#1
Posted 02 September 2020 - 05:25 PM
#2
Posted 03 September 2020 - 07:18 AM
bravos!
sa te bucuri de tractoras, numa bucurii si multi km impreuna!!
PS. de curiozitate, cam la cat a iesit operatiunea de reconditionare? (total piese si manopera)
...bineinteles daca nu-i confidential....
sau vorba aia, cat a fost totalul pt un UTV second, dar care totusi e aproape nou
#3
Posted 03 September 2020 - 07:42 AM
Multumesc Bogdan pentru aprecieri, ma bucur daca sfaturile mele ti-au fost de ajutor.
#4
Posted 03 September 2020 - 10:20 AM
bravos!
sa te bucuri de tractoras, numa bucurii si multi km impreuna!!
PS. de curiozitate, cam la cat a iesit operatiunea de reconditionare? (total piese si manopera)
...bineinteles daca nu-i confidential....
sau vorba aia, cat a fost totalul pt un UTV second, dar care totusi e aproape nou
Multam fine!
UTV-ul m-a costat 9000 Euro iar reconditionarea m-a costat aproximativ 1500 Euro (1000 Euro mandatory stuff: amortizoare, instalatie electrica, lichide si 500 Euro Nice to Have: Troliu, Carlig Remorcare), deci 10500 Euro toata distractia!
#5
Posted 03 September 2020 - 02:36 PM
zic ca ai iesit bine de tot, ai un tractoras misto aproape nou nout la pret super-conveniabil!
#6
Posted 03 September 2020 - 02:41 PM
Multumesc Bogdan pentru aprecieri, ma bucur daca sfaturile mele ti-au fost de ajutor.
Sfaturile tale au fost de mare ajutor CHRYS. Fara ele, imi luam un ATV cel mai probabil sau daca ajungeam cu el (UTV) in service oficial, probabil plateam un deviz cat jumatate din valoarea lui. Cu prima ocazie o sa te cinstesc!
#7
Posted 03 September 2020 - 02:42 PM
si ce, noi ceilalti nu??
asta-i discriminare!
huooo
#8
Posted 03 September 2020 - 02:46 PM
zic ca ai iesit bine de tot, ai un tractoras misto aproape nou nout la pret super-conveniabil!
Yep, si eu zic ca am platit un pret bun pentru el, corect poate. In timpul procesului de restaurare, recunosc ca am mai avut momente de regret vazand ca de tot ce mi-a fost teama am avut parte, insa dupa ce m-am urcat prima data in el ... si am descoperit si butonul de sport ... well, viata mea s-a schimbat total !
si ce, noi ceilalti nu??
asta-i discriminare!
huooo
Cinstesc pe toata lumea, mai ales ca am si remorca basculabila la el, deci e loc ca lumea! . Nu facem discriminari pe aici, mai ales dupa evenimentele din ultima vreme!
Tot la discutiile despre tractoras, a incercat pana acum cineva sa isi faca polish la un parbriz pentru asa ceva din policarbonat sau ce mama lui e ala, ca sticla nu e sigur ?
Stiu ca o sa imi recomandati sa il dau jos si sa uit de el dar vreau sa vad daca pot sa il fac cum era odinioara!
#9
Posted 03 September 2020 - 03:37 PM
... si am descoperit si butonul de sport ... well, viata mea s-a schimbat total !
hahahahahaha
benzina si diiiii!
a incercat pana acum cineva sa isi faca polish la un parbriz pentru asa ceva din policarbonat sau ce mama lui e ala,
vorbeste la firme care fac polish la faruri de masina!
#10
Posted 03 September 2020 - 09:02 PM
Sfaturile tale au fost de mare ajutor CHRYS. Fara ele, imi luam un ATV cel mai probabil sau daca ajungeam cu el (UTV) in service oficial, probabil plateam un deviz cat jumatate din valoarea lui. Cu prima ocazie o sa te cinstesc!
Stiam ca o sa fii multumit de serviciile lui Adi Radu, altfel nu imi permiteam sa il recomand.
Da stiu ca a fost o provocare sa cumperi un UTV pe care sa nu il poti incerca din plin in momentul achizitiei. Sunt convins ca ai avut si momente de neliniste in decursul procesului de restaurare , dar acuma stii ca ai un UTV adevarat, unul care a fost verificat cap-coada.
Daca ai fi luat altul care era in circulatie iniferent ca ar fi fost ATV sau UTV chiar crezi ca era "in perfecta stare" cum spun majoritatea ? Tot era binevenita o inspectie si cateva mici sau mari reparatii.
Dar acuma dupa ce s-au dus si acele emotii ma bucur ca ai un UTV pe care poti conta si care are si amprenta ta personala .
Ma bucur pentru tine si iti urez clipe de neuitat in compania noului prieten, partener de joaca sau poate chiar un fel de membru al familiei .
#11
Posted 03 September 2020 - 09:09 PM
Tot la discutiile despre tractoras, a incercat pana acum cineva sa isi faca polish la un parbriz pentru asa ceva din policarbonat sau ce mama lui e ala, ca sticla nu e sigur ?
Stiu ca o sa imi recomandati sa il dau jos si sa uit de el dar vreau sa vad daca pot sa il fac cum era odinioara!
In general la obiectele transparente este mult mai greu de dat polish sau scos zgarieturi fata de vopsea.
Cel mai important ar fi sa poti afla ce material este dupa care trebuie gasita tehnologia de polishare daca exista.
Acele plexicuri care multe par la fel difera mult in duritate intre ele si tehnologia difera mult de la caz la caz. Unele chiar nu se pot polisha.
Ti-asi recomanda sa iei legatura cu colegul nostru : danutlupu, care este foarte priceput in materie de vopsitorie. Cum vopsitoria este inrudita si cu procesul de polishare poate te poate ajuta cu un sfat.
Recomandare ; trimite-i un mesaj privat in acest sens. El nu intra foarte des pe forum , dar este baiat de treaba. (daca vrea)
Pana una alta iti recomand sa citesti topicul : https://atvforum.ro/...ehnici +vopsire lui danutlupu sa vezi cam cat de bine isi cunoaste meseria. (chiar ai ce invata daca te pasioneaza)