Cum Mergi Pe 2 Roti??
#1
Posted 27 June 2008 - 05:01 PM
Uite... avand in vedere ca nu mi-am rupt mana niciodata, ma intrebam si eu cum sa merg numai pe 2 roti? E cineva care stie?
Quadul meu e de 250, dar e de 2 persoane, deci destul de lunguiet... care e faza? trag de ghidon, ma las cu gfreutatea pe spate si accelerez?? Ca nu merege )
A.. si pe 2 roti lateral cum merg? Trebe un hop cumva care sa ma arunce? E ceva smecherie cu volanul.. ca accelerez sau na.. prind ceva viteza, dupa care virez tare intr-o parte, dezeclilibrandu-l si asa merge pe 2. A incercat cineva?
Eu o sa mai incerc, dar daca nu mai scriu nimic inseamna vreo 3 sapt inseamna ca e in ghips...
SI DACA ASTA E CAZUL, SA STITI CA E VINA VOASTRA CA NU MI-ATI ARATAT CUM SE FACE CORECT!!!
Nu.. glumesc numai...
Is curios numai daca aveti idee sa o impartasiti
#2
Posted 27 June 2008 - 05:26 PM
cu quadul tau de 250 e destul de greu sa te ridici pe cele din spate, depinde si de greutatea ta.
NU sunt eu doctor in mers pe 2 roti, dar macar sa scriu ceva sa inceapa topicul:
- La puterea asta mica, singura sansa este sa pleci de pe loc pe 2 roti, in mers nu cred ca ai sanse sa te ridici.
- de preferat pune un picior pe spatele seii, sprijinit de ce oi avea tu acolo, grila metalica probabil.
- Quadul sa fie deja bine incins, sa traga bine motorul, dai gaz blana si tragi de ghidon spre tine cat poti.
Acum, atentie! Daca se ridica prea mult, da drumul la gaz, nu pune frana!
Daca nu se ridica, ia-o de la capat.
Ca sa ridici rotile laterale ai nevoie intr-adevar de un mic damb sau incerci din curba stransa. Asta o faci si la viteza mica, numai din balansul corpului.
#3
Posted 27 June 2008 - 06:21 PM
#4
Posted 27 June 2008 - 09:01 PM
#5
Posted 27 June 2008 - 10:17 PM
#6
Posted 28 June 2008 - 12:43 AM
*asta daca esti tu in filmulet*
Edited by oakyz, 28 June 2008 - 12:47 AM.
#7
Posted 28 June 2008 - 02:23 AM
*asta daca esti tu in filmulet*
) Eu is mah! Si vaporul din spate e tot al meu. Puteam sa imi iau la banii mei Yamaha de 800, dar prefer sa cumpar ceva de 250 si sa intreb prostii pe forum.
Na.. nu stiu. Vreau sa incerc si eu ceva... daca merge bine, daca nu... sa fim sanatosi.
#8
Posted 28 June 2008 - 02:25 AM
cu quadul tau de 250 e destul de greu sa te ridici pe cele din spate, depinde si de greutatea ta.
NU sunt eu doctor in mers pe 2 roti, dar macar sa scriu ceva sa inceapa topicul:
- La puterea asta mica, singura sansa este sa pleci de pe loc pe 2 roti, in mers nu cred ca ai sanse sa te ridici.
- de preferat pune un picior pe spatele seii, sprijinit de ce oi avea tu acolo, grila metalica probabil.
- Quadul sa fie deja bine incins, sa traga bine motorul, dai gaz blana si tragi de ghidon spre tine cat poti.
Acum, atentie! Daca se ridica prea mult, da drumul la gaz, nu pune frana!
Daca nu se ridica, ia-o de la capat.
Ca sa ridici rotile laterale ai nevoie intr-adevar de un mic damb sau incerci din curba stransa. Asta o faci si la viteza mica, numai din balansul corpului.
Tu ce ai? Si de cat? Ai incercat si merge? Sa stiu cam care ar fi diferenta dintre quadurile noastre (in caz ca ai quad) si sa vad cat sa incing motorul ala
#9
Posted 28 June 2008 - 03:45 PM
*asta daca esti tu in filmulet*
Da, eu sunt cel din filmulet. Si baietelul cu care merg este fiul meu (cel mare). Tampit ca merg cu el asa? Probabil la fel de tampit ca cel care merge cu copilul pe bicicleta sau motoreta. Sa merg cu quad-ul pe rotile laterale pt mine este absolut acelasi lucru cu a merge pe motocicleta cu un pasager care sta aplecat (sa se uite intr-o parte de ex.). Sau pe un vant lateral puternic... Daca observi am mers cu el pe 2 roti si l-am trantit pe 4 d-abea cand l-am oprit COMPLET. Dupa peste 100 000 pe 2 roti stii cand poti sa iti tii echilibrul si cand nu... Viteza pana in 40 ... Trafic rutier 0 ...
Observi totusi pozitia lu` Cezarica (baietelul meu). La 2 ani jumate stie sa mearga pe pocket poate muult mai bine ca multi poate chiar majori.
Edited by Adydum, 28 June 2008 - 03:53 PM.
#10
Posted 28 June 2008 - 03:57 PM
Si daca ai nevoie de damb sau rampa pentru a ridica pe 2 roti laterale, mai bine ramai pe 4.
Edited by Adydum, 28 June 2008 - 03:58 PM.
#11
Posted 28 June 2008 - 06:45 PM
P.S Cu atat mai mare prostia ca faci asta si fara casca ... dar , tu ai o varsta si poti sa gandesti pt tine dar nu pune in pericol alte persoane chiar daca crezi sau chiar mergi ff bine. (parerea mea)
Cat despre mersul pe 2 roti ma lasa rece nu dasta mi`am luat atv si nici nu am in plan sa fac acrobatii dastea .
Edited by oakyz, 28 June 2008 - 06:54 PM.
#12
Posted 28 June 2008 - 08:06 PM
Daca consideri ca atunci cand mergi pe motor exista riscul sa pici ca rata din senin, da, ai dreptate... ATV-ul are intr-adevar 4 roti, dar si la el simtul echilibrului e esential. Iar daca nu stii "unde" isi are echilibrul (si transversal si longitudinal) ori nu vei aborda viraje / pante care le poate duce, ori te vei rasturna. Nu sunt genul "no limit" pe sosea dar cross-ul si atv-ul sunt luate doar "for fun", motocicleta si masina doar pentru utilitatea lor
#13
Posted 28 June 2008 - 08:26 PM
Nu am pretentia ca stiu sa fac asta si nici nu am de gand, eu ma rezum la plimbarile mele offroad .
#14
Posted 28 June 2008 - 08:45 PM
#15
Posted 28 June 2008 - 09:20 PM
#16
Posted 28 June 2008 - 10:10 PM
Cascadorie gratuita inutila si periculoasa este cand ridici jucaria pe O roata, chestie la care "lucrez" acum (bineanteles, implicand riscuri , de unul singur). In rest plimbari pe 4 sau 2 roti in locuri fara trafic cu copilul cat cuprinde si cat mai des posibil. De ce? Pentru ca ii place la nebunie...
P.S. mea culpa pentru casca.... Asa cum a invatat sa se suie pe scaunul din masina si sa isi prinda centura o sa il obisnuiesc intai casca si pe urma restul. Cat despre ce ai face tu daca ar fi dupa tine...
Edited by Adydum, 28 June 2008 - 10:11 PM.
#17
Posted 29 June 2008 - 09:18 AM
poate cineva sa imi spuna cum exact merg pe 2 roti laterat? Cam ce vitesza sa am cand intorc din ghidon? Fix dupa ce intorc in ce parte trag? In caz ca se rastoarna cum redresez? E periculos sa pui (instinctual probabil) piciorul jos?
#18
Posted 29 June 2008 - 09:48 AM
Of! Atata filozofie ! Cel mai simplu frate: se scot doua roti diametral opuse si gata problema rezolvata!
#19
Posted 29 June 2008 - 10:05 AM
Corect ! si daca reusesti cu cele 2 montate sa te ridici nu incerca sa virezi cumva spre exterior daca vei studia forta centrifuga si centripeta ( daca am scris corect) vei afla cum te arunca de pe el
see ya tot mai frumos e pe 4 (parerea mea)
#20
Posted 29 June 2008 - 07:34 PM