2008 Yamaha Grizzly 700 Fi Eps
#1
Posted 11 March 2008 - 03:11 PM
#2
Posted 11 March 2008 - 07:22 PM
#3
Posted 11 March 2008 - 08:40 PM
#4
Posted 11 March 2008 - 08:42 PM
#5
Posted 11 March 2008 - 08:50 PM
fix in aceeasi situatie sunt si eu.
Ne dai te rog cateva informatii? De unde ai cumparat, cat a acostat, conditii garantie/piese/etc. E inmatriculabil?
Altminteri sper sa ne intalnim la noroaiele patriei cat de curand!
#6
Posted 11 March 2008 - 09:00 PM
Garantie - teoretic are la producator, in Germania. Practic sper sa nu am nevoie - Yamaha ar trebui sa fie foarte fiabile
Cam asta ar fi, acum ma apuc de accesorii, tocmai am cumparat un Kolpin Fuel Pack, un RAM Searchlight si niste aparatori Powermadd. Urmeaza troliu, skid plates si cauciucuri (asta peste ceva timp).
Abia astept prima revizie sa ii scot limitarile si sa-i dau jos frana de parcare de bicicleta (Shimano !?!?!)
#7
Posted 11 March 2008 - 09:12 PM
sa intelegem ca este pe firma nu ?Daca a fost doar atat si l-ai luat fara tva ...
#8
Posted 11 March 2008 - 09:24 PM
#9
Posted 11 March 2008 - 10:13 PM
#10
Posted 12 March 2008 - 06:31 AM
#11
Posted 12 March 2008 - 12:19 PM
#12
Posted 12 March 2008 - 01:37 PM
#13
Posted 12 March 2008 - 11:27 PM
Pt. baietii ce urmeaza sa-si ia atv le pot spune ca am Grizzly (persoanl) dar si King Quad (la Salvamont unde sunt membru ), asa ca pot face o comparatie dupa ce am mers cu ambele modele mult: Yamaha Grizzly este cu siguranta cel mai bun datorita faptului ca are o directie senzationala, o suspensie extrem de moale si confortabila, o sa la fel de confortabila, pozia mainilor la nivel cu ghidonul foarte ergonomica, puterea motorului usor mai mare decat la KQ (raspuns mai rapid la acceleratie in plecare), si nici o repartaie pana la 3500 km de offroad. In schimb Suzuki King Quad este mai rigid, directia te oboseste pe tern accidentat, saua mai tare, frana de motor mai slaba, garda la sol mai mica de cat la Grizz, stabilitatea este mai buna decat la Grizzly pe curba de nivel (mes intr-o parte), consum de benzina mai redus.... cam atat.
#14
Posted 13 March 2008 - 10:56 AM
Sincer ca aspect imi place fff mult Kingquadul .
Ma tenteaza insa garda la sol cat mai mare chiar daca e dezavantaj cand mergi inclinat ;am vazut cateva filmulete in care in namol Grizzly trecea Kq nu .
Mi-a mai spus cineva de la un service ca tehnic Grizzly e mai bun (acum nu va imaginati ca nu este si KQ bun ...).
Am vazut grizzly de 700 si fara eps. ...e asa necesar EPS-ul ?(merita banii?)
#15
Posted 13 March 2008 - 02:27 PM
.....are saua mai moale si directia asistata. Cam ce au spsu si restul pana acum .
#16
Posted 13 March 2008 - 05:34 PM
#17
Posted 13 March 2008 - 05:34 PM
Va tin la curent
#18
Posted 13 March 2008 - 10:38 PM
#19
Posted 17 March 2008 - 09:58 PM
#20
Posted 17 March 2008 - 10:28 PM
Chiar si cu limitarile puse se simte ca are cuplu, pe unde Linhaiul se chinuia sa urce Grizzly nici nu simtea.
Foarte dezamagit de cauciucuri. Stiam ca sunt slabe, dar sunt mult mai rele de atata, sunt jalnice. Se incarca imediat cu namol si ala e sfarsitul. Trebuie ceva bun rapid.
Nu sunt hotarat intre Bighorn si vreun model pentru namol gen Kenda Bearclaw sau ITP Mudlite, dar inclin spre bighorn totusi.
In rest toate bune, astept sa termin rodajul