Jump to content



Photo

Cf Moto Sau Tgb


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 CF MOTO

CF MOTO

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Nume real:Florin
  • Telefon:0726675xxx
  • Marca ATV:Cf Moto
  • Numar ATV:CT 69 EPR

Posted 23 October 2019 - 12:25 PM

Salutare prieteni, long time no see.... Am vandut CF-ul de 520 si acum doresc sa achizitionez altceva. Can am nu ma intereseaza ca nu se potr inmatricula la politie Polarisul de 1000 parerea mea ca are pretul cam umflat si nu dau 14000 pe el si a mai ramas de ales intre CF Moto 1000 Eps si Tgb 1000 cel cu led.

Acum am avut CF am mers cu el 4700 intr un an si nu am avut probleme, TGB nu am condus. O sa detaliez ce imi place la fiecare in parte:

 

CF MOTO: In primul rand capacitatea rezervorului 30L si rotile pe 14, la TGB am pe 12 si capacitatea de 23L dar are farurile FULL LED ceea ce CF-ul nu are. Mai imi place toba ca vine centrata pe mijloc la TGB, dar bordul e urat tare fata de CF MOTO. Ca pret diferenta e undeva pana in 600 euro intre cele doua.

 

Intrebari dar prefer sa raspunda cei care au astfel de modele nu si cei care au citit sau din auzite:

 

Care este mai fiabil?

La TGB te mai arde la pulpa piciorului esapamentul?

Cei care le aveti si le conduceti ce probleme a-ti intampinat in exploatare? 


Edited by CF MOTO, 23 October 2019 - 12:32 PM.

  • 0

#2 executivul

executivul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mircea
  • Telefon:0741212223
  • Marca ATV:CF Moto

Posted 23 October 2019 - 12:34 PM

Salut,

Am CF Moto 850XC, aceeasi Marie cu X10-le cu alta plarie cu mai putini cmc.

Farurile sunt full LED!

Incalzeste gamba dreapta daca o tii lipita de carena, banuiesc ca la 1000 e mai rau.

Rezervorul e de 30 in carte, real 2X L, adica de la plin la gol (o liniuta) undeva la 19L au intrat, deci cu rezerva undeva la 24-25L.

 

Si eu am avut dilema intre astea 2 modele si am ales 850 XC, CF Moto pt pret/acces la piese si la dealer mai ok, 800cmc au fost de ajuns pt mine, nu vreau sa tractez busteni prin padure si altele, iar de diferenta de bani am luat remorca, lada, scut, casti, led-bar, scule, etc


  • 0

#3 CF MOTO

CF MOTO

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Nume real:Florin
  • Telefon:0726675xxx
  • Marca ATV:Cf Moto
  • Numar ATV:CT 69 EPR

Posted 23 October 2019 - 03:07 PM

Esti sigur ca faza lunga so scurta sunt pe led si nu xenon deoarece are lupă? Diferenta este de aproape 20 de cai si de pret de 500 euro deci clar merg pe cel de 1000 si la 520 frige tare de nu puteai tine piciorul langa carena si il puneam mai in spate. Pareri cei care au TGB ul
La 520 cand dispărea si liniuta si era gol mai aveam 2 litri deci tind sa cred ca are 30 de l

Edited by CF MOTO, 23 October 2019 - 03:09 PM.

  • 0

#4 executivul

executivul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mircea
  • Telefon:0741212223
  • Marca ATV:CF Moto

Posted 23 October 2019 - 06:33 PM

Cred ca sunt led, sunt proiectoare diferite, lupa doar pe scurta, ca la masina (la LandCruiser am led ambele, lupa pe scurta).
Led e mai ieftin si mai sigur decat xenon, nu cred ca s-ar fi complicat cu xenon.
Bat bine, dar cam sus, ok pt strada, in rest led bar rules.
Despre cai nu ma pronunt, ficare stie cata herghelie ii trebuie, cu cine si pe unde iese, eu am inteles ca unde trece miarul trece si 800 si chiar si 600, liniute nu fac cu el, curelele tin mai mult, consumul mai mare nu ma ajuta (enervant ca se termina mai repede rezervorul) si fiind primul atv am preferat mai mititel si mai bland.

LE din carte citire " headlights LED 12v 7Wx2"

Edited by executivul, 23 October 2019 - 06:41 PM.

  • 0

#5 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 23 October 2019 - 07:24 PM

Si la TGB si la CF si la CanAm vei resimti binisor la pulpa caldura de la motor si variator.

La TGB-ul pe care l-am avut chiar a deformat plasticul de la carena din partea stanga, deasupra variator. 

Am reusit sa mai reduc din caldura prin infasurarea transonului respectiv de esapament cu o banda termoizolatoare (cred ca pe baza de fibra de sticla... daca imi amintesc bine).

Personal folosesc la fiecare iesire fie ca-i vara sau iarna, parazapezi de la Decathlon (sunt mai subtiri si mai comode) pentru a ma proteja printre altele si de caldura respectiva. Isi fac treaba foarte bine.

 

Am observat la modelele mai noi de TGB ca au pus un ventilator (de tipul celui de calculator) pe carena din partea dreapta pentru a crea un curent de aer sub sa si a mai disipa caldura ce se acumula in zona respectiva ... nu stiu cat de eficienta si fiabila e solutia ...

 

La TGB-urile unor colegi din anii 2016-2017 inca mai existau problemele legate de rulmentul unisens (uzura prematura), pompa de benzina (nu mai facea presiunea corecta), basculele inca nu aveau bucse demontabile si daca capatau joc trebuiau schimbate cu totul!! probleme cu sistemul de deblocare inlaturare sa (se topea mantaua de la sufa dintre butuc cheie si blocatorul sa si intra mizerie, ingreunant pana la blocarea actionarii din cheie)

 

Atuul TGB-ului de 1000 ar fi puterea si agresivitatea cu care pune la roata puterea dar nu si fiabilitatea, geometria si suspensia ...


Edited by Sergiu, 23 October 2019 - 07:27 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto