Tunning Atv / Quad
#1
Posted 23 June 2008 - 07:17 PM
1. in cutia unde se afla filtrul de aer - bucata care se desprinde (acela care e de obicei prinsa in cleme, si detasabila in cazul in care vrei sa cureti/schimbi filtrul) sa fie decupata astfel incat sa ramana de forma unei rame de tablou. In locul plasticului detasat se pune un filtru de hartie sau ceva semanator (asa se asigura mai mult aer cand quadul/atv ul are nevoie)
2. schimb furtunele care conduc benzina si deasemena si filtrul de benzina cu unele mai mari. La RPM mari, sa aibe prin ce sa suga sucul
2. Schimbat bujia cu una mai scumpa (aici nu stiu daca e bine ce scrie sa pui orice numai sa fie scump.... sa nu suga prea mult din curent??? ) <--- astept commenturi daca ati facut asa ceva
3. La categoria mai scumpe: Toba si carburator mai puternic
Voi ati facut ceva prin care sa se observe o diferenta mai mare? Cica mai is smecherii electronice, dar nu prea stiu ce si cum.
#2
Posted 23 June 2008 - 08:44 PM
#3
Posted 24 June 2008 - 09:30 AM
Eeee... pai asa scria pe net. Cred ca era mai mult ca un exemplu.
Oricum, am vazut la TV motoare de curse de 50cc cu 250 cai putere si prindeam 300 km/h.
#4
Posted 24 June 2008 - 06:26 PM
salutare, sincer nu am auzit pe nicaieri cum ca o bujie mai scumpa sau orice alta bujie ar papa curent ea e utila doar pt scanteia ei, in schimb ceea ce ai spus tu sunt lucruri utile dar pe un quad mai mare nu unul de 50cc ( o recomandare si mai buna ar fii sa-i pui alte anvelope din off'road sa te treci pe street sa vezi atunci diferenta )
#5
Posted 24 June 2008 - 09:33 PM
[/quote]
DECI PRIN REGULA DE TREI SIMPLA LA UN MOTOR DE 200 TEORETIC AR AVEA 1000 DE CP?
#6
Posted 24 June 2008 - 09:41 PM
repede repede sa ne luam si noi doua bestii din astea
eu pana nu vad scuter cu reactie nu cred nimic
#7
Posted 24 June 2008 - 11:58 PM
DECI PRIN REGULA DE TREI SIMPLA LA UN MOTOR DE 200 TEORETIC AR AVEA 1000 DE CP?
Bah nu stiu nici eu cum naiba fac chestia asta. Dar cred ca daca il supralimentezi si scurtezi viata motorului la 30 min poate reusesti. Poate....
#8
Posted 25 June 2008 - 08:39 AM
Oricum, am vazut la TV motoare de curse de 50cc cu 250 cai putere si prindeam 300 km/h.
Aratane si noua ca sunt tare curios , de 20-30 cai mai stiu dar 250 e exagerat . Poate in alte conditii de gravitatie sau mai bine zis pe alta planeta !
#9
Posted 25 June 2008 - 11:59 PM
http://www.youtube.c...feature=related
de 400 ---> 187 HP .... si nu e tunat asa de tare
http://www.youtube.c...feature=related
#10
Posted 26 June 2008 - 09:09 AM
de 400 ---> 187 HP .... si nu e tunat asa de tare
http://www.youtube.c...feature=related
Imi cer scuze ca ma bag in discutie neinvitat , dar cred ca este o neintelegere : t-rex are motor de 1400 (fourteen hundred cc engine= motor de 1400) nu de 400 . Zice la inceputul clipului daca sunteti atenti .
#11
Posted 26 June 2008 - 10:09 AM
#12
Posted 26 June 2008 - 10:14 AM
aa... asa e. Ai dreptate
Acuna na.. sa ne intoarcem la ce era topicul asta de fapt
Aici chiar e ceva din ce ziceam eu: dude de alimenare groase si scoaterea filtrului de aer pt acces mai usor (deindicat de loc, dar na... la tatzi nii greu)
#13
Posted 26 June 2008 - 11:24 AM
Cat despre modificari ...
1. scoaterea filtrului de aer = toate mizeriile in carburator si motor
2. schimbarea bujiei ... poate cu una mai buna pentru modelul tau in nici un caz nu se aplica orice e mai scump e mai bun.
3. schimbarea furtunelor de benzina = 0 rezultate poti sa ii pui si de 2 toli tot atat benzina iti intra in atv.
4. "La categoria mai scumpe: Toba si carburator mai puternic" --- Toba se poate pune fara nici o sita dar o sa ai un fel de drujba zgomotasa .. carburatorul LOL cumpara alt quad sau atv !!!!
Si motor de 50cc cu 250 cai ... cum a spus petre poate pe LUNA si la vale
#14
Posted 26 June 2008 - 12:13 PM
Cat despre modificari ...
1. scoaterea filtrului de aer = toate mizeriile in carburator si motor
2. schimbarea bujiei ... poate cu una mai buna pentru modelul tau in nici un caz nu se aplica orice e mai scump e mai bun.
3. schimbarea furtunelor de benzina = 0 rezultate poti sa ii pui si de 2 toli tot atat benzina iti intra in atv.
4. "La categoria mai scumpe: Toba si carburator mai puternic" --- Toba se poate pune fara nici o sita dar o sa ai un fel de drujba zgomotasa .. carburatorul LOL cumpara alt quad sau atv !!!!
Si motor de 50cc cu 250 cai ... cum a spus petre poate pe LUNA si la vale
Sau infierbantat si au uitat de unde a pornit discutia !
#15
Posted 10 July 2008 - 09:51 PM
Oricum, am vazut la TV motoare de curse de 50cc cu 250 cai putere si prindeam 300 km/h.
Un motor de 50cc sa scoata 250 HP???!!!,nu vreau sa te superi dar ,cred ca ai vazut gresit ca dintr-un motor aspirat de 50 cc sa scoti asa putere ,chiar turbo,biturbo sau tri turbo si nu iese asa ceva decat pentru 2 secunde dupa care aduni metalul topit din motor.Parerea mea.
#16
Posted 18 September 2008 - 09:42 PM
Atasez 2 poze pentru cine vrea sa vada un proiect custom:
Picture_017.jpg 305.05KB 396 downloads
11.jpg 554.37KB 279 downloads
#17
Posted 18 September 2008 - 09:45 PM
Edited by Dan.ct, 18 September 2008 - 09:45 PM.
#18
Posted 29 November 2008 - 10:08 PM