Adirpe 1709: nu l-am pierdut...,eu l-am pus acolo acum un an, in caz ca trec prin zona si o sa am nevoie
Raoulexus: cu siguranta trebuie sa mai facem o iesire cu jucariile din posesie si sa ne desfatam cu niste&more
Posted 10 December 2019 - 02:17 PM
Adirpe 1709: nu l-am pierdut...,eu l-am pus acolo acum un an, in caz ca trec prin zona si o sa am nevoie
Raoulexus: cu siguranta trebuie sa mai facem o iesire cu jucariile din posesie si sa ne desfatam cu niste&more
Posted 09 April 2020 - 08:36 PM
Salutare lume!
Dupa cum am promis in primul post, revin cu impresii despre ultima mea jucarie:
1. Motorul pot sa afirm ca e o bijuterie, prin felul in care se tureaza si livreaza puterea, liniar, pe toata plaja de turatie. Cei 91 Cp, transporta atv-ul si pilotul fara nici cel mai mic efort, lasand impresia de "putere nelimitata".
2. Modul ITC, chiar contribuie la ajustarea unui comportament potrivit, in functie de aplicatia in care se foloseste atv-ul, adica:
-Modul Work, scade sensibil raspunsul acceleratiei, aceasta devenind foarte modulara, permitand un control foarte fin, atat a vitezei de deplasare pe trasee foarte tehnice, cat si o angajare mai lina a cutiei de viteze.
-Modul Comfort, e modul normal ca la orice atv.
-Modul Sport, creste semnificativ sensibilitatea manetei de acceleratie, manifestandu-se printr-un comportament, as putea spune, chiar brutal. Acest mod, eu il vad potrivit, pt "galopat" pe forestiere de viteza, sau pe portiuni de traseu, unde se cere un start in tromba, gen: iesit din blocaj zapada, noroi, etc.
3. Maneta de acceleratie electronica(deci fara cablu), necesita o forta mai mica de actionare comparativ cu cea pe cablu, astfel incat, dupa o zi de atv-eala, nu am mai avut probleme cu amortirea degetului mare.
4. Suspensiile reglabile Fox, un mare plus, care impreuna cu barele stabilizatoare fata+spate, asigura o tinuta de drum foarte dinamica(daca se vrea asta). Telescoapele, au 3 trepte de reglare a cursei de compresie, reglaje care iti permit setari oarecum de baza(pt o suspensie sport). Cele cu adevarat sport( Fox-urile care echipeaza modelele XXC), au si reglaje de rebound, viteza mica si mare de compresie. Inclin sa cred ca pt un utilizator "de rand" cum sunt eu, sunt suficiente...deocamdata. Comparativ cu suspensiile clasice pe ulei, pe care le-am avut pe 650, atv-ul nu mai face atat de mult balans, fata-spate, dreapta-stanga, asta traducandu-se prin o tinuta foarte buna la trecerea peste obstacole(bolovani) si permitand atacarea cu o viteza net superioara virajele, fara a avea senzatia de rasturnare
5. Am sesizat ca au imbunatatit servodirectia, in sensul ca merge muuult mai usor. Imi place!
6. Modele din 2019 incepand, au un ecartament marit cu 5 cm, fata de modelele anterioare. Intr-adevar stabilitatea laterala este imbunatatita, dar am mai plusat si cu 4 distantiere de 3 cm/bucata, ca sa nu am probleme la trecere longitudinala a ravenelor.
7. Anvelopele Kenda Bear Claw HTR, foarte bune la zapada afanata si pamant moale dar submediocre la zapada batatorita inghetata si pamant umed batatorit. Nu am avut probleme la traversarea longitudinala a unu plan inclinat, pastrandu-si trasa. Cu toate ca au 8 pliuri, fiind radiale, daca scazi presiunea la 0.3 bari, preiau cu succes denivelarile traseului si "musca" bine din suprafata de rulare. Inca nu stiu cum rezista in timp dar ramane de vazut.
Bogdan_bc, din ce am testat si vazut in actiune, am remarcat doua difetente notabile intre 1000 si 1000R 2019:
- am senzatia ca cel omologat T3, are harta de functionare a motorului modificata si implicit cred( sper sa nu gresesc) ca are limitata viteza la 105 km/h, adica suficient dar pare ca noua harta il tempereaza oleaca. Ma asteptam sa fie mult mai brutal decat fostul meu 650. Am testat si 1000 din 2017 si l-am simtit mai puternic. 1000R este model international fara omologarea T3, asadar fara limitari si l-am simtit mai "pe gustul" meu. Te rog sa ai in vedere faptul ca parerea de mai sus, este a unui amator si este cat se poate de subiectiva:)
-1000R are diferential ViscoLok QE, adica blocabil daca o roata se invarte ~juma' de tura in gol
1000 T3 are diferential clasic deschis, fiind controlat de sistemul de franare ABS, adica atunci cand o roata pierde tractiunea este franata si puterea trimisa catre roata cu aderenta, pana la stabilizarea tractiunii. Inca nu stiu care dintre sistemele de tractiune este mai eficient.
Posted 09 April 2020 - 09:24 PM
Posted 10 April 2020 - 07:48 AM
benzina si diiii Aline!
Posted 10 April 2020 - 08:26 AM
Posted 10 April 2020 - 09:57 AM
Distantierele imi poti da un contact de unde le ai luat?
https://atvmotoshop....oduct_id=193216
Astea le am atat eu cat si cativa dintre prietenii cu care ies. Ai grija la cuplul de strangere (ideal de avut o cheie dinamometrica)! Eu am folosit ~90 Nm, atat la montarea distatierelor cat si la prinderea rotiilor pe distantiere
Posted 10 April 2020 - 10:17 AM
Posted 10 April 2020 - 11:07 AM
Frumoasa prezentarea si detaliata, dar eu zic ca trebuie sa iti cumperi ,, 1000 RR S" care urmeaza sa apara
Posted 10 April 2020 - 12:07 PM
Posted 10 April 2020 - 04:55 PM
Posted 10 April 2020 - 05:52 PM
...retorica sau...?)); daca ai un stil mai dinamic de condus si renegade nu e pt tine, atunci outlanderul 1000R este tot ce iti poti dori
Posted 10 April 2020 - 07:38 PM
...retorica sau...?)); daca ai un stil mai dinamic de condus si renegade nu e pt tine, atunci outlanderul 1000R este tot ce iti poti dori
Cred ca ii este suficient 800r-ul pe care il are acum.
Mai ales ca are si o pauza in ateveala.
Pina una alta sa ne mai vedem la turele lungi.
Macar de 2-3 zile
Posted 10 April 2020 - 09:56 PM
Posted 10 April 2020 - 10:50 PM
Cu siguranta Claudiu, ca cei 71 Cp ai modelului tau, sunt mai mult decat suficienti pt parcurgere oricarui traseu. Pana mai ieri, am avut un atv cu 62 Cp cu care am parcurs aproape 10000km/2 ani si am fost foarte multumit de prestatiile lui. Singurele momente cand am simtit nevoia de putere mai mare, au fost in zapada mare, unde 650-ul nu putea sa invarta rotile la fel de repede ca si miarele, rezultand o inaintare greoaie sau chiar impotmolire. Eu sunt genul de individ, care de regula foloseste toti "calutii" utilajului din dotare si in acest context, ma ghidez dupa principiul"cu cat mai multi, cu atat mai bine"(il aplic si la autoturisme) In concluzie, cred ca daca se doreste, cativa "caluti" in plus, nu strica niciodata ci din contra, vor contribui la factorul "FUN"
Posted 22 April 2020 - 07:27 PM
Urmeaza sa pun poze de la diferite iesiri, enjoy:
Pozele sunt de la Tura de "rodaj" Lacul Dragan
Posted 22 April 2020 - 08:44 PM
Nu'mi plac! ... ca nu's si eu
Posted 22 April 2020 - 09:12 PM
poza 2....
dupa colt se afla gratarul
Posted 23 April 2020 - 05:38 PM
Bai frate , cat de frumos poate fi .....
Haiducie ...
Edited by cleoclod, 23 April 2020 - 05:38 PM.
Posted 23 April 2020 - 11:27 PM
Iesire pe Valea Doftanei
Posted 25 April 2020 - 12:03 PM
Iesire in zona Albota