Jump to content



Photo

DIY - Scoaterea Limitatorului


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 19 November 2006 - 11:15 PM

Inca un episod din seria DIY - Do It Yourself, scoaterea limitatorului pentru Linhai 260, 300 si 300 4X4. Trebuie facute cateva precizari: acest limitator are influenta asupra noxelor esapate dar si asupra puterii, respectiv vitezei la turatii mari. Principiul de functionare este urmatorul: la o anumita presiune in galeria de evacuare intra in lucru o valva pneumatica ce lasa ca gazele arse din esapament sa intre in carburator. Aceasta inseamna ca la turatii mari se pierde din putere si viteza, deoarece in cilindru nu exista suficient oxigen. Efecte negative nu exista, dar atentie, NU veti trece un filtru R.A.R. dotat cu aparate de masurare a noxelor, si nici Inspectia Tehnica Periodica. Operatiunea este reversibila, asa ca veti putea monta la loc limitatorul in vederea trecerii I.T.P.-ului de exemplu.

Dificultate: Usor
Timp: 30 minute
Scule necesare:
- Tubulara de 8
- Surubelnita -
- Cleste patent

1. Scoaterea carenei laterale dreapta. Are bride de prindere in locurile indicate, atentie sa nu le rupeti. Scotateti saua, dupa care cu ajutorul surubelnitei scoateti si carena. Reperul este 20404A.
Attached File  01.jpg   77.2KB   1385 downloads

2. Identificarea componentelor limitatorului. Reperele sunt acestea: Attached File  Repere.txt   256bytes   428 downloads
Attached File  02.JPG   352.47KB   1977 downloads Attached File  02A.JPG   102.85KB   1795 downloads

3. Scoaterea Furtunului 1 si Furtunului 2 din Filtru. Cu ajutorul clestelui patent desfaceti colierele. Desfaceti suruburile de prindere a Filtrului.
Attached File  03.JPG   105.54KB   1473 downloads

4. Scoaterea Furtunului 2, Furtunului 3 si Furtunului 4 din Valva. Cu ajutorul clestelui patent desfaceti colierele.
Attached File  04.jpg   112.51KB   1570 downloads

5. Desfaceti suruburile de prindere a Suportului Valvei si desurubati Bucsile de prindere. Nu este nevoie sa scoateti valva de pe suportul de prindere.
Attached File  05.JPG   101.81KB   1630 downloads

6. Infundati Furtunul 3 un un dop din metal. Prindeti colierul pentru ca acesta sa nu iasa.
Attached File  06.JPG   84.38KB   1614 downloads Attached File  07.JPG   83.48KB   1350 downloads

7. Scoateti Furtunul 6 din corpul carburatorului, apoi scoateti Furtunul 5 din Racordul T. Furtunul 5 il introduceti in locul Furtunului 6 in corpul carburatorului.
Attached File  08.JPG   95.38KB   1992 downloads Attached File  09.JPG   51.89KB   1385 downloads

8. Montati carena laterala dreapta.

Edited by Armadilo, 19 November 2006 - 11:58 PM.

  • 2

#2 rar

rar

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 572 posts
  • Gender:Male
  • Location:predeal
  • Nume real:rares
  • Telefon:0762363885
  • Marca ATV: ATV SERVICE
  • Numar ATV:in zona Predeal

Posted 08 December 2006 - 01:48 AM

nu e mai simplu sa scoti furtunasul (4) din supapa cu pricina si sa-l infuzi ?tongue.gif si in caz de r.a.r sau i.t.p numai ii scoti dopul si-l bagi la loc.... cat se uita aia la ce categorie sa-l includa biggrin.gif tu ai bagat furtunasu'...
  • 0

#3 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 08 December 2006 - 11:25 AM

Este, dar pe de alta parte de exemplu bucsile care prind suportul valvei se rup destul de repede, plus ca toata instalatia nu mai foloseste la nimic daca faci asta, deci de ce ar mai sta pe ATV?
  • 0

#4 gisurvey

gisurvey

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 72 posts
  • Location:Timisoara
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:ceva de leasing

Posted 10 February 2007 - 12:31 AM

am facut si eu by-passul (de fapt varianta lui rar, modificarea e minima, dureaza 5 min maxim - furtunul 4 infundat cu un surub). totodata am schimbat si bujia cu un NGK IX - iridium.
Concluzia: in mod cert sunetul si puterea la turatie (adica vitezometrul pe la zona rosie biggrin.gif ) sunt mai mari.
Multumiri adviser-ilor smile.gif .

partial off-topic:
in legatura cu bujia IX: la pornirea propriu-zisa nu aveam nici inainte (cu bujia originala) probleme, decat ca imediat dupa pornire, daca acceleram, se "ineca" motorul - trebuia sa-l las 1 min sa se incalzeasca. acum nu mai este cazul smile.gif
  • 0

#5 libelula

libelula

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petru
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad
  • Numar ATV:B

Posted 23 April 2007 - 07:35 AM

QUOTE (gisurvey @ Feb 10 2007, 01:31 AM) <{POST_SNAPBACK}>
am facut si eu by-passul (de fapt varianta lui rar, modificarea e minima, dureaza 5 min maxim - furtunul 4 infundat cu un surub). totodata am schimbat si bujia cu un NGK IX - iridium.
Concluzia: in mod cert sunetul si puterea la turatie (adica vitezometrul pe la zona rosie biggrin.gif ) sunt mai mari.
Multumiri adviser-ilor smile.gif .

partial off-topic:
in legatura cu bujia IX: la pornirea propriu-zisa nu aveam nici inainte (cu bujia originala) probleme, decat ca imediat dupa pornire, daca acceleram, se "ineca" motorul - trebuia sa-l las 1 min sa se incalzeasca. acum nu mai este cazul smile.gif



De unde ai cumparat bujia NGK IX - iridium? Am un linhai muddy racing orange; ce cod tre sa aiba bujia?
merci
  • 0

#6 n.vasiliu

n.vasiliu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:IT &amp; ATVs :)
  • Nume real:N.Vasiliu
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700
  • Numar ATV:de tabla.

Posted 23 April 2007 - 09:06 AM

SI pe mine ma intereseaza la Black-ul meu
  • 0

#7 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 26 April 2007 - 06:46 PM

Bujia NGK Iridium - DR8EIX - pentru Linhai.
  • 0

#8 MPI

MPI

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:-
  • Nume real:FreeMPI
  • Telefon:0744505952
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:B XX MPI

Posted 20 May 2007 - 02:32 PM

Am dat si eu jos valva. Schimbari majore nu prea am observat, poate doar o constanta in acceleratie la turatii mari. Am mers pe varianta hard. Demontare totala, valva, futune, filtru........au mai ramas doar suruburile de prindere si desigur doua furtune infundate. Ce am observat............cel putin pe LC6-ul meu...........furtunul care iesea din valva, cel subtire si care s duce spre carburator.......se uneste cu un alt futunel, nu printr-un teu ci prin intermdiul unui capac cu doua stuturi. Incercand sa fac diferenta intre ceea ce am gasit la mine si ceea ce am vazut in fotografiile de mai sus, cred ca micii chinezoi au modificat putin proiectul initial al furtunelor.
  • 0

#9 eee

eee

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 65 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Sport&amp;IT
  • Nume real:toto
  • Telefon:745677888
  • Marca ATV:Linhai,Kingquad 700,Can Am 800XT
  • Numar ATV:TEW

Posted 21 May 2007 - 05:55 AM

QUOTE (MPI @ May 20 2007, 02:32 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Am dat si eu jos valva. Schimbari majore nu prea am observat, poate doar o constanta in acceleratie la turatii mari. Am mers pe varianta hard. Demontare totala, valva, futune, filtru........au mai ramas doar suruburile de prindere si desigur doua furtune infundate. Ce am observat............cel putin pe LC6-ul meu...........furtunul care iesea din valva, cel subtire si care s duce spre carburator.......se uneste cu un alt futunel, nu printr-un teu ci prin intermdiul unui capac cu doua stuturi. Incercand sa fac diferenta intre ceea ce am gasit la mine si ceea ce am vazut in fotografiile de mai sus, cred ca micii chinezoi au modificat putin proiectul initial al furtunelor.

Asa este si la mine!Si eu am facut la fel,dar ma gandesc sa dau drumul la
aer in carburator printr-un filtru!?
  • 0

#10 MPI

MPI

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:-
  • Nume real:FreeMPI
  • Telefon:0744505952
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:B XX MPI

Posted 21 May 2007 - 07:46 AM

Nu cred ca este bine. Furtunul respectiv ori trece prin valva anulata ori este opturat, altfel ma gandesc ca da peste cap amestecul de aer si benzina. Partea buna este ca gazele de esapament nu mai ajung in carburator...................dezavantajele nu prea le vad..............daca insa sunt colegi veterani care ne pot ajuta cu aceste dezavantaje.....as fi recunoscator.
In primul rand ma gandesc ca am eliminat riscul ca suportul de prindere al valvei sa se rupa. In al doilea rand am eliminat posibilitatea reducerii arderii prin introducerea gazelor din evacuare. Chestia cu ITP-ul este relativa, fie vb intre noi nu sthiu cat de calibrate sunt acele testere pentru noxe, oricum valva poate fi montata la loc in maxim 10 minute, asta in caz de necesitate.
Acum, ce alte riscuri si dezavantaje exista prin demontarea acestei valve nu prea sthiu..............astept ajutor.smile.gif

Edited by MPI, 21 May 2007 - 07:49 AM.

  • 0

#11 eee

eee

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 65 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Sport&amp;IT
  • Nume real:toto
  • Telefon:745677888
  • Marca ATV:Linhai,Kingquad 700,Can Am 800XT
  • Numar ATV:TEW

Posted 21 May 2007 - 08:10 AM

[quote name='MPI' date='May 21 2007, 07:46 AM' post='6419']
Nu cred ca este bine.
Furtunasul respectiv intra in carburator exact in acelasi punct cu unul de
benzina!!!Se poate ca acest lucru sa influenteze amestecul deoarece valva
dadea drumul la aer cand nu lua din gaze!(din cauza aceasta vreau sa pun un filtru
si sa nu-l obturez!)
Este nevoie de parerea unui specialist in domeniu!

Edited by eee, 21 May 2007 - 08:13 AM.

  • 0

#12 eee

eee

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 65 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Sport&amp;IT
  • Nume real:toto
  • Telefon:745677888
  • Marca ATV:Linhai,Kingquad 700,Can Am 800XT
  • Numar ATV:TEW

Posted 31 May 2007 - 10:40 AM

[quote name='MPI' date='May 21 2007, 07:46 AM' post='6419']
Nu cred ca este bine. Furtunul respectiv ori trece prin valva anulata ori este opturat, altfel ma gandesc ca da peste cap amestecul de aer si benzina.
Ai avut dreptate!Nu merge bine daca nu se infunda amandoua furtunasele!
Am facut proba.
  • 0

#13 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 31 May 2007 - 10:49 AM

recomandarea mea este sa-l lasati asa, nu se cunoaste mare lucru si efectele pozitive sunt mai mari decat "plusul"de putere mellow.gif
  • 0

#14 eee

eee

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 65 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Sport&amp;IT
  • Nume real:toto
  • Telefon:745677888
  • Marca ATV:Linhai,Kingquad 700,Can Am 800XT
  • Numar ATV:TEW

Posted 31 May 2007 - 11:00 AM

QUOTE (revo @ May 31 2007, 10:49 AM) <{POST_SNAPBACK}>
recomandarea mea este sa-l lasati asa, nu se cunoaste mare lucru si efectele pozitive sunt mai mari decat "plusul"de putere mellow.gif

Si ce sa fac?Am dat-o jos!Sa o pun inapoi? sau s-o las asa?
  • 0

#15 25atv

25atv

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Nume real:zzzo
  • Telefon:745655555
  • Marca ATV:linhai

Posted 15 October 2007 - 08:20 PM

eu ce sa fac ???? merita???
  • 0

#16 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 15 October 2007 - 10:18 PM

Cred ca merita schimbata bujia si cam atat ...
de unde cumparam bujie? ..de la un magazin de motociclete ?
  • 0

#17 gunball

gunball

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Nume real:alex
  • Telefon:0730xxxxxx
  • Marca ATV:Linhai
  • Numar ATV:BTM

Posted 09 March 2008 - 11:36 AM

am si eu o intrebare, am un Linhai 300 ANIVERSAR si vreau sa stiu daca si la acest model are limitarea asta..
  • 0

#18 cosmin92

cosmin92

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu
  • Nume real:Cosmin
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Linhai 300 Anniversary 2x4
  • Numar ATV:-

Posted 30 April 2008 - 10:08 AM

eu cred ca atv-ul meu are o problema nu prinde mai mult de 70 km/h este un anniversary 300 2x4 care sa fie problema oare??
  • 0

#19 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Posted 02 May 2008 - 06:20 PM

si eu am tot unul licienta linhai motorul e acelasi si tot asa maxim 75km /h si la vale 80 dar daca mai bate si vantul din fata nu sare de 60/h cunosc un prieten are unul exact ca al meu si i-a facut nustiu ce modificari la carburator si a zis ca merge cu 90-100/ dar s-a dublat consumul, am incercat si eu sa-i scot furtunasul ala de la esapament care duce gazele la carburator dar nici o diferenta poate cei mai cu experienta la mecanica poate sa te ajute
  • 0

#20 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 02 May 2008 - 09:29 PM

Pai la aniversar daca nu ma insel este limitat la 7500 RPM si asta inseamna cam 75 km/h, cel putin la mine mai mult de 69 nu am mers (se ducea mai mult dar ...) si asta ca era o vale ... NU imi place sa fortez un atv pt offroad pe asfalt la viteza maxima mai ales ca e Linhai SI cauciucurile se tocesc ff repede.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto