Jump to content



Photo

Visco-Lok Vs Btc ( Brake Traction Control ) Can-Am Outlander 450 Max Dps .abs , T3B 2020,


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 stefanmihaita26

stefanmihaita26

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Mures
  • Interests:Drumetii , informatii si altele
  • Nume real:Mihaita Stefan
  • Telefon:(0746) 922 517
  • Marca ATV:Kymco MXU 500 IRS
  • Numar ATV:MS01792

Posted 19 January 2020 - 12:53 AM

Buna ziua !
Mi-am cumparat de curand un Can-Am Outlander Max 450 model 2020 cu ABS si DPS si am constatat imediat ca in descrierea produsului nu se mai regaseste Visco-Lok-ul , asa cum stim ca sunt dotate aceste atv-uri de mult timp ci un anume BTC tradus ca Brake Traction Control. Nedumerirea mea este daca acest sistem inlocuieste Visco-Lok-ul sau se refera la altceva ! Daca il inlocuieste , de ce il inlocuieste ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri .
  • 0

#2 raoulexus

raoulexus

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:raoulexus
  • Telefon:cu antena
  • Marca ATV:Commander/L200
  • Numar ATV:B881BRB

Posted 19 January 2020 - 10:32 AM

Hello!

 

Vechea generatie de 450 aveau "grup fată" visco-lok, nu visco-lok QE (quick engage) Un diferential usor mai lenes decat la modelele 570-1000.

 

ViscoLok autoblocheaza puntea fata atunci cand una din roti pierde aderenta. Blocarea survine dupa apx. trei rotatii complete.

 

ViscoLok QE face aceeasi treaba doar ca blocheaza dupa un sfert de rotatie in gol pe partea care patineaza.

 

Cele doua sisteme sunt pur mecanice si se bazeaza pe un mic ambreiaj care se inchide sub presiunea generata de roata care se invarte in gol, gen Limited Sleep Differetial LSD

 

De la generatia 2018 in sus pe unele variante europene de Outlander si Renegade se foloseste diferential clasic, de tip deschis, care nu se mai blocheaza total. Puterea transmisa la roata este controlata de computerul ABS prin senzorii de rotatie. Daca sistemul ABS by Bosch detecteaza ca o roata față patinează, o franeaza usor, trimitand cuplu catre roata opusa pana cand se restabileste tractiunea in mod egal.

 

Tot sistemul asta controleaza si puterea motorului, pentru a preveni blocarea transmisiei CVT la franari bruste pe suprafete alunecoase.

 

Asteptam o prezentare a utilajului tau si poze bineînțeles

smile.png

 


  • 0

#3 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 19 January 2020 - 11:58 AM

Si in teren, care din sisteme este in avantaj? Sau, altfel intrebat, daca a folosit cineva ambele sisteme, cum se simt?
  • 0

#4 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 January 2020 - 08:10 PM

Buna ziua !
Mi-am cumparat de curand un Can-Am Outlander Max 450 model.................

Buna ziua, pana la intrebari de domeniul tehnic nu ar fi fost mai indicat sa incepi cu o prezentare a ATV-ului insotita de imagini ?

Ce zici ?...............Dar nu este nici acuma tarziu, chiar asteptam prezentarea. snitch.gif

 

PS. Titlul topicului pot sa ti-l modelez pentru a nu ramane asa pe viata. snitch.gif


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto