAM 650 MAX XTp
  • Numar ATV:CJ__XTX

Posted 17 September 2019 - 02:22 PM

Salut,

 

Noroc de achizitie  sa te binedispuna si sa-ti ofere satisfactia visata smile.png

 

La fel cum spunea si colegul pitesti daca mergi pe asfalt decupleaza diferentialul spate, adica sa traga doar o roata ca la masini..scapi de uzura prematura la grup si cauciucuri.

 

Orice motor cu aprindere interna e bine sa il lasi la pornire sa ajunga la o anumita temperatura, sa nu mai zic ca pe frig e o conditie obligatorie..motivele si cauzele se stiu, nu le enumar.

 

Referitor la stabilitate: stai linistit ca este muuult mai stabil decat il simti tu. Am un amic ce are moto si mi-a zis ca nu se poate "adapta" la atv ca nu se poate inclina ca pe moto smile.png))..si ca are impresia ca se rastoarna chiar si cand trece peste un chistoc de tigara. E oarecum normala senzatia (ma amuz cu un coleg de pe aici ca la inceputuri era o adevarata sedinta tehnica si de analiza cum sa treci peste niste urme uscate de tractor) iar azi mergem pe trasee de neconceput vreodata

 

 Si da, CF-ul este un atv foarte ok pentru gama lui, adica daca nu vrei extrem sau semiextrem, tehnic si de anduranta este super... Eu zic sa te obisnuiesti cu el pentru ca asa vei aprecia cele "cu pedigree" cum le zici si daca esti "virusat" de aceste masinarii, ai sau gasesti o trupa cu care sa iesi...fara glob magic iti prevad trecerea la alt nivel mai incolo...Si apropo, daca vrei poti sa pui niste distantiere la roti ca sa maresti ecartamentul si implicit cresterea stabilitatii...si care ajuta la riscurile cauzate de inclinarea laterala si care este cauza a peste 90% a accidentelor de atv..nu se rastoarna cand urca sau coboara (cu exceptiile de rigoare) se rastoarna la inclinari laterale..iar distantierele aduc un plus de diguranta

 

In rest ..drumuri bune, doamne ajuta, cum zic tiristii..smile.png

 

 

 

Motorul nu se aude extra galagios, e totusi un motor de atv nu masina de cusut...


Edited by apriliacluj, 18 September 2019 - 07:29 AM.

  • 0

#7 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 17 September 2019 - 02:23 PM

Vibratiile sunt normale. Este totusi un monocilindru. Si daca ar fi bicilindru in V, tot de vibratii ai fi avut parte. Scartaielile si paraiturile iarasi sunt normale. Isi umfla muschii si pocneste camasa pe el. :)

Motorul se aude tare pentru ca se dezlantuie fiara din el. Dar este un sunet frumos, o sa il adori. In privinta tobelor sport, mai vorbim dupa ce mergi o zi intreaga in spatele uneia.

De incins se incinge, si asta resimt toti cei care merg in blugi sau in pantaloni scurti. Aia care folosesc echipament de protectie nu resimt arsurile de pe partea dreapta. E normal sa se incalzeasca mai mult pe dreapta deoarece pe la nivelul pulpei trece teava de esapament.

 

Grija mare la intoarcerile de tip "U" in rampa sau in panta. Te rastorni usor. Si nu ezita sa folosesti 4x4 de fiecare data cand nu esti sigur. Ajuta enorm.


  • 0

#8 Crocopter

Crocopter

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Vlad Razvan
  • Telefon:0722827467
  • Marca ATV:CF Moto 600

Posted 17 September 2019 - 06:49 PM

Am incheiat ziua cu putin sub 60 de km. In ritmul asta termin rapid rodajul si ma programez saptamana viitoare la revizie.

Multumesc pentru sfaturi. Intre timp m-am obisnuit cu vibratiile si zgomotele lui. Disting cand cupleaza 4x4 sau diferentialele, restul zgomotelor le ignor. Trebuie insa sa recunosc faptul ca in sarcina motorul se aude placut :) Stiu cum e cu evacuarile sport, am mers si eu in spatele unora care m-au zapacit. Altele mi-au placut... Akrapovic carbon, daca ma stiti ce vreau sa spun :)

Am descoperit si eu ca in 4x4 este parca mai stabil, sau mai bine zis, este mai inchegat, e aproape ca pe sine. Intoarcerile in U cu inclinatie mare am vazut de pe youtube ca necesita experienta, drept urmare nici nu ma gandesc la ele momentan. Daca e problem in da front, dam in da back!

In privinta echipamentului, m-ati ghicit: am purtat blugi. Am de toate in afara de un pantalon serios, lucru de care ma voi ocupa curand.

Am decis ca indicatorul de temperatura este imbecil. Ca idee, la pornire cand display-ul isi face pornirea se aprind 7 liniute la temperatura si 7 la nivelul de combustibil. Asta de benzina pare cat de cat in tema: am facut plinul, am mers 60 de km si a scazut de la 7 liniute la 5. Asta de temperatura insa, e pe planeta lui. Cu greu se aprinde prima liniuta dupa care cand apare a doua ventilatorul porneste imediat si nu se mai opreste decat cand ajunge din nou la o liniuta. Am avut pe vreo 3 motorete indicator din asta digital pentru temperatura si toate functionau altfel, mai ok dpmdv. Adica ajungeau progresiv pana la un 3 din 7 sau 4 din 8 (in functie de model) indicand temperatura optima. De abia cand trecea cu o liniuta peste optim (sau normal, cum vreti sa-i spuneti) de abia atunci pornea ventilatorul si readucea temperatura la nivelul setat. Sper ca ati inteles saga mea cu liniutele. :)))

La distantiere ma gandeam si eu, chiar imi plac cum arata si m-ar ajuta si latimea in plus. Singura chestie este ca ma tem ca articulatiile sa nu aiba de suferit, adica sa le scad durata de viata la 1/2.
  • 1

#9 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 17 September 2019 - 10:07 PM

Si apropo, daca vrei poti sa pui niste distantiere la roti ca sa maresti garda la sol ecartamentul si implicit cresterea stabilitatii...


Hmmm, asta cum vine?


Edited by apriliacluj, 18 September 2019 - 07:30 AM.

  • 0

#10 Nell64

Nell64

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • Gender:Male
  • Location:CJ
  • Nume real:Nelu
  • Telefon:Sony
  • Marca ATV:CANAM 850 MAX XTp & CANAM 650 MAX XTp
  • Numar ATV:CJ__XTX

Posted 17 September 2019 - 10:16 PM

Ok, ecartamentul atunci...intelege omul la ce ma referthumbsup.gif Din cauza vitezei....am scris si eu cum scriu si doctori reteteleumnik.gif  cat mai citetzthumbup.gif 


  • 0

#11 Nell64

Nell64

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • Gender:Male
  • Location:CJ
  • Nume real:Nelu
  • Telefon:Sony
  • Marca ATV:CANAM 850 MAX XTp & CANAM 650 MAX XTp
  • Numar ATV:CJ__XTX

Posted 17 September 2019 - 10:26 PM

La distantiere ma gandeam si eu, chiar imi plac cum arata si m-ar ajuta si latimea in plus. Singura chestie este ca ma tem ca articulatiile sa nu aiba de suferit, adica sa le scad durata de viata la 1/2.

Poate daca ai face iesiri tehnice si dese, pe trasee grele, bolovanoase si care sa supuna la stress bratele, planetarele, pivotii,  rulmentii, etc  probabil ar fi un motiv de ingrijorare, desi personal nu cred in asta. 4-5 cm nu e jumate de metru si nici alea nu-s facute din plastic, da lumea tinde sa devina ultragrijulie cu jucariile ca parintii ce isi inchid in borcane virtuale copii sa nu pateasca ceva sau sa se imbolnaveasca si prima data cand scapa afara toate le ia si patzeste. E atv si e facut pentru asa ceva si cand e sa se duca se duce, numa daca nu-l tii in sufragerie scapa. Daca mai pui ca cel putzin o perioada buna tu vei avea nevoie de siguranta mai mult, stabilitate combinat cu trasee relativ usoare...concluzie: nema problema, fara grija.thumbsup.gif


  • 1

#12 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 18 September 2019 - 07:31 AM

sa ai noroc de tractoras! thumbsup.gif

benzina si diiiiii! scooter.gif

 

 

 

 

PS. si Nelu bineinteles la ecartament se gandea, nicidecum la ......garda la sol smile.png


Edited by apriliacluj, 18 September 2019 - 07:32 AM.

  • 0

#13 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 18 September 2019 - 08:07 AM

...am scris si eu cum scriu si doctori reteteleumnik.gif  cat mai citetzthumbup.gif

Asta mi-a placut ! thumbsup.gif cu totul ca aici cuvantul "doctori" mergea scris cu doi "ii", ca nu este doar unul.


  • 0

#14 Crocopter

Crocopter

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Vlad Razvan
  • Telefon:0722827467
  • Marca ATV:CF Moto 600

Posted 21 September 2019 - 02:44 PM

Si am ajuns la 140 de km. Totul bine pana aici, cu exceptia a 2 chestii minore:

1. A inceput sa scartaie o roata pe stanga, n-a fost bine gresata din start, cred.

2. Levierul de frana de parcare are un contact slab si in mers se tot deplaseaza, facand sa mi se aprinda in bord becul (P).

Oricum, de abia astept sa termin rodajul ca sa pot apasa acceleratia mai serios. Ma port cu manusi in perioada asta, am inteles ca asa e cel mai indicat.

M-am hotarat si la distantiere, ma gandeam la 3,5-uri. Sper sa nu am probleme la garantie, desi aceasta nu cred ca acopera si articulatii si/sau rulmenti oricum.
  • 0

#15 schummy

schummy

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:0765401389
  • Marca ATV:CAN AM RENEGADE XXC , BRUTE FORCE 750i

Posted 22 September 2019 - 10:11 PM

Salut,

Distanțierele afectează fiabilitatea.(cât de mult este greu de estimat.. conteaza mult de stilul de condus, pe unde mergi și de greutate).
Cât timp nu ai jocuri la articulații te ajuta la stabilitate.
In plus în opinia mea ajuta și la aspect.

Spor la mulți KM și să ai parte de jucărie.

Edited by schummy, 22 September 2019 - 10:14 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto