Modificare colector ulei
#1
Posted 07 December 2006 - 07:16 PM
#2
Posted 08 December 2006 - 01:50 AM
#3
Posted 08 December 2006 - 08:02 AM
imi pare rau,dar pe acel furtun nu vine ulei decat atunci cand se forjeaza prea tare motorul(se intra in zona rosie)
#4
Posted 08 December 2006 - 11:27 AM
#5
Posted 08 December 2006 - 11:56 AM
Attached Files
#6
Posted 08 December 2006 - 07:12 PM
Dar daca bagi acel filtru de benzina direct in furtun ?
#7
Posted 08 December 2006 - 07:21 PM
#8
Posted 08 December 2006 - 07:26 PM
In caz de rasturnare hartia de filtru va impiedica uleiul sa curga.
Acum nu stiu cat de bine permite acel filtru trecerea gazelor.
#9
Posted 08 December 2006 - 07:31 PM
#10
Posted 08 December 2006 - 07:35 PM
In caz de rasturnare hartia de filtru va impiedica uleiul sa curga.
Acum nu stiu cat de bine permite acel filtru trecerea gazelor.
Problema e ca filtrul permite trecerea gazelor dar NU permite trecerea uleiului,acesta fiind mai vascos.In consecinta acesta nu poate fi pus pe furtun
#11
Posted 08 December 2006 - 07:46 PM
Sau imi scapa mie ceva.
#12
Posted 08 December 2006 - 08:02 PM
#13
Posted 08 December 2006 - 08:09 PM
#14
Posted 05 July 2007 - 02:46 PM
DACA VI AZI LA INTALNIRE O SA-TI ARAT CUM AM FACUT EU TOATA TREABA ASTA (GAZELE CARE TIND SA AJUNGA IN STICLA NU TREBUIESC EVACUATE .....ELE TREBUIE SA AJUNGA IN FILTRU DE AER, ASA CA STICLA TREBUIE SA FIE PERFECT ETANSA) PENTRU ASTA EU AM FOLOSIT O CHESTIE CARE FACE ACELAS LUCRU LA OLTCIT
#15
Posted 13 August 2007 - 08:10 AM
vrem o poza
#16
Posted 25 September 2007 - 10:51 AM
Si eu sunt interesat de solutia OLTCIT.
M-am saturat de curatat uleiul ....
Mersi
#17
Posted 29 October 2007 - 03:50 AM
Pe cand am desfacut sa schimb filtru de aer, am gasit acolo una balta de ulei Nu l-am rasturnat, l-am forjat, l-am inclinat, dara tot nu cred ca ar fi normal sa gasesc atata ulei in filtru.
Asa deci, rogu-va, postati poze cu instalatia de oltcit...