Brute Force 750 Model 2008
#21
Posted 03 March 2008 - 06:44 PM
#22
Posted 03 March 2008 - 06:54 PM
E cam urat cu farurile alea de la Dresel, dar poti sa-l faci iar "barbat"
Limitarile sunt sigur pe traseul de la esapament si la sistemul de injectie(apeleaza la un specialist)
#23
Posted 03 March 2008 - 06:59 PM
#24
Posted 03 March 2008 - 07:45 PM
asa ma gandeam si eu dar sti vreunul pe care il poti recomanda?
dealerul de la care l-am luat mi-a spus ca nu sa "obosit" nimeni sa-l limiteze la evacuare si ca doar la injectie trebuie sa ne uitam din cate stie el asa ca i-au desfacut capacul de la sistemul de injectie(nu ma pricep sa explic tehnic) si surpriza....NIMICA
atunci m-am gandit ca poate trebuie sa verific si in alta parte
tks
Edited by mih7ro, 03 March 2008 - 07:46 PM.
#25
Posted 03 March 2008 - 08:03 PM
#26
Posted 04 March 2008 - 10:53 AM
1. Pastreaza proiectoarele ... sunt destul de bune! Poti face fericit un prieten!
2. Jantele nu sunt Maxxis 4x4 speciale pentru Brute Force?
3. Jantele originale sunt cromate? Pana acum erau doar tabla!
4. Eu iti recomand sa faci rodajul cu el limitat si apoi poti merge la TopQuad pentru delimitare!
5. Pentru troliu trebuie sa faci o adaptare, vezi pe la Praktiker sau Bricostore ca au tot felul de suporti metalici!
Sa-l stapanesti sanatos!
#27
Posted 04 March 2008 - 06:13 PM
proiectoarele cu siguranta vor face fericit un prieten pt ca eu le schimb cu cele de la PIAA
cu jantele se pare ca am avut ceva ghinion,astea pe care mi le-au trimis mergeau pe modelele pana in 2007(prezoanele se potrivesc 4x110 dar diametru gaurii centrale al jantelor este prea mic si nu pot sa le fixez(la termeni tehnici nu ma pricep )
cred ca voi folosi cele originale,care nu mai sunt din tabla,deci arata destul de bine
ma mai gandeam la niste distantiere care sa-mi rezolve problema dar nu stiu unde as putea sa le gasesc
cu troliu va fi o adevarata f....ere,urasc improvizatiile si as prefera sa-mi cumpar(daca as sti de unde)kitul special pt kawa
saptamana viitoare il inmatriculez asa ca weekend-ul 15-16 ii fac botezul
pana atunci poate mai aflu una alta si sper s-o scot la capat
#28
Posted 04 March 2008 - 06:31 PM
asa este dar poti sa-mi spui unde este pus catalizatorul(un fel de sita din cate am inteles)
intre teava de esapament si toba sau la iesire (dupa ce tai teava asta)
3.jpg 443.78KB 350 downloads
#29
Posted 04 March 2008 - 06:48 PM
#30
Posted 04 March 2008 - 07:02 PM
uite asta este raspunsul dat de dresel
Instruction for dethrottling:
1. INJECTION - disconnect blackbox (IAP D-MCT / I) and connect with the free plug the blackbox is under the front fender in the right wheelhouse
2. EXHAUST PIPE - remove catalyzers (between elbow and silencer)
- remove one-quarter pipe and muffler at silencers end version
bine ca mi-au scris in engleza
#31
Posted 04 March 2008 - 08:17 PM
Modificarile la motor sunt obligatorii, acolo sunt limitarile cele mai mari!
Catalizatorul este inainte de toba finala, ca sa-l scoti trebuie sa tai, sa demontezi si sa sudezi! Eu nu-ti recomand acest lucru ... plusul de putere este foarte mic! Eu am pastrat catalizatorul!
Teava aia inestetica indreptata in jos are rolul de a reduce zgomotul. S-ar putea sa o poti demonta din suruburi sau in cel mai rau caz sa o tai! Sunetul ATV-ului va fi cu totul altul! Vecinii nu vor fi prea fericiti! Ce zici de o toba 10031852 de pe www.louis.de ?
TopQuad te poate ajuta cu toate acestea!
#32
Posted 04 March 2008 - 08:35 PM
Modificarile la motor sunt obligatorii, acolo sunt limitarile cele mai mari!
Catalizatorul este inainte de toba finala, ca sa-l scoti trebuie sa tai, sa demontezi si sa sudezi! Eu nu-ti recomand acest lucru ... plusul de putere este foarte mic! Eu am pastrat catalizatorul!
Teava aia inestetica indreptata in jos are rolul de a reduce zgomotul. S-ar putea sa o poti demonta din suruburi sau in cel mai rau caz sa o tai! Sunetul ATV-ului va fi cu totul altul! Vecinii nu vor fi prea fericiti! Ce zici de o toba 10031852 de pe www.louis.de ?
TopQuad te poate ajuta cu toate acestea!
La Kq dupa ce ii scoti toate limitarile face zgomot mai mare sau tot la fel ?
#33
Posted 04 March 2008 - 09:33 PM
Unele din limitari sunt puse special pentru zgomot, altele pentru poluare si ultimile ca sa fie conforme cu circulatia pe sosele!
Buna alegere!
#34
Posted 05 March 2008 - 10:53 AM
tind sa cred in aceasta varianta deoarece fiind pe injectie electronica poti sa-l limitezi fara sa te complici umbland la motor asa cum poti sa-i si maresti puterea folosind un powerbox.
Tu ce parere ai?
s-ar putea sa ai dreptate cu catalizatorul dar tot pe forum am citit la un Grizzly care,pana nu ia scos dracia asta, nu a tras la adevarata putere
o sa vorbesc si cu cei de la TopQuad si dupa cateva ture le voi face si o vizita daca lucrurile sunt complicate
ar fi o varianta si sa-i schimb toba dar aia care mi-ai aratat-o tu nu cred ca se potriveste
#35
Posted 11 March 2008 - 07:31 PM
Image138.jpg 526.15KB 432 downloads Image139.jpg 758.33KB 637 downloads
dar greul acuma incepe(toba,kit ambreaj,scuteri,power box si montarea troliului)
stiti pe cineva care poate confectiona un suport pt troliu?
Edited by mih7ro, 11 March 2008 - 07:34 PM.
#36
Posted 14 March 2008 - 09:17 AM
sa il stapanesti sanatos si sa nu ai probleme cu el
#37
Posted 14 March 2008 - 09:20 AM
#38
Posted 16 March 2008 - 04:32 PM
am rezolvat problema,mi-am comandat cateva accesorii din america printre care si suportul pt troliu
azi m-am intors dupa prima tura......bestiala puterea dar foarte mult conteaza si accesoriile(cauciucurile)
urmatoarea iesire o fac la Sibiu,la Territory,si dupa poate organizam o iesire la curtea de arges
Edited by mih7ro, 16 March 2008 - 04:33 PM.
#39
Posted 10 May 2008 - 06:24 AM
in prima zi am montat toba,bara fata si am inceput sa lucrez la troliu
Attached Files
#40
Posted 10 May 2008 - 08:18 AM
Te-am vazut ca vb de service O sa ai nevoie daca il exploatezi la capacitate cam de 2 ori pe luna . Asta depinde de tine cum mergi si ce vrei sa faci cu el . Daca l-ai luat sa mergi pe strada sau printre 2 copacei prin paduire il tii 100 de ani , dar eu iti dau un sfat " bani nu conteaza fericirea e importanta " deciii bagal serios la treaba . Daca vrei sa faci un traseu adevarat de atv te invit la Curtea de Arges suntem o gasca de nebuni ai avem atv nu jucarii ce au baietii de pe aici pe forum . Cel mai slab atv la noi e polaris sportsman 500 in rest toate sunt peste 650 ccm . Inca odata sa il stapanesti sanatos si daca vrei sa sti mai multe despre kawa intreaba-ma ca stiu . te salut
Pe voi v-am vazut eu pe drumul spre Bradet acum o luna - doua? Daca voi erati, frumoasa gasca, am remarcat, eram cu masina, am o casuta veche acolo. Drumuri bune si distractie maxima