Azi am facut primii 70km pe drumuri forestiere. Totusi, e cam nashpa sa ma plimb singur pe dealuri, plus ca e riscant.
E cineva pe aici care sa da in weekend prin Valea Doftanei (si are chef sa il insoteasca un amator)?
As pune si poze, dar nu merge sa upload. Zice ca n-am nu stiu ce cacat de settings si permisiuni, indiferent de dimensiunea pozei. Daca aflu cum se face o sa pun
Adly 150 Sii
Started by
cristianitu
, Jun 29 2008 03:30 PM
8 replies to this topic
#1
Posted 29 June 2008 - 03:30 PM
#2
Posted 01 July 2008 - 10:02 PM
Da pui odata pozele alea???
#3
Posted 02 July 2008 - 08:21 AM
Asteptam poze, Cristi! Sa il stapanesti sanatos si fara incidente.
#4
Posted 02 July 2008 - 07:23 PM
QUOTE (adlymoto @ Jul 2 2008, 09:21 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Asteptam poze, Cristi! Sa il stapanesti sanatos si fara incidente.
Mersi pentru urare - vin si pozele
Attached Files
#5
Posted 07 July 2008 - 09:16 PM
QUOTE (cristianitu @ Jul 2 2008, 06:23 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Mersi pentru urare - vin si pozele
Faina masina. Eu am un 280 AS, sau Herkules Taiffun. Is bune atvurile de la Adly. Vezi ca am sris eu ceva despre posibile probleme pe undeva in topic. Cauta numai adly pe forum.
Sa imi zici daca ai avut si tu ceva probleme (de ex cu kilometrajul) si cum l-ai rezolvat.
Multi Km cu el!!
#6
Posted 09 July 2008 - 05:39 PM
Na? gata? Ai plecat de pe site??
#7
Posted 13 July 2008 - 07:28 PM
QUOTE (vladdd @ Jul 9 2008, 06:39 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Na? gata? Ai plecat de pe site??
Nu am plecat...am lipsit un pic sa colectez impresii. Deci, dupa inca vreo 200km am urmatoarele pareri:
Plusuri:
- trage rezonabil de bine cu 2 persoane (total 160kg)- de altfel e si omologat pt 2 persoane. Am ajuns din Valea Doftanei pana aproape de Sacele pe drumul prin padure cu 2 persoane pe el.
- viteza maxima - 72 km/h fata de 65km/h cat e dat in cartea tehnica
- demaraj bun, nu ca stiu cum sunt altele dar mi se pare in regula
- dealerii din Sibiu sunt foarte ok si "supportive"
Minusuri:
- nu urca pe toate dealurile pe care as vrea, deci pe viitor se impune unul mai tare. Nici nu aveam mari asteptari de la 150cmc.
- intra cam greu in viteza de drum dar am inteles ca se mai lasa
- frana de pe ghidon (cea de parcare) se slabeste dupa cateva apasari si imi pare ca trebuie stransa cam des
- mi-a consumat cam 6l/100km in conditii destul de grele. Nu imi dau seama inca daca asa e normal, dar imi suna a fi cam mult.
In weekendul viitor poate nu uit aparatul foto acasa si revin si cu ceva poze despre unde am ajuns cu el. Referitor la kilometraj, singura problema ca am apasat aiurea pe butoanele alea si am intrat in niste setari ciudate cu dimensiuni de roti, etc. Tre sa ma uit in carte sa le refac cum trebuie.
Tocmai i-am facut prima revizie la Top Quad in Cornu. Super tari baietii - apelati cu incredere.
Weekendul viitor o sa fiu in Valea Doftanei. Daca vrea cineva sa dam o tura va astept cu placere - dau eu berea.
#8
Posted 31 July 2008 - 10:29 AM
Minusuri:
1 nu urca pe toate dealurile pe care as vrea, deci pe viitor se impune unul mai tare. Nici nu aveam mari asteptari de la 150cmc.
2 intra cam greu in viteza de drum dar am inteles ca se mai lasa
3 frana de pe ghidon (cea de parcare) se slabeste dupa cateva apasari si imi pare ca trebuie stransa cam des
4 mi-a consumat cam 6l/100km in conditii destul de grele. Nu imi dau seama inca daca asa e normal, dar imi suna a fi cam mult.
1 Na clar... asta nu e minus... E cat poate el
2 e supraturat probabil. Asa e si la mine. Tre sa scada sub 2000 RPM ca sa schimbi. Regleaza si surubelul de la carburator pt amestec (poantou cred ca se numeste...) ala va determina RPM ul in repaus. Umbla putin cu ea inainte
3 Asta e si la mine... Nu stiu de ce. Bine.. am mai pornit eu cu ea prinsa si scapa dupa, dar in general se uzeaza repede si daca nu o folosesti deloc.
4 Mie mio luat pe sosea cam 9 litrii la 130 km. Intradevar e cam mult, dar nu prea pun accent pe consum cat timp te distrezi.
5? Posibil ca dupa turatii lungi, motor incalzit, etc, la viteze mici pe H sau pur si simplu porniri, motorul sa inceapa sa sara dintr-o parte in alta pana se tureaza.
1 nu urca pe toate dealurile pe care as vrea, deci pe viitor se impune unul mai tare. Nici nu aveam mari asteptari de la 150cmc.
2 intra cam greu in viteza de drum dar am inteles ca se mai lasa
3 frana de pe ghidon (cea de parcare) se slabeste dupa cateva apasari si imi pare ca trebuie stransa cam des
4 mi-a consumat cam 6l/100km in conditii destul de grele. Nu imi dau seama inca daca asa e normal, dar imi suna a fi cam mult.
1 Na clar... asta nu e minus... E cat poate el
2 e supraturat probabil. Asa e si la mine. Tre sa scada sub 2000 RPM ca sa schimbi. Regleaza si surubelul de la carburator pt amestec (poantou cred ca se numeste...) ala va determina RPM ul in repaus. Umbla putin cu ea inainte
3 Asta e si la mine... Nu stiu de ce. Bine.. am mai pornit eu cu ea prinsa si scapa dupa, dar in general se uzeaza repede si daca nu o folosesti deloc.
4 Mie mio luat pe sosea cam 9 litrii la 130 km. Intradevar e cam mult, dar nu prea pun accent pe consum cat timp te distrezi.
5? Posibil ca dupa turatii lungi, motor incalzit, etc, la viteze mici pe H sau pur si simplu porniri, motorul sa inceapa sa sara dintr-o parte in alta pana se tureaza.
#9
Posted 01 December 2008 - 02:10 AM
Alte vesti mai ai cu jucaria ta? Mai lasa de veste