Toba + teava Sport
#1
Posted 27 November 2006 - 12:40 AM
#2
Posted 27 November 2006 - 09:18 AM
Edited by Armadilo, 27 November 2006 - 09:19 AM.
#3
Posted 28 November 2006 - 12:07 AM
- puterea a crescut considerabil (chiar mai mult decat banuiam)
- sound-ul nu mai e de trotineta cu motor ci de motor adevarat (am si un KQ si sound-ul e asemanator)
- cand se incalzeste motorul scoate scantei pe teava (cateodata)
#4
Posted 28 November 2006 - 01:30 AM
#5
Posted 28 November 2006 - 01:57 AM
Ca tot veni vorba de specificatii, l-ai pus pe un tester? Ca tare sunt curios sa aflu cati cai are, si ce cuplu. O sa incerc zilele astea la United Motors, am inteles ca ei ar avea, desi nu se vorbeste prea frumos de service-ul lor.
#6
Posted 28 November 2006 - 10:22 PM
#7
Posted 28 November 2006 - 11:57 PM
#8
Posted 29 November 2006 - 01:34 AM
#9
Posted 29 November 2006 - 09:11 PM
Teoretic rasina epoxy se topeste pe la 70*C, dar practic am inteles ca s-ar topi pe la 100*C, ceea ce este cam mult pentru componente... Altii spun ca se faramiteaza la ultraviolete, merita incercat, daca gasim o lampa UV.
Stau sa ma gandesc, daca tot stim pinii, nu putem rescrie eprom-ul din CDI?
#10
Posted 29 November 2006 - 09:58 PM
#11
Posted 30 November 2006 - 01:44 AM
#12
Posted 30 November 2006 - 03:40 PM
#13
Posted 24 February 2007 - 03:03 PM
#14
Posted 24 February 2007 - 08:59 PM
Am citit pe undeva ca ar fi un fir alb in spatele cdi-ului,care trebuie taiat,ca sa mai castigi ~1000rpm.
Caut si revin cu info.
#15
Posted 01 May 2007 - 09:26 PM
Salut,
poti sa-mi spui si mie de unde ai luat teava de esapament cu racod flexibil?
merci
#16
Posted 04 October 2007 - 08:56 PM
Si pana la urma ai reusit ceva la CDI sau nu...
tnx
#17
Posted 05 October 2007 - 10:17 PM
#18
Posted 06 March 2009 - 10:06 PM
#19
Posted 07 March 2009 - 12:31 PM
#20
Posted 16 May 2009 - 12:21 PM
E artizanala treaba dar merge. Ce ziceti poate influenta ceva negativ la motor ?