Ce marci si modele sunt fiabile?
#1
Posted 19 December 2006 - 03:01 PM
Cutiile hidramate sunt mai rezistente decat cele normale?
Cat consuma in mod real cele mai cunoscute modele disponibile la noi?
Orice informatii legate de buggy-uri!!
Multumesc anticipat celor care pot si ma vor ajuta sa aflu care ar fi cele mai bune variante pentru investitia mea!
#2
Posted 19 December 2006 - 03:50 PM
#3
Posted 19 December 2006 - 08:15 PM
Ai fost pe la Predeal sa vezi sutele de atv-uri care stau degeaba? Probabil ca sezonul este doar in decembrie-ianuarie si ceva mai slab vara! La mare, vara, daca citesti tot ce scrie pe forum o sa tragi concluzia ca lucrurile stau si mai prost! La mare nu ai voie pe plaja, ci doar pe traseul aprobat de politie, care in general contine o buna bucata de plimbare on-road! Nimeni nu da bani sa se plimbe cu atv-ul la sosea!
In legatura cu ce marca de atv? Sigur Linhai sau Dinli pentru ca pretul de achizitie este mic! Nu foarte mic! Dar pe piata o sa-ti fie greu cu atv-uri scumpe, care se vor traduce in tarife mai mari decat ale concurentei! Eu ma gandeam la Yamaha ... dar pretul este cel putin dublu, atv-ul este mai mic, consumabilele mai multe si mai scumpe, motorul de 450cm cere mai multa benzina ... si asta ar insemna cel putin 50% tarife mai mari! Crezi ca ma alege cineva pe mine, doar ca scrie pe mine Yamaha?! Polaris ... f.f.fiabil, dar groaznic de scump!
Singurul lucru bun, cel putin in acest moment, ca preturile la atv-urile second-hand sunt mari, deci nu se devalorizeaza asa repede!
#4
Posted 20 December 2006 - 09:49 PM
#5
Posted 22 December 2006 - 09:49 AM
.....
In legatura cu ce marca de atv? Sigur Linhai sau Dinli pentru ca pretul de achizitie este mic! Nu foarte mic! Dar pe piata o sa-ti fie greu cu atv-uri scumpe, care se vor traduce in tarife mai mari decat ale concurentei! Eu ma gandeam la Yamaha ... dar pretul este cel putin dublu, atv-ul este mai mic, consumabilele mai multe si mai scumpe, motorul de 450cm cere mai multa benzina ... si asta ar insemna cel putin 50% tarife mai mari! Crezi ca ma alege cineva pe mine, doar ca scrie pe mine Yamaha?! Polaris ... f.f.fiabil, dar groaznic de scump!
Singurul lucru bun, cel putin in acest moment, ca preturile la atv-urile second-hand sunt mari, deci nu se devalorizeaza asa repede!
Vreau sa te intreb
1) ce-i cu traseul obligatoriu? Nu stiam de asta. Am inteles bine , daca eu dau atv-ul cuiva el nu poate sa mearga pe unde vrea cu el.Tre sa aiba un traseu special? Nu inteleg ... Eu stiam ca orice om care are B si un atv inmatriculat merge cu el si respecta regulile de circulatie ! gresesc?(bineinteles nu pe plaja ca nici masinile nu merg pe plaja)
2) care-i diferenta dintre un quad si un atv?
3) Un motor de pana in 49 cc poate sa ruleze pe drumurile publice, si poate fi condus de oricine?(fara permis)
4) Si astea de pana in 49 cc le declari doar la primarie ca formalitate de inmatriculare sau nu trebuie?
k! o sa ma uit serios la buget si daca nu gasesc o portita pt polaris , linhai sunt urmatorii pe lista!
As vrea totusi o recomadare catre ce modele sa ma indrept! Quadurile sunt alea de viteza si atv sunt cele cu aspect utilitar?
Care-i diferenta dpdv al unui centru de inchiriere daca un atv este inmatriculabil sau neimatriculabil?
Eu ma gandeam sa iau din alea de 49 cc pentru cei sub 18 ani....
#6
Posted 22 December 2006 - 10:04 AM
Quad-ul este modelul mai "sport", cu un design pe masura, trasmisie pe lant, 2X4, mai ingust, mai scurt si cu garda la sol mai mica. Un exemplu de quad este Yamaha YFM 350 R Raptor 2x4. ATV-ul este modelul utilitar, in cele mai multe cazuri 4X4, cu transmisie pe cardan, gabarit mai mare, garda la sol mai mare, cauciucuri mai mari, construit pentru terenuri mai grele. Un exemplu este Suzuki LTA 700 XK7 King Quad 4x4.
In ceea ce priveste cilindreea, la ATV-uri nu se aplica regula celor 49 ccm. Deci indiferent de cati centimetri cubi are trebuie permis categoria B. Nu stiu cu noul cod cum este la scutere, dar cel putin dupa codul rutier vechi, fara permis se conduceau mopedurile - 49 ccm si pedale.
Inmatricularea la Primarie se face pentru orice vehicul, cu conditia sa fie omologat. Atentie, modelele de ATV-uri ce se comercializeaza la noi si nu se pot inmatricula cu numere normale, nu au omologare (de tip sau individuala) deci nu se vor putea inmatricula nici cu numere de primarie.
In concluzie pentru cei fara permis nu ai ce sa faci, singurul lucru ar fi ca pe un teren sa construiesti o pista si sa ii lasi acolo, dar in nici un caz nu pot iesi cu ele pe strada. Pentru un centru de inchirieri merita mai mult Linhai-ul, ca fiabilitate si costuri de intretinere/reparatii. Optim este cel de 260.
#7
Posted 22 December 2006 - 12:24 PM
Edit: Ai pus QUOTE gresit
Edited by Armadilo, 22 December 2006 - 02:04 PM.
#8
Posted 22 December 2006 - 02:18 PM
Pentru cele de 49 cc si maxim 45 km/ora trebuie omologare si declarate la primarie. Nu trebuie permis.Nu trebuie inmatriculate.
Ca regula generala, mergi cu ele pe unde vrei dar sunt primarii care au limitat accesul in unele zone.Deasemenea atentie la proprietatea privata.La multi nu le place.
#9
Posted 22 December 2006 - 06:53 PM
Intrebare : oare cati turisti sunt dornici sa dea milionul pe ora ca sa plimbe pe sosea in Mamaia?!
#10
Posted 26 January 2007 - 08:25 PM
Asa e legea, da se mai gasesc politisti care zic ca n-ai voie pe DN1 sau ca n-ai voie fara ghid.
Eu le dau fara ghid, au voie sa se dea pe orice drum public. Militienii trebe sa citeasca si ei legea.
#11
Posted 11 February 2007 - 07:20 AM
Asa e legea, da se mai gasesc politisti care zic ca n-ai voie pe DN1 sau ca n-ai voie fara ghid.
Eu le dau fara ghid, au voie sa se dea pe orice drum public. Militienii trebe sa citeasca si ei legea.
1.Intrebare. Buggy-urile in ce categorie intra dpdv legislativ? e aceeasi poveste cu omologarea.Daca da de ce au nevoie pentru a fi omologate?(frana de mana, faruri si marsarier)sau pur si simplu de o hartie?
2.Am vazut buggy-uri interesante ca banii si ma gandesc serios sa renunt la atv-uri in favoarea lor.
Deci daca aveti idee de ce au nevoie pentru a fi inmatriculabile va rog sa ma anuntati.
3.Pana la urma daca declari un atv la primarie si obtii numere ca la caruta mai ai nevoie de omologarea aia pacatoasa?
#12
Posted 11 February 2007 - 11:44 AM
2.Am vazut buggy-uri interesante ca banii si ma gandesc serios sa renunt la atv-uri in favoarea lor.
Deci daca aveti idee de ce au nevoie pentru a fi inmatriculabile va rog sa ma anuntati.
3.Pana la urma daca declari un atv la primarie si obtii numere ca la caruta mai ai nevoie de omologarea aia pacatoasa?
Nu te grabi cu buggy-urile fa un studiu de la altii care le inchiriaza dar seriosi am auzit ca nu prea sunt cautate si costa la fel de mult
#13
Posted 12 February 2007 - 10:19 AM
Pentru omologare furnizorul trebuie sa-ti dea COC si nr de inregistrare a amologarii intr-un stat din UE.
Daca vrei sa faci omologarea, intreaba la RAR, dar cand am intrebat eu nu prea au stiut ce sa-mi spuna.
Asa ca orice iei, ia cu omologare facuta.
Succes
#14
Posted 26 February 2007 - 07:18 PM
Inca mai astept raspunsuri la intrebarea!
e clar ca nu chiar tot ce umbla pe strada are nevoie de omologare ca altfel nu ar mai fi carute.Acum problema e daca se pot asocia buggy-urile cu carutele sau nu?
Deci ma repet: Daca iau un buggy si vreau sa merg cu el (si pe post de caruta daca, cu altceva nu poate fi comparat) pe raza unei localitati , nu pe drumuri nationale (pe autostrazi cu atat mai putin) pot sa merg cu el legal?
#15
Posted 27 February 2007 - 11:14 AM
#16
Posted 20 March 2007 - 08:07 PM