Atv Polaris Sportsman 800 Efi X2
#1
Posted 20 April 2008 - 02:01 PM
#2
Posted 21 April 2008 - 12:17 PM
Felicitari pentru alegerea facuta, sfatul meu ar fi sa incepi cu ceva mai usurel si cu mai putini cai putere, din pacate driverul nu se repara pe casco!
#3
Posted 21 April 2008 - 05:51 PM
Iti spun numai din auzite ca este un ATV cam greoi in offroad.
Este foarte mare si lat, ceea ce poate fi greu de miscat
in noroaie sau in padure.
Din experienta iti spun ca "pentru prima data pe ATV"
nu este cea mai fericita alegere. E periculos cu un
ATV mare daca nu poti sa-l controlezi. Degeaba spui
la inceput ca mergi incet, ca nu faci "figuri" in locuri greu
accesibile, nu va dura mult si atunci trebuie sa fi pregatit sa-l
stapanesti bine sau sa sari de pe el daca mai poti. Mai ales cu
pasager "X2" nu te risca la inceput in locuri periculoase.
Ai grija si bafta !
#4
Posted 22 April 2008 - 12:28 AM
Orice ATV, oricat de puternic ar fi (mai putin cele manuale) este condus pana la urma de tine si tu esti cel care decide cat, cum si unde accelereaza.
FA-TI CASCO!!!! Daca ai ales modelul asta nu cred ca mai conteaza 1500 sau cat de duce un full casco, te doare inima cand il pui prima data jos si va ajunge si acolo, crede-ma. Ca sa nu zic de craci etc, zgarieturi, oglinzi rupte, bla bla.
Lung inseamna si bun in off-road nu doar rau. Poti sa vezi un can-am de 650max ca trece super ok peste obstacole datorita lungimii, tot asa e si polarisul.
De ce X2 si nu touring? Pasagerul(a) iti va multumi de fiecare data.
In concluzie, nu te teme de putere, il poti tine limitat pana inveti.
Spor la cumparaturi
#5
Posted 23 April 2008 - 12:13 AM
#6
Posted 23 April 2008 - 12:27 AM
#7
Posted 23 April 2008 - 10:22 AM
#8
Posted 23 April 2008 - 10:51 AM
#9
Posted 30 April 2008 - 01:16 PM
Leule hai s-a te luminez eu(cica zice lumea ca m-a pricep).
Daca vrei offroad adevarat ia POLARIS. 4x4 real,suspensie independenta cu dubla bascula si bara torsiune spate,stabilitate net superioara pe orice teren,putere motor echilibrata.
Daca vrei plimbari de agrement si mers la piata ia CAN-AM.e frumos,motorul rotax este senzatie,pentru liniute este perfect dar in teren ai probleme cu viscolook-ul,este prea agresiv,si stabilitate lasa de dorit.
Cel mai bine faci un testdrive inainte s-a dai avansul.Eu unul te astept(sa dai avansul )la un test.
Acum ramane la apreciarea ta.
#10
Posted 12 May 2008 - 09:11 PM
Ma bucur ca macaracum eu sunt de acord cu tine.
Salutare.
PS sper ca nu te supara ca am intrat si pe acest topic
#11
Posted 12 May 2008 - 09:29 PM
#12
Posted 12 May 2008 - 09:37 PM
Personal sunt fan japoneze 1 cilindru dar ii inteleg si pe ceilalti.
In plus nu am aflat esentialul, CE FACE CU ACEST ATV, abia apoi poti spune daca e bun sau nu pt el.
#13
Posted 12 May 2008 - 09:50 PM
#14
Posted 13 May 2008 - 10:39 AM
Ma bucur ca macaracum eu sunt de acord cu tine.
Salutare.
PS sper ca nu te supara ca am intrat si pe acest topic
Si din partea mea este o placare.
#15
Posted 13 May 2008 - 10:49 AM
Diferenta de greutate intre 500 si 800 este insesizabila iar ca si gabarit nu este nici o diferenta.
#16
Posted 13 May 2008 - 12:00 PM
#17
Posted 18 May 2008 - 09:54 PM
In concluzie pe 20-24 mai , am treaba prin Buc. si voi trece pe la Polaris Romania si chiar pe la cei de la Euronautica . De indata ce ma-ntorc voi posta ,,rezultatul'' .....( am ales Polaris Romania pentru ca la vanzari e un baiat cu radacini de rudenie de prin zona mea , mi-a promis o super oferta ...sper sa nu plec dezamagit )
#18
Posted 19 May 2008 - 11:13 AM
In concluzie pe 20-24 mai , am treaba prin Buc. si voi trece pe la Polaris Romania si chiar pe la cei de la Euronautica . De indata ce ma-ntorc voi posta ,,rezultatul'' .....( am ales Polaris Romania pentru ca la vanzari e un baiat cu radacini de rudenie de prin zona mea , mi-a promis o super oferta ...sper sa nu plec dezamagit )
sunt tare curios de oferta pe care ai primit-o.
#19
Posted 08 June 2008 - 08:37 AM
#20
Posted 08 June 2008 - 08:45 AM