Sunt fericitul posesor al unui Hytrack 810 EFI, ATV ce este identic cu Dinli 800, cu 11000 de km in bord.
ATV-ul a fost adus din Franța, acum exact un an si o lună, într-o stare proastă. Consuma extrem de mult ulei si scotea fum ca o locomotiva. Totuși, prețul de nimic (500e) m-a convins să-l cumpăr. Cunosc fostul proprietar, si am avut ocazia sa conduc același ATV acum 4-5 ani. A fost abuzat destul de urat (ulei schimbat rar, filtrul de aer era desprins de tubulatura de câțiva ani, în condițiile in care a fost folosit in praf intens, si multe altele). După ce l-am dezasamblat, m-am chinuit vreo luna să găsesc piese pentru el, respectiv cilindru, piston si segmenți. Am ajuns sa iau unii sh in stare ok, deoarece nu am găsit nicăieri noi. A trebuit sa caut si piese consumabile care erau compatibile, dar într-un final am reușit să-l fac să meargă.
Înainte am avut o chinezărie de 110 (pe care încă il tin de tăvăleală), deci diferența de mărime si putere m-a uluit. In timpul rodajul nu am trecut de 3000 de ture, si tot mi se parea wow. De atunci si până acum am avut probleme doar cu pivoții de pe fața, care erau deja varză, si pe care m-am chinuit puțin sa-i găsesc. In rest, ulei, filtre si benzină)
ATV-ul a facut 8500 de km din 2012 până in 2019, după care a stat pe tușă până l-am luat eu, si am făcut 2500 de km doar anul ăsta. Per total, ma declar foarte mulțumit de el. Ca performanțe, n-am reușit să rămân împotmolit in altceva decât zăpadă umedă (rămâneam suspendat), deși am căutat dinadins cele mai mari mlaștini.
P.S: cu ocazia asta aș vrea sa le mulțumesc celor mai vechi de pe forum care ma ajutau prin 2016 să-mi repar chinezăria de 110. Asa am inceput sa prind curaj si sa ajung sa fac singur reparație capitală la ATV-ul actual de 800 cu injecție, motociclete si altele. Pot spune că mi-au deschis pasiunea pentru mecanică
P.P.S: cum adaug poze? Că parcă era un buton cu "more reply options", dar nu-l găsesc
Edited by Iustin, 10 December 2021 - 04:25 PM.