Multumesc, da, cam asa se pare ca este piata.
Personal asi exclude din aria de cautare Honda care este prea putin populara in Europa.
PS. ai uitat sa incluzi in tabel Suzuki KQ.......sau a fost intentionat ?
Posted 22 January 2020 - 10:21 PM
Multumesc, da, cam asa se pare ca este piata.
Personal asi exclude din aria de cautare Honda care este prea putin populara in Europa.
PS. ai uitat sa incluzi in tabel Suzuki KQ.......sau a fost intentionat ?
Posted 22 January 2020 - 10:30 PM
Edited by bogdan0401, 22 January 2020 - 10:36 PM.
Posted 25 January 2020 - 04:22 PM
Edited by larry, 25 January 2020 - 04:24 PM.
Posted 25 January 2020 - 06:09 PM
Salut larry ! bine ai revenit !
Ai perfecta dreptate ce ai spus vis a vis de Honda.
Posted 26 January 2020 - 11:47 AM
EPS-ul face toti banii, mai ales in cazul versiunii lungi si calarit de 2 persoane. Pot spune ca nici nu ar trebui sa iei in consideratia varianta fara EPS.
EPS-ul nu e moft cum ar zice unii precum cumatra vulpe despre struguri ...
Confirm eu ca 520L EPS merge blana
Posted 26 January 2020 - 01:49 PM
Posted 26 January 2020 - 02:37 PM
Daca iti plac Hondele mergi pe marca asta , dar iti asumi avantajele dar si restul inconvenientelor.
Posted 26 January 2020 - 03:27 PM
Posted 26 January 2020 - 04:50 PM
Posted 26 January 2020 - 04:59 PM
si pe spate cum era suspensia la honda ? Ai mers doar pe asfalt ?
Posted 26 January 2020 - 08:36 PM
Edited by schummy, 26 January 2020 - 08:40 PM.
Posted 27 January 2020 - 03:03 PM
................. în defavoarea CF-ului..
Ai tu ce ai cu galbejitii de chinezi ......cred ca te-au suparat tare de tot.
Posted 27 January 2020 - 11:26 PM
Posted 28 January 2020 - 12:34 AM
Posted 28 January 2020 - 09:28 AM
Ideea de baza este bugetul. Nu cred ca s-a facut vreodata dezinformare pe aici. Dar da, avem buget limitat si ne-am dori (adica visam) chestii noi si mega puternice.
Dezinformarea este in sufletul nostru, deoarece ne dorim mereu mai mult iar sacrificiile pe care le facem sau ar trebui sa le facem sunt destul de mari. Si incepem sa ne mintim.
Posted 28 January 2020 - 09:37 AM
@Schummy, totusi vorbim de un buget restrans. Nu poti sa-ti iei 'Mercedes' daca ai bani doar de Tico.
Sau mai exact nu poti sa-ti iei un CanAm, Yamaha, Honda, etc 'obosit' rau de tot in defavoarea unui CF mai nou.
Dupa cate am citit eu mi-am facut o idee si am ajuns la concluzia ca la acest buget de ~approx 4000e mai bine iti iei un CF. (asta e parerea mea, de accea postam aici pareri si tare mi-as dori pareri sustinute).
Ca un exemplu cat de cat relevant:
Se cumpara un Yamaha Grizzly 700 - ~ 10.000 km, ~2010 intr-o stare .. nu prea buna (intr-adevat mai perfomant ca un CF nou) (la acest buget eu nu am gasit nimic in stare relativ buna). Aici apar intrebarile : Anii isi pun amprenta peste componentele ATV-ului, cablaraie, etc, indiferent cat de calitative ar fi, apoi --- Ce probleme are? Cat te costa sa le faci? Cat te costa schimburile? Cat te costa piesele? Cum a fost exploatat? Ce problema ascunse poate avea avand in vedere o varsta inaintata. (normal ca te uiti la aceste aspecte din moment ce ai un buget restrans inseamna ca nu iti permiti nici sa bagi 'inca pe atat' in piese)
Se cumpara un CF 500-600 -~ 2016-2019 , intr-o stare buna (nu comparam la performante cu Yamaha). Avand un an mai bun, cauti unu care se vinde cu reviziile facute la timp, atestate cu cv facturi, km mai putini , componentele nu sunt asa 'coapte' din cauza timpului desi calitativ sunt mai slabe ca la Yamaha. Apoi iti pui si aici intrebarile de mai sus mai putin cateva din ele. (cred ca ati ghicit care). Apoi dupa ce iti faci toate calculele iti dai seama ca pretul care mai trebuie sa il bagi in el este MULT mai mic fata de prima varianta.
(deoarece sunt la munca si nu imi permite timpul foarte mult am incercat sa scriu cat de cat cv pe scurt, sper ca pe inteles pt cine vrea sa inteleaga)
Totusi eu sunt deschis si vreau sa aud si alte pareri dar urmate de argumente. (Pur si simplu nu are rost sa scriem ia-ti de ex CanAm sau cine stie ce brand-uri de renume scumpe care la acesti bani sunt niste putregai-uri pur si simplu) - este absurd.
Posted 28 January 2020 - 11:04 AM
Tinad cont de discutile de mai sus, te astept sa facem 2-3 ture de atv-eala pe trasee medii ca si dificultate ( dupa ce iti cumperi un CF MOTO 450, 520, 550, 600, ) sa vedem cum se descurca in teren fata de un atv mai vechi gen yamaha, suzuki, honda, polaris, can am, artic cat, kawasaki .
Si sa il vedem la joaca asa macar un 3000 Km/an, atunci sa imi spui cata intretinere bagi si cate piese schimbi la el.
O zi frumoasa
Edited by adirpe1709, 28 January 2020 - 11:07 AM.
Posted 28 January 2020 - 12:56 PM
Tocmai am precizat ca nu comparam performantele per total atat in teren accidentat cat si pe asfalt intre cele chinezesti si cele japoneze/americane.
Ca subiect putin off topic dar legat direct de discutiile de mai sus detin un Passat 2012 si un Logan 2010.
Passat - schimb distributie, filtre, ulei + alte probleme ce au aparut pe langa gen xenon, webasto, etc am ajuns la niste sume nu chiar mici (intr-adevar am confort, putere, etc)
Logan - schimb distributie, filtre, ulei + alte probleme planetare, discuri, suspensie, etc - "mizilic".
Aman2 fac acceasi lucru. Te duc in punctul A in B. Ideea e cum parcurgi perioada din A in B. Prin Confort , siguranta, etc - la un pret ridicat sau confort nu prea , siguranta .. nu prea, etc la un pret redus ?
Cam aceeasi poveste e si aici... nu are rost sa continuam discutia pe aceasta tema.
Haide cu pareri relevante si sustinute de argumente. Nu are rost sa dezinformam si la fel nu are rost nici sa aspiram la lucruri care nu ni le permitem. (defapt are rost sa aspiram.. dar degeaba)
Posted 28 January 2020 - 01:14 PM
Posted 28 January 2020 - 01:15 PM
Dece crezi ca este plin pe net la vanzare cf moto aproape noi si cu putini kilometri, pentru ca sunt foarte bune si isi fac treaba?
Daca citesti atent acest forum , o sa constati ca destul de multe persoane au cumparat cf moto si la scurt timp la scos la vanzare.
Totusi este un sport scump, iti trebuie bani sa cumperi jucaria si iti trebuie mai multi bani sa o intreti corespunzator.
Si poate, noi astia care va spunem de atv-uri cu renume, ne-am cam saturat ca la fiecare iesire sa va ajutam sa treceti anumite portiuni pentru ca: nu iti merg cuplajele de 4x4, difflock, ramane suspendat, nu are forta sa treaca, se strica subit, nu mai porneste, ramane fara curent din senin si nimeni nu stie ce are, avari lipsa ulei desi totul este ok, astea le-am intalnit eu. Asta vorbesc de atv-uri relativ noi, in perioada de garantie.
Dupa care va suparati ca nu vrem sa va mai mai luam in ture cu noi.
Este logic sa nu mai vrem asta cand eu trebuie sa te tractez, sa te scot cu troliu, sa te ajut sa urci o panta, adica sa ii dau forja la atv-ul meu sa te scot din impas.
Poate o sa spui ca sunt rau, dar asta este viata.
O zi frumoasa