Atv ~ 4000
#121
Posted 04 February 2020 - 10:16 PM
#122
Posted 05 February 2020 - 07:55 AM
aoleu, vai vai vai......
tu nu compari mere cu pere, deja compari mere cu vinete....
#123
Posted 05 February 2020 - 11:33 AM
Adevarul e ca Arctic Cat XC e facut de Kymco intr-adevar dar are unele modificari desi sunt identice. Gen rezervor mai mare, alta suspensie, etc
Mai pe scurt e un Maxxer 450i imbunatatit de AC.
Edited by bogdan0401, 05 February 2020 - 11:34 AM.
#124
Posted 05 February 2020 - 03:26 PM
Detin un XC450i si sunt foarte multumit de el, de acea pot sa il recomand. Nu am facut extrem cu el, nu ma omor dupa asa ceva, dar pe partea de plimbare, trasee usoare si chiar medii ca dificultate, se descurca foarte bine. Prietenii cu care ies, au si Can am, Polaris si toti facem acelasi traseu, Arctic Catul nu se lasa mai prejos la nimic.
Iti doresc spor la cautat si la cumparare!!!
#125
Posted 05 February 2020 - 04:49 PM
Ai urcat 2 persoane pe el ? Cum se descurca ?
#126
Posted 05 February 2020 - 07:18 PM
Inconvenientul este ca nu ai suficient spatiu ptr 2 persoane, ca sa stai confortabi, daca au un traseu mai lung. Eventual se poate monta scaun suplimentar, eu personal nici macar nu am cautat!!!
#127
Posted 07 February 2020 - 12:50 AM
Am un Cf Moto Goes, 2012, 4000km rulati , e totul.nou pe el, piese schimbate noi ,
il vand sa iau ceva mai mare.
daca vrei poze si video, 0723774941, da-mi mesaj pe watsapp ,
motor identic de cf moto, plus piese ,
ca banii e ieftin la.piese, consum mic, putere destula sa te satisfaca .
Edited by apriliacluj, 07 February 2020 - 10:59 AM.
cosmetizari, AI OMORAT LIMBA ROMANA!!!!
#128
Posted 11 February 2020 - 05:19 PM
În urma unor evenimente neplăcute(ce tine de fiabilitate).. A trebuit să cautam o planetară de CF.
Bogdan.. Când ai afirmat că piesele de CF sunt ieftine pe ce te-ai bazat?..
Am constatat cu mare uimire ca o planetară de CF este cât una de Bombardier.. 😒..
Capetele de bara cu 15 lei mai scumpe ca la BF-ul meu... Si un rulment unisens 1400 lei.. 😞
Deci asta cu piesele ieftine la CF.... Poate în China..
#129
Posted 11 February 2020 - 08:11 PM
...........Am constatat cu mare uimire ca o planetară de CF este cât una de Bombardier.. ..
Capetele de bara cu 15 lei mai scumpe ca la BF-ul meu... Si un rulment unisens 1400 lei..
Deci asta cu piesele ieftine la CF.... Poate în China..
Adica : Care este pretul planetarei, care este pretul capetelor de bara CF/ Bombardier............. ?
Ca sa discuitam pe concret, poate cunosc colegii de pe forum surse mai bune ?
Te intreb asta inainte de a aparea din nou discutii contradictorii chinezi vs japonezi.
#130
Posted 11 February 2020 - 09:42 PM
560 capăt(exterior) planetara.. Si aftermarket 460.
Capete bara pe o parte( vin doar amândouă)- 170lei (aftermarket/ All Balls).
Pentru Bombardier era 570 toată planetară.
Pe capetele de bara la BF am dat 155 lei/ set.
Deci ce e așa de ieftin?
#131
Posted 11 February 2020 - 10:15 PM
Deci ce e așa de ieftin?
Nu te pot contrazice deoarece nu cunosc preturile...
Dar hai sa vedem si parerile colegilor, cum am mai spus poate exista anumite surse de piese cu preturi mai bune....sau poate nu ?
Poate CF-ul este ieftin la achizitie si scump la intretinere ...........?
#132
Posted 11 February 2020 - 10:25 PM
Daca vorbim de AllBalls, poate ar trebui sa punem in discutie nu numai pretul
Sugestia este sa mergeti la unele repere pe original
si atunci sa va asteptati la preturi nesimtite si pentru Bombardier si pentru CF Moto
#133
Posted 11 February 2020 - 10:59 PM
#134
Posted 12 February 2020 - 07:47 PM
E ciudat cum unii cumpara branduri de top care printre alte atuuri il au si pe cel al andurantei / fiabilitatii ca apoi sa le carpeasca cu piese aftermarket de o calitate inferioara ... Probabil acestia au mizat pe celelalte atuuri cand au brandul de top.
Inteleg deciziile in situatiile in care piesele aftermarket sunt cotate cel putin la acelasi nivel calitativ sau superioare ca originalele, dar de cele mai multe ori criteriul de alegere este pretul cel mai mic ce se va reflecta, nu de putine ori, si in calitatea materialului din care e facuta piesa sau a tolerantelor.
Spre exemplu AllBallast nu au un renume tocmai bun in ceea ce priveste piesele articulate (capetele de bara), bucsele sau rulmentii ... acestea vor avea o durata de viata si rezistenta mai scazuta la stres fata de originalele BRP / Polaris / Suzuki / Honda ... dar poate vor fi comparabile calitativ cu cele de pe ATV-urile ale marcilor mai de buget.
Si eu am constatat cu stupoare (din experienta) ca de multe ori piesele de CF Moto / TGB sunt cel putin sau chiar mai scumpe ca cele de BRP - Can Am
#135
Posted 12 February 2020 - 07:59 PM
Acum o să vad cât o să țină.
Dar am rămas uimit când am văzut că la CF au fost mai scumpe... Mai ales că mai toți pe aici spun că sunt ieftine la întreținere...
#136
Posted 12 February 2020 - 08:54 PM
Intradevar si criteriul disponibilitatii conteaza in unele situatii cand asteptarea originalelor nu se justifica sau nu este posibila.
Paradoxal cam asa este, daca vrei sa faci revizii si servisare cu piese originale CF Moto sau TGB iesi de cele mai multe ori la fel sau daca nu chiar mai scump decat Can Am iar intervalele de servisare cum similare.
Acest lucru poate fi relativ usor verificat comparand preturile publice pentru piesele / consumabilele uzuale sau cele stiute ca pica cu o frecventa mai ridicata (curele, rulmenti, inclusiv cel de uni-sens, pompa benzina ...)
#137
Posted 12 February 2020 - 10:44 PM
Salutare colegi, ma bucur ca discutiile continua, dar ati observat ca intre timp "s-a furat mireasa ?".......
Adica Bogdan, initiatorul topicului nu a mai aparut din 5 Februarie ? ......
#138
Posted 13 February 2020 - 12:55 AM
Poate ne surprinde cu o prezentare de atv.
#139
Posted 13 February 2020 - 10:18 AM
Attached Files
#140
Posted 13 February 2020 - 11:25 AM
Chiar arata bine !
Oricum dar este de o singura persoana, esti constient de asta?